Olen itse 21-vuotias naissukupuolen edustaja. Jotenkin tuntuu siltä, että popstars-tyttöset vaikuttavat enemmän 16- kuin 21-22 vuotiailta. En nyt vertaa tässä pelkästään itseeni, vaan ystäviini ja tuntemiini samaa ikäluokkaa oleviin ihmisiin. Kun katson ohjelmaa, näen ruudussa pikkutyttöjä. Siis nuoriahan tässä ollaan, mutta kuitenkin... Lisäkommenttina vielä, että on ääliömäistä kommentoida tyyliin "Danielalla on ruma maha, miksi se pääsi bändiin kun se on raskaana" yms. yms. Nainen on raskaana kauneimmillaan, eikä se estä toteuttamasta omia unelmiaan. Älkää olko typeriä!!
lapsellisuus
3
824
Vastaukset
- hoitsu
asiassa oon samaa mieltä, että ne likat vaikuttaa ihan 15vuotiailta, eikä esim. 21vuotialta niinkuin niistä jotkut on.
Hämmästyin todella kun sain tietää että ovat jo yli kahden kymmenen ja silti noin..hmmm...noh, lapsellisia!
Eri mieltä olen tuosta Danielan tilanteesta. Minusta hän suorastaan laiminlyö tulevaa vauvaansa ja itseäänkin, en ymmärrä miksei hän HALUA olla miehensä ja perheensä luona jo raskausaikana, jolloin pitäisi rauhoittua ja keskittyä olennaiseen...- äiti
Kyllä naiset iät ajat ovat käyneet töissä, lukeneet pääsykokeisiin, opiskelleet ja harrastaneet myös raskausaikana. Tsemii Danielalle!
- Miuku
Mä en ymmärrä olleenkaan tätä raskaus kohua, miten niin laiminlyö tulevaa vauvaa ym. Raskaus ei ole sairaus ja kyllähän muutkin odottavat äidit käyvät töissä aina kahdeksannelle kuulle saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213818
- 891890
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681261- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.521007Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849