Uskonnollinen näkökulma aborttiin

= HYSHYS tabu?

Tämäkin alotus sai olla kaikessa rauhassa 6,5 vuotta kunnes hätärääky kävi...

Abortti ja kristinusko
God's Image
1.4.2008 22:36
Miettikää tätä asiaa Jumalan pyhyyden näkökulmasta: Tässä maassa joka toinen syntymätön lapsi tapetaan! Meillä oli nettisivuilla keskustelu, jossa joku sanoi: "Naisilla on oikeus tehdä abortti. Nousetko sinä valtiota vastaan?" Minä nousen laillista esivaltaa vastaan aborttikysymyksessä, koska laillinen esivalta on tehnyt laittoman lain, joka ei ole sopusoinnussa Jumalan sanan kanssa! Jumala ei ole koskaan tahtonut sitä, että nuoret naiset tappavat pienet syntymättömät lapsensa kohtuunsa. Ja lääkärit toimivat pyöveleinä. Pyöveli on jokainen lääkäri, joka tekee abortin. Abortti on Perkeleestä, se on Molokille uhraamista! Se ei kuulu Jumalan valtakuntaan eikä sivistyneeseen valtioon. Minä olen saanut tarpeekseni tästä pimeydestä. Kuinka kauan minun pitää huutaa teille, että muuttuisitte?

Ajatelkaa, tässä maassa on tehty yli puoli miljoonaa aborttia 70-luvun jälkeen. Yli puoli miljoonaa murhaa! Mikään murha ei ole oikein, kaikista vähiten viattoman lapsen murha. Laillisesti tässä kansakunnassa teurastetaan lapsia läjäpäin. Ja kun heitä teurastetaan, niin missä ovat ne pastorit, missä ovat ne papit, missä ovat ne piispat, jotka nousevat abortteja vastaan? Jokainen lapsensa tappaja on matkalla helvettiin, jos ei tule katumukseen ja ota Jeesusta vastaan pelastajana. Jokainen abortin suorittanut lääkäri on matkalla helvettiin, jos ei tee parannusta ja pyydä Jumalalta syntejä anteeksi. Näin se vaan on. Minä en silittele murhasyntejä tässä maassa.

Suomen valtio suojelee lapsensa tappajia, ja lääkäripyövelit ovat erityissuojeluksessa. Heillä on viattomien verta käsissään! Valtion päättäjät, jotka hyväksyvät abortin, ovat myös murhaajia. Jokainen tämän perkeleellisen lain hyväksyjä on henkipatto, murhaaja. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi! Miten luulette pääsevänne helvetin tuomiota pakoon, jos ette muutu? On ennaltaehkäisyä tuoda esiin Jumalan sanaa: seksuaalinen suhde kuuluu aviovuoteeseen eikä minnekään muualle. Mikään avioliiton ulkopuolinen seksisuhde ei ole oikein. Minä astun vastustamaan laillista esivaltaa, koska se on tehnyt laittoman lain. En hyväksy, että viattomia lapsia uhrataan. Sana puhuu, että olkaa alamaisia esivallalle. Alkukieli sanoo: "oikeuden mukaista esivaltaa kohtaan". Mikä oikeudenmukaisuus on siinä, jos heikompia murhataan, ja vielä puolustuskyvyttömiä lapsia, jotka eivät voi mitään tehdä eteensä?

Minä olen jopa sitä mieltä, että kun vain avioliittoon kuuluu seksi, niin jokainen mies joka sanoo naisystävälleen, joka on tulossa raskaaksi, että tee abortti, niin tämä mies pitäisi kuohita. Se pienempi rangaistus kuin murhata viaton lapsi. Lakkaisivat kerrankin murhakehotukset, kun oma lintu pantaisiin toimintakyvyttömäksi.

Minä tuon esiin Raamatun totuutta. Raamatun totuudessa on myös kova terä. Jeesus vihasi syntiä, mutta rakasti laupeutta ja rakasti ihmistä. Meillä ei ole mitään oikeutta silitellä pimeyttä, joka on vallannut ihmiset. Jumala tahtoo, että sinä muutut. saatana on viemässä sinua helvettiin demoniensa kautta. Mutta Jeesuksen veri on vuodatettu sinun edestäsi, jotta sinä pääsisit vapaaksi tästä pimeydestä, jonka kautta sinä murhaat omia lapsiasi. Minä vieläkin peräänkuulutan: Missä ovat tämän maan julistajat, jotka nousevat homoutta, aborttia, avioeroa ja muuta iljetystä vastaan. Missä ovat ne miehet? Miksi täällä ovat kaikki hiljaa? Minä en ole hiljaa! Vaikka tämä olisi viimeinen saarnani, niin minä huudan vieläkin: "Tehkää parannus ja antakaa pelastaa itsenne!"

keskustelu.suomi24.fi/node/5566447 (linkki ketjun palauttamiseksi)

42

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ding Dong! :-S

Kirjoitus on potaskaa ja kummallista raamatuntulkintaa heti alusta asti. Kai tuon nyt heti kohta huomaa. Tosin en ole tätä kirjotusta nähnyt koskaan. Tässä maassa ei tosiaankaan tapeta joka toista lasta ja jos abortista puhutaan, niin joka viides raskaus päättyy aborttiin jos vertaillaan synnytyslukuja.

Vielä erikseen tulee keskenmenot.

Raamatussa ei puhuta lainkaan abortista. Kaikkia aasinsiltoja keksitään ja sitten sotkitaan vielä seksikin tähän. Jokasiella on oikeus seksiin oli naimisissa tai ei kunhan siihen on molempien osapuolien halu. Mitä ihmettä avioerot ja homouskin tähän pitää ottaa?

Ihan sekoa. Mut jotenkin tietty huvittava nähdä millasia kajahtaneita ihmisiä on.

• Juu, sekopää se on. Toivottavasti ei lisäänny. Suosittelisin aloittajalle jälkiaborttia.

• sairaitasekojariittää

Kas sielläpä se suosijafanaatikon kyltymätön murhanhimo jyllää....ja yltää jo syntyneisiinkin, ja ihan vaan pelkän "väärän" mielipiteen takia!!

• suomi-oksennus-suomi

Käännös oksennusviestistä suomeksi:

Haluat siis murhata jo syntyneen ihmisen, ihan vain pelkän "väärän" mielipiteen takia?

• trollinoksuelämää

Oksennukses korjaus oikeaan muotoon,
        "Asiallisen viestin sievistely minua miellyttäväksi:"

• SuuriKurpitsa

Sopii niin halloweenpilaksi että piti nostaa ylös.

• SelväTapaus

Aborttiväki ei tyydy viattomien lasten surmaamiseen vaan haluaa vielä ilkamoida lapsivainajien muistolla vainajien päivänä.

• Rage31
        SelväTapaus kirjoitti:

Aborttiväki ei tyydy viattomien lasten surmaamiseen vaan haluaa vielä ilkamoida lapsivainajien muistolla vainajien päivänä.

Hmmm..eikös tässä naureskella tuolle hihhulille eikä millekkään vainajille. Mut hyvä esimerkki kyl siitä miten vakavakin asia saadaam kuulostamaan putous hahmokilpailulta. Sama niiden kansalaisaloitteiden kanssa joita täällä mainittu. Aina parempi näin päin.

• edelleenepäselvää

"vakavakin asia saadaam kuulostamaan putous hahmokilpailulta. Sama niiden kansalaisaloitteiden kanssa joita täällä mainittu."

Kenen muun kun sun ja niiden muutaman sivupersoonas mielestä? Niillehän/sulle tänne tulee tervejärkiset naureskeleen.

• ajattele.ennen.tekoja
        edelleenepäselvää kirjoitti:

"vakavakin asia saadaam kuulostamaan putous hahmokilpailulta. Sama niiden kansalaisaloitteiden kanssa joita täällä mainittu."

Kenen muun kun sun ja niiden muutaman sivupersoonas mielestä? Niillehän/sulle tänne tulee tervejärkiset naureskeleen.

Miten kemppaiset ilkeää kulkea kylillä, kaikki jotka tuntevat heidät nauravat katketakseen heidän kansalaisaloitteilleen. Kun laittaa nimensä julkisuuteen noin älyttömien asioiden yhteydessä pitää kävellä kaulukset pystyssä.

• tuskinkulkee

"nauravat katketakseen"

Edelleen odotellaan niitä TODISTEITA ketkä muut tekee niin paitsi SINÄ?? :DDDDD Tunnetko sinä moniakin heidät tuntevia vai oliko kaikki taas sitä pimeän pollas tuottamaa toivemutujen myrkkysappista fantasiaharhaa?

• murhanpalvojille

yli 10 tuhannen lapsen vuosittainen hupitappaminen on "halloweenpilaa"...

• OlikoTääSketsi

Ai saakeli nää kiihkouskisten kliimaksit on parhaita. Huudetaan suoraa huutoo että "minä peräänluulutan" "en hyväksy ""minä en ole hiljaa" "kuinka kauan minun pitää huutaa teille" :D :D

Aika suuret luulot tolla fanaatikolla on itestään....Ihan parasta!!!! XD Kun tarpeeks huutaa niin ihmiset kääntyy uskoon ja lakkaa harrastamasta seksiä ja tekemästä abortteja???

• suomi-oksennus-suomi

Käännös oksennusviestistä suomeksi:

Kiihkouskovaiset ovat kyllä huvittavia. Huudetaan suoraa huutoa että "minä peräänkuulutan" "en hyväksy" "minä en ole hiljaa" "kuinka kauan minun pitää huutaa teille"...

Tuolla henkilöllä on aika suuret luulot itsestään. Ehkä jos tarpeeksi huutaa niin ihmiset kääntyvät uskoon, lopettavat seksin ja kieltävät avortit?

• liikaakokiperääasiaa

"Huudetaan suoraa huutoo että "minä peräänluulutan" "en hyväksy ""minä en ole hiljaa" "kuinka kauan minun pitää huutaa teille" :D :D
      Aika suuret luulot tolla fanaatikolla on itestään...."

Kiihkomurhauskova erehty näköjään taas siinä raivoisassa orkkukliimaksissaan vilkaseen sinne peiliinsä... ja säikähdys oli ilmeinen XDDD no ei oo mikään ihmekään... halloweenihirviöhän se siellä, ympärivuotisesti ;))

• suomi-oksennus-suomi

"Huudetaan suoraa huutoo että "minä peräänluulutan" "en hyväksy ""minä en ole hiljaa" "kuinka kauan minun pitää huutaa teille" :D :D

Taisit katsoa vahingossa sinne omaan peiliisi...

• toistetaastähänkin
        suomi-oksennus-suomi kirjoitti:

Taisit katsoa vahingossa sinne omaan peiliisi...

--

• Asiallisuuden_alkeet

Kas kun et kommentoinut mitään ylempänä korjattuun puolustajien viestiin. Senkö sitten sai korjata, oliko se ihan oikeasti asiaton? Kun sinua korjataan niin heti on hirveä raivo päällä, muita saa kyllä korjailla niin paljon kuin huvittaa...

• kappas_

johonkin kommentoin kyllä sellastakin mutta ei ilmeisesti oo tullu näkyviin, tai kokonaan poistettu, jos oli tähän. Toisaalta kun oikastaan suosijasakin törkyjä niin miks se mun asia niistä ois jotain valittaa? Jos "OlikoTääSketsi" on sitä mieltä että oikasu oli turhaa, niin sen tehtävähän se sit on sanoo siitä. Mutta heti näköjään hirvee raivo päällä kun muiden oikasua ei oltu kommentoitu...

• Asiallisuuden_alkeet

"kun oikastaan suosijasakin törkyjä niin miks se mun asia niistä ois jotain valittaa?"

Eli et valita siksi että viestien haukkuminen oksennukseksi on sinusta asiatonta (jolloin olisit kommentoinut myös ylempään viestiin), vaan koska SINUN viestejäsi ei saisi korjata? Silloinhan voisit saman tien lopettaa tuon "Oksennukses korjaus oikeaan muotoon, "Asiallisen viestin sievistely minua miellyttäväksi:"" höpötyksen, jos oikea syy on ettei kukaan saisi kritisoida sinua millään tavalla.

• huomautansiitä

niissä paikoin kun katson tarpeelliseks huomauttaa. Sanoinko ettei suosijan viestissä ollu mitään asiatonta?

"SINUN viestejäsi ei saisi korjata?"

Senku "kääntelet" vaan ja muuntelet ittees miellyttäviks :) voin kertoo tosin että se on vaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Millonkahan uskot tän.

"voisit saman tien lopettaa tuon "Oksennukses korjaus oikeaan muotoon, "Asiallisen viestin sievistely minua miellyttäväksi:"" höpötyksen"

Oijoi, ei kai vaan ala kyllästyttää :D heti kun sinä lopetat sen täysin turhan, pakkomielteisen sievistelys joka viestin perään.

• Asiallisuuden_alkeet

Olet vain valittanut oikaisuista siihen malliin, että vaikutat olevan oikaisuja vastaan, koska toisten viestejä ei saisi haukkua oksennukseksi ja koska asiallisia viestejä ei tarvitsisi oikoa. Nämähän eivät ole syitä, koska 1. vain sinun viestiesi haukkuminen häiritsee sinua ja 2. kyllä ne sinunkin oiotut viestisi ovat olleet asiattomia. Pari tyyppiä on jopa luetellut sinulle asiattomat kohdat, joihin olet vastannut vain että puolustajat aloittivat. Et siis ole edes kieltänyt viestiesi asiattomuutta...

• logiikkakateissa

" 1. vain sinun viestiesi haukkuminen häiritsee sinua"

Tietenkin huomautan juuri niistä viesteistä missä ei ole mitään "oikastavaa".

"kyllä ne sinunkin oiotut viestisi ovat olleet asiattomia"

MUTUMUTU ja JANKUTIJANKKAA :)

"Pari tyyppiä on jopa luetellut sinulle asiattomat kohdat, joihin olet vastannut vain että puolustajat aloittivat."

Parin sivupersoonas luettelemat MUTUT "asiattomuuksista" ei kerro mitään, eikä tietenkään ole minkäänsortin faktaa.

"puolustajat aloittivat"

Näinhän se on, ja niihin sitten saa takasin sen mitä ryhtyy tilaamaan. Montako kertaa tääkin vielä pitäs toistaa?

• Asiallisuuden_alkeet

Siitä miten mutua se asiattomuuksiesi listaaminen oikeastaan on, kertoo hyvin se, että kun sinulta kysytään suoraan "onko käyttämäsi sana x mielestäsi asiallinen" et ole kertaakaan suostunut vastaamaan kysymykseen suoraan, vaan alat joko haukkua kirjoittajaa tai luetella puolustajien asiattomuuksia... mistäköhän johtuisi ;)

Sanot aina ettet ole ikinä väittänyt kaikkien viestiesi olevan asiallisia. Lainaapa siis tähän yksi asiaton viestisi, niin nähdään onko väitteessäsi perää.

• vastattuon.tajuajo

Miks sulle pitäs kenenkään edes vastata mitään kun ei sieltä näytä niitä vastauksia sen paremmin tulevan? Missään ei ole sanottu että _kaikki_ vastustajan sanomat ois asiallisia (muttei tosin asiattomampiakaan mitä termejä suosija on käyttäny), ja suosijat saa vaan takasin sitä samaa TÖRKYÄ jonka ihan ite on alottaneet :) jos et vastauksia kyknee tajuaan useemmankaan kerran jälkeen, on vika jossain muulla kun siinä keneltä tivaat samoja ties monettako kertaa.

• Asiallisuuden_alkeet

Minä väitän, että sinä et kykene myöntämään että vastustajat kirjoittavat myös asiattomuuksia. On helppo sanoa että molemmilla puolilla solvataan, mutta kun pitäisi osoittaa edes yksi vastustajan kirjoittama solvausviesti... eipä tunnu löytyvän.

• väitäpois

"et kykene myöntämään että vastustajat kirjoittavat myös asiattomuuksia."

kaikki näkee kyllä miten asia todellisuudessa on :)

"kun pitäisi osoittaa edes yksi vastustajan kirjoittama solvausviesti... eipä tunnu löytyvän."

Sinähän niitä tunnut löytävän senkin edestä, joten?!

• Asiallisuuden_alkeet

Ongelma onkin siinä, ettet myönnä niiden olevan asiattomia.

• ei.vaan.siinä

ettet kykene tajuaan ettei mitään myönnettävää olekaan paitsi sun mutuissas.

• Mikähän kirjoittajan saa luulemaan, että seksi pelkästään avioliittoon rajattuna estää abortteja? Kun puolet aborteista tehdään juuri perheenäideille.

Uskon minäkin, että hän on "saanut tarpeekseen pimeydestä" sillä aika pimeältä tyypiltä tosiaan vaikuttaa. Varmaan hankalaa elää kun on tuollainen raivo päällä.

• pimeääraivoa

näkyy ainoastaan sun ja kaltaistes verta janoavien lapsivihaajien peileissä. Mahtaa olla tosiaan vaikee elämä niiden pollassa riehuvien syyllisyystraumojen ym. psyyken vaurioiden vallassa.

• suomi-oksennus-suomi

Käännös oksennusviesteistä suomeksi:

Pimeää raivoa näkyy vain sinun ja kaltaistesi peileissä. Mahdatteko olla itse traumatisoituneita omista aborteistanne...

• jaksaajaksaa__

.

• puolueellisuuslaput
        suomi-oksennus-suomi kirjoitti:

Käännös oksennusviesteistä suomeksi:

Pimeää raivoa näkyy vain sinun ja kaltaistesi peileissä. Mahdatteko olla itse traumatisoituneita omista aborteistanne...

Tätä oksennusta et sitten kappas vaan ryhtyny oikoon,
        " aika pimeältä tyypiltä tosiaan vaikuttaa. Varmaan hankalaa elää kun on tuollainen raivo päällä."
        Eli ihan asiallista sun silmissä mutta seuraava vastaus tollaseen olikin sitten taas hyshys kaunistelun paikka! :D

• Fanaattiset-Pelottavia

Ei taida ihan kaikki himassa tolla pastorilla. Pelottava ihminem, liekkö edes tosissaan. Kuulostaa parodialta.

• Ehkäisy neuvontaa. Ei maapallo voi taata kunnon elämää liika kansoitukselle. Terveysoppi, elintarvike huolto, petojen, sotien harventava vaikutus vähentynyt. Lisääntymisen rajoitus tavalla, tai toisella paikallaan.

• jasunmielestä

hyvä keino siihen on tappaa jo olemassa olevia ihmisiä?

• lukutaitohanurista

Ja missähän niin taas oli väitetty? Osaatko lukea? Arvo.e ehdotti ratkaisuksi ehkäisyneuvontaa, ei jo olemassa olevien ihmisten tappamista.

• rivienvälissä
        lukutaitohanurista kirjoitti:

Ja missähän niin taas oli väitetty? Osaatko lukea? Arvo.e ehdotti ratkaisuksi ehkäisyneuvontaa, ei jo olemassa olevien ihmisten tappamista.

"petojen, sotien harventava vaikutus vähentynyt. Lisääntymisen rajoitus tavalla, tai toisella paikallaan."

Eikä yhtään pidä jo olemassaolevien tappamista/kuolemaa hyvänä "vaikutuksena", eihän? :)

• Kaikessa järkevä toiminta paras. Alkoholismi, huumeet ja mielenterveyden vievät "lääkitykset", osaamattomat, laittomat sikiön lähettäjät eivät asioissa auta, jos mennään katolisen opin juurille ja kielletään pulassa olevilta apu.

• Sateenkaariperheellinen

En vaan tajua miksi tossa saarnataan abortin vääryydestä ja gods image vetääkin mukaan homot?? Homot ees tuskin koskaan tarvitsee abortteja. Samalla kun dissaa homoja niin väittää olevansa jumalan kuva. Ei mun jumala ainakaan ole tollanen. Jumala on mulle rakkaus.

• Jokainen tosiaan luo Jumalasta sellaisen kuvan kuin se oma päänsisäinen maailmakin on. Lisäksi kirjoituksessa väitetään, että joka toinen raskaus päätyy aborttiin, mikä ei tietenkään pidä paikkansa. Aina se faktapuoli ontuu yhdessä ja useammassakin kohdassa kun niin kova tarve julistaa sitä ainoaa ja oikeaa totuutta.

Kun joku fundamentalistilahkolainen alkaa puhumaan abortista, niin kohta perässä seuraa tutut teemat homous, seksi, avioerot ja naisten syrjimisen oikeutus Raamatulla. Kun keskustelu jatkuu, lähdetään kreationismiin ja Raamatun väitteitä perustellaan Raamatulla ja sitten ollaankin taas lähtötilanteessa.

Kummallista ettei tämäkään herra pidä pedofiliaa minään, vaan jopa avioerokin, joka on jossain kohtaa lapsille vain hyvä asia, saa paheksuvaa huomiota.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe