Raskaana sampanjaa?

höh

Voiko tosiaan raskaana juoda viinaa? Ja pitääkö sitä näyttää töllössä?

15

2647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 vuotiaille mallia?

      huh

      • Jenni

        Mun mielestä tuo antoi ERITTÄIN huonon kuvan, kun raskaana oleva joi alkoholijuomaa nuorten katsomassa TV-ohjelmassa!
        Buu.


      • ..se..
        Jenni kirjoitti:

        Mun mielestä tuo antoi ERITTÄIN huonon kuvan, kun raskaana oleva joi alkoholijuomaa nuorten katsomassa TV-ohjelmassa!
        Buu.

        .. ei ollutkaan shamppanjaa..


    • Hosuli

      olisitte onnellisia et Daniela pääs jatkoon!!!!!kait ny vähä voi shappanjaa ottaa bändin alulle!!!!REPIKÄÄ SIITÄ!!!!ja jos sua häiritsee et töllös näytetään et otetaan viinaa laita vaikka silmät kii!!!!

    • tietävä'''

      pienet määrät alkoholia raskaudenaikana ei haittaa. eli esim. saunakalja tai shamppanjalasillinen silloin tällöin.

      • Hönö

        Mistä tiedätte et se oli shamppanjaa?
        Ja jos olikin se saattoi aivan hyvin olla ALKOHOLITONTA shamppanjaa, sellaistakin kun tänä päivänä löytyy.


      • tarkkasilmäinen
        Hönö kirjoitti:

        Mistä tiedätte et se oli shamppanjaa?
        Ja jos olikin se saattoi aivan hyvin olla ALKOHOLITONTA shamppanjaa, sellaistakin kun tänä päivänä löytyy.

        Eipä sillä asikaisella ollut kuin yksi pullo kädessään.


    • on sallittua raskauden aikana silloin tällöin. Toiset juovat ruuan kanssa viiniä, toiset silloin tällöin pullon siideriä tai bissee.
      Sellainen on sallittua. Itse en joisi pisaraakaan, mutta jo neuvolassa olen tuollaiset ohjeet saanut että saa, silloin tällöin.

      • Liäkäri

        Kyllä silloin tällöin voi pienet kännit ottaa. Ei kuitenkaan joka päivä, eikä mitään monen päivän putkea. Ei ainakaan suositella.


      • Fas
        Liäkäri kirjoitti:

        Kyllä silloin tällöin voi pienet kännit ottaa. Ei kuitenkaan joka päivä, eikä mitään monen päivän putkea. Ei ainakaan suositella.

        Eipä ihme että suomi johtaa maailmantilastoissa Fas- lapsissa kun "lääkärinä" esiintyvät pöljänät antavat tuollaisia neuvoja.


    • tilanteesta
    • Sanna

      Raskaudeb aikana voi juoda viinaa erittäin pienissä määrin, mutta en suosittele juotavaksi ollenkaan. Eikä sekään ollut hyvä veto näyttää tuollaista kohtausta tv:ssä, vaikka kyseessä ei ollut ryyppääminen vaan maljan kohotus juhlan kunniaksi.

      Ja Danielasta: ellei tarkkasilmäiset nähneet, Daniela ei juonut lasistaan. Kunhan kilisti laseja jonka jälkeen laittoi lasin pöydälle ja oli ilman.

      • 17v

        Olihan siellä myös alaikäinen tyttö joukossa...


      • hänkään...
        17v kirjoitti:

        Olihan siellä myös alaikäinen tyttö joukossa...

        ei juonut, et sillai


    • ...

      Vaikka se vauva onkin siellä mahassa niin ei pieni alkoholinmäärä tapa sitä! Tuskin Daniela rupes ryyppäämään kuvausten jälkeen. Lopettakaa jo toi jauhaminen tästä asiasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe