Ari on kauhea possu! hyppi ihan märkänä siel lavalla, muut ei ollu yhtään hikisiä.. ällöä! vois laihduttaa vähän..
ARI LAIHDUTUSKUURILLA
16
2400
Vastaukset
- tiinuli
Kai mar siel hiki tulee ku hyppii!!
Ei Ari mun mielestä oo mikään possu!! - tinsku
Ari on kyllä vähän isompi kokoinen kuin muut mutta kaikista normaalein, eikä koita olla yhtään erilaisempi kuin muut. Ehkä pari rintalihassarjaa tekis hyvää mutta muuten ari on kyllä aivan ihana.
- no minä
Ari voisi hankkia itselleen sporttirintsikat, niin valtoimesti, ne hänen rintansa siellä lavalla heiluivat.
- timppa
no minä kirjoitti:
Ari voisi hankkia itselleen sporttirintsikat, niin valtoimesti, ne hänen rintansa siellä lavalla heiluivat.
Samaa mieltä!
- aristaja
se on suloisuus...jos mulla ei ois omaa aria niin mä ryntäisin heti hesaa hakee sen sieltä..
- juujuu
Ei ARi oo lihava, sillä on vaan pikkasen huonompi kunto ku muilla. Esim Jackson oli ihan hiestä märkä, vaikka sillä luulis olevan hyvä kunto.
- dappappa
On onhan ari nyt ihan selvästi pelkkää pullamössöä. ja ihan mielettömän neitimäinenkin kaupan päälle. oikea hesburger asiakkaan stereotyyppi. Ja todellakin Arilla on ihan sika isot tissit. Tai ehkä ari on kans vaan raskaana niinkuin danielakin...
- anksu19
Mä en tajua teitä putkiaivoja joiden mielestä kaikkien pitäis olla tehty samasta muotista?!Mun mielestä Ari on heistä kaikista paras ja mikä parasta,hän ei edes yritä olla kuin muut.Miehessä pitää olla mistä ottaa kiinni...mmm...
- lalaa
...siis ihan hirveetä! Minkä takia ne otti sellasen läskimössön siihen bändiin!!? Ari on kyllä niin LIHAVA että eihän se edes mahdu esiintymislavalle!! Hei mitä ihmettä varten ihmisten pitäis olla tikkulaihoja ja kaikkien samanlaisia..? Eiköhän siellä lavalla hiki tule kaikille, jopa kovakuntoisimmillekin kundeille. Ja jännittäminen aiheuttaa myös sitä hikoilua... =)
- mä vää
Ootte te lapsellisii,,,ei se mikää läski oo!!!!!!!!!!Pitääkö kaikkien olla luuviuluja????pöntöt??
- mie
mä vää kirjoitti:
Ootte te lapsellisii,,,ei se mikää läski oo!!!!!!!!!!Pitääkö kaikkien olla luuviuluja????pöntöt??
musta ari on kyl paras ja toi haukkuminen on vaan kateellisten ininää!!!
- tyttö_21
mie kirjoitti:
musta ari on kyl paras ja toi haukkuminen on vaan kateellisten ininää!!!
ei arissa mitään vikaa oo!
- :))
Ari on Mies isolla m:llä!!! aivan ihana namupala!!! slurps..:)
- Johanna
No ari on täsmälleen yhtä lihava ku se missi se Krista Järvinen.. Mää olen myös sitä mieltä, että miehessä pitää olla tartuntapintaa..
- tepu
ari tais vähän jännittää eilen. oon tuntenut sen joskus ihan hyvin ja silloin se ainakin jännitti tosi paljon kaikkea esiintymistä. se on oikeesti voittanut ujoutensa joten ei tuo hikoileminen mistään raamikkuudesta ainakaan johdu.
- arin brotha
Ari on normaalipainoinen ja näyttää vielä ihan saatanan hyvältä!
On aikakin että Suomen musiikkimarkkinoille saadaan NORMAALI ihminen.
Justiin tuommosta pinnallista paskaa jota on Suomi täynnä nykyisin. Hikoileminen on normaalia ja ne treenit on varmasti kovia. Arilla on kilpailijoista paras ääni ja eniten sopii lavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976