ARI LAIHDUTUSKUURILLA

kinkku***

Ari on kauhea possu! hyppi ihan märkänä siel lavalla, muut ei ollu yhtään hikisiä.. ällöä! vois laihduttaa vähän..

16

2386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinuli

      Kai mar siel hiki tulee ku hyppii!!
      Ei Ari mun mielestä oo mikään possu!!

    • tinsku

      Ari on kyllä vähän isompi kokoinen kuin muut mutta kaikista normaalein, eikä koita olla yhtään erilaisempi kuin muut. Ehkä pari rintalihassarjaa tekis hyvää mutta muuten ari on kyllä aivan ihana.

      • no minä

        Ari voisi hankkia itselleen sporttirintsikat, niin valtoimesti, ne hänen rintansa siellä lavalla heiluivat.


      • timppa
        no minä kirjoitti:

        Ari voisi hankkia itselleen sporttirintsikat, niin valtoimesti, ne hänen rintansa siellä lavalla heiluivat.

        Samaa mieltä!


      • aristaja

        se on suloisuus...jos mulla ei ois omaa aria niin mä ryntäisin heti hesaa hakee sen sieltä..


    • juujuu

      Ei ARi oo lihava, sillä on vaan pikkasen huonompi kunto ku muilla. Esim Jackson oli ihan hiestä märkä, vaikka sillä luulis olevan hyvä kunto.

      • dappappa

        On onhan ari nyt ihan selvästi pelkkää pullamössöä. ja ihan mielettömän neitimäinenkin kaupan päälle. oikea hesburger asiakkaan stereotyyppi. Ja todellakin Arilla on ihan sika isot tissit. Tai ehkä ari on kans vaan raskaana niinkuin danielakin...


    • anksu19

      Mä en tajua teitä putkiaivoja joiden mielestä kaikkien pitäis olla tehty samasta muotista?!Mun mielestä Ari on heistä kaikista paras ja mikä parasta,hän ei edes yritä olla kuin muut.Miehessä pitää olla mistä ottaa kiinni...mmm...

    • lalaa

      ...siis ihan hirveetä! Minkä takia ne otti sellasen läskimössön siihen bändiin!!? Ari on kyllä niin LIHAVA että eihän se edes mahdu esiintymislavalle!! Hei mitä ihmettä varten ihmisten pitäis olla tikkulaihoja ja kaikkien samanlaisia..? Eiköhän siellä lavalla hiki tule kaikille, jopa kovakuntoisimmillekin kundeille. Ja jännittäminen aiheuttaa myös sitä hikoilua... =)

      • mä vää

        Ootte te lapsellisii,,,ei se mikää läski oo!!!!!!!!!!Pitääkö kaikkien olla luuviuluja????pöntöt??


      • mie
        mä vää kirjoitti:

        Ootte te lapsellisii,,,ei se mikää läski oo!!!!!!!!!!Pitääkö kaikkien olla luuviuluja????pöntöt??

        musta ari on kyl paras ja toi haukkuminen on vaan kateellisten ininää!!!


      • tyttö_21
        mie kirjoitti:

        musta ari on kyl paras ja toi haukkuminen on vaan kateellisten ininää!!!

        ei arissa mitään vikaa oo!


    • :))

      Ari on Mies isolla m:llä!!! aivan ihana namupala!!! slurps..:)

    • Johanna

      No ari on täsmälleen yhtä lihava ku se missi se Krista Järvinen.. Mää olen myös sitä mieltä, että miehessä pitää olla tartuntapintaa..

    • tepu

      ari tais vähän jännittää eilen. oon tuntenut sen joskus ihan hyvin ja silloin se ainakin jännitti tosi paljon kaikkea esiintymistä. se on oikeesti voittanut ujoutensa joten ei tuo hikoileminen mistään raamikkuudesta ainakaan johdu.

    • arin brotha

      Ari on normaalipainoinen ja näyttää vielä ihan saatanan hyvältä!
      On aikakin että Suomen musiikkimarkkinoille saadaan NORMAALI ihminen.
      Justiin tuommosta pinnallista paskaa jota on Suomi täynnä nykyisin. Hikoileminen on normaalia ja ne treenit on varmasti kovia. Arilla on kilpailijoista paras ääni ja eniten sopii lavalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe