Daniela

niina

Miten se kehtaa pomppia lavalla maha pystyssä??!!
Karseen näköstä... ei varmaan ihan semmosta haettu. Tyhmä kun ei tajua lähtee!

5

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lallal laa

      Jos et tuijottelis sitä mahaa, vaan KUUNTELE olennaisinta! Onko raskaudella väliä jos hänellä itsellä on hyvä olla, lapsikin voi silloin hyvin. Itse en olisi tuossa tilanteessa jatkanut mutta jokainenhan tekee omat valintansa.

    • ninni

      No eiköhän se maha siitä jonkun ajan päästä katoa sua häiritsemästä. Kun ihmiset kuitenki tekee penikoita, ei kai se tarkota ettei niillä mitään elämää saa olla.

    • hoitsu

      onhan se tosiaan... en ymmärrä sitä sontaa mitä täälläkin jauhetaan että "vaikka saa lapsen niin ei elämän tarvii loppuu" ym, vastasyntyneen kanssa kun on pakko olla koko ajan ja yleensä äiti on vähintään ekat 2kk ihan väsynyt ja pyörryksissä...

      Yksinkertaisesti luulis ihmisen haluavan olla miehensä ja perheensä kanssa nyytenkin jo raskausaikana eikä asua jossain solussa likkojen kanssa!!! Näen asian täysin itsensä ja tulevan vauvan hyvinvoinnin laiminlyömisenä!

      • Jos tosiaan hoitsu olet, mitä itse olen myös, ihmettelen kantaasi. Et varmaan pidemmälle osaa ajatella vai elämänkokemusko puuttuu?
        Voin kertoa pienen vauvan äitinä Sulle;
        a)Tämän Danielan lapsen syntymään nyt sattuu vielä hetki olemaan eli kuvioissa ei ole vielä lasta
        b)Jos on mies kuvioissa mukana, lapsen kanssa ei tarvitse silloin juuri sen äidin olla koko aikaa.
        Vauva pystyy olemaan ilman äitiä muutamia tunteja, joskaan se ei ole tavoitteellista.
        c)Yleensä äidit ovat väsyneitä-aivan mutta kaikki eivät. Hyvin yksilöllistä.
        d)Olla miehen ja perheensä kanssa? Mua alkoi suorastaan vituttamaan tollanen ajattelu- lapseni isä kun sattui muuttumaan väkivaltaiseksi- EN todellakaan halunnut olla "mieheni" kanssa!
        e)Lapsi nauttii silloin kun äitikin nauttii. Tuskin vauva huutaa masusta että "kaipaan sitä että äiti laiskistuu ja makailee sohvalla kuluttaen aikaa syöden"-niin kuin useat naiset tekee ja onnellisuuden huomaa sitten äidin naamasta.
        Lapsi nauttii laulusta ja kuulee myös toisia ääniä jo kun on masussa.


      • nannamamma
        lila.laetitia kirjoitti:

        Jos tosiaan hoitsu olet, mitä itse olen myös, ihmettelen kantaasi. Et varmaan pidemmälle osaa ajatella vai elämänkokemusko puuttuu?
        Voin kertoa pienen vauvan äitinä Sulle;
        a)Tämän Danielan lapsen syntymään nyt sattuu vielä hetki olemaan eli kuvioissa ei ole vielä lasta
        b)Jos on mies kuvioissa mukana, lapsen kanssa ei tarvitse silloin juuri sen äidin olla koko aikaa.
        Vauva pystyy olemaan ilman äitiä muutamia tunteja, joskaan se ei ole tavoitteellista.
        c)Yleensä äidit ovat väsyneitä-aivan mutta kaikki eivät. Hyvin yksilöllistä.
        d)Olla miehen ja perheensä kanssa? Mua alkoi suorastaan vituttamaan tollanen ajattelu- lapseni isä kun sattui muuttumaan väkivaltaiseksi- EN todellakaan halunnut olla "mieheni" kanssa!
        e)Lapsi nauttii silloin kun äitikin nauttii. Tuskin vauva huutaa masusta että "kaipaan sitä että äiti laiskistuu ja makailee sohvalla kuluttaen aikaa syöden"-niin kuin useat naiset tekee ja onnellisuuden huomaa sitten äidin naamasta.
        Lapsi nauttii laulusta ja kuulee myös toisia ääniä jo kun on masussa.

        annetaan danielan olla onnellinen ja tehdä sitä mistä tykkää ja osaa!
        Se on ihan loistava ja kaunis tyttö!
        p.s.äiti olen minäkin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe