herpes pilasi elämäni

petetty

Tänään taas masentaa.

Edellinen pitkäaikainen tyttöystäväni petti ja sai herpeksen. Sain itse tietää pettämisen vasta kun minulle tuli oireet. Erosta on nyt aikaa ja aloitin uuden suhteen maailman ihanimman ja kauneimman naisen kanssa. Uusi tyttökaverini pettyi todella paljon kun kerroin hänelle asiasta, mutta onneksi hän ymmärsi.

Seksi on aivan mahtavaa, mutta ei tule olemaan koskaan niin ihanaa kuin se voisi olla. En halua tartuttaa häntä, joten kodomin käyttö on pakollista. Se on niin väärin, etten pysty enää nauttimaan rakkaani kanssa.

Olen taas täynnä vihaa. Entinen tyttökaverini teki todella typerästi ja pilasi lopun elämäni. Eihän seksi ole elämässä tärkeintä, mutta kun saa koko ajan pelätä että tartuttaa sen toiselle.

Pidän tytöstä todella paljon mutta välillä toivon että hänelläkin olisi herpes niin ei tarvitsisi pelätä koko ajan tartuntaa.

Luulen, ettei tämäkään suhde tule kestämään loputtomiin, koska olen hänelle ensimmäinen. Ehkä olisi parasta lopettaa ja antaa tytön elää terveellistä elämää. Ehkä löydän toisen yhtä ihanan, mutta herpeksen kantajan.

:~(

13

2798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mul on vähän sama tilanne ku sulla.Mua ei kuitenkaan tietääkseni ole petetty,mut sain herpeksen oireet n.puolen vuoden seurustelun jälkeen.Luultavasti oli tullu jommankumman edelliseltä kumppanilta.Mun poikaystävällä ei kuitenkaan ole tullu mitään oireita,joten kyllä se meilläkin vaihtu ehkäisy pillereistä kondomiin.Vaikka asia rassaa meitäkin koko ajan,siihen täytyy vaan tottua.Pitäisi vaan osata asennoitua siihen,että se kondomi on se ehkäisyväline luultavasti koko loppuelämäksi!Sitäpaitsi meidän seksielämä on jatkunut herpeksen tulon ja kondomin myötä lähes yhtä hyvänä kuin ennenkin.Sitäpaitsi kondomin paikalleen laitostakin saa ihan kivat esileikit pientä pilkettä silmäkulmassa käyttäen!Niin,ja anna tytön itse vaan tehdä päätös jatkaako kanssasi vai ei.Luultavasti jos ei olisi sinun kanssasi,niin törmäisi elämässään aivan satavarmasti toiseen mieheen joka kantaa samaista virusta,sen verran yleinen virus on kyseessä!Eli mielestäni herpes ei ole syy erota.Jos on,niin on omat arvot vähän päin mäntyä elämässä!

      • n20

        Mulla myös kondylooman kanssa vähän sama juttu. Sehän saattaa iskeä uudestaan milloin tahansa. Me kuitenkin ollaan seurusteltu mun nykyisen kanssa jo melko pitkään ja hän (mun vastusteluista huolimatta) halusi harrastaa seksiä kanssani ilman kortsua. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään oireita (eihän minullakaan kyllä ole), mutta joskus saattaa tulla eteen se päivä, että tuleekin. Mutta me kannetaan oma vastuumme, eihän tuo mikään vaarallinen tauti ole. Pitää vain olla varma omasta päätöksestään, ettei sitten ala marisemaan, kun tauti tarttuu.


      • mr herppuli
        n20 kirjoitti:

        Mulla myös kondylooman kanssa vähän sama juttu. Sehän saattaa iskeä uudestaan milloin tahansa. Me kuitenkin ollaan seurusteltu mun nykyisen kanssa jo melko pitkään ja hän (mun vastusteluista huolimatta) halusi harrastaa seksiä kanssani ilman kortsua. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään oireita (eihän minullakaan kyllä ole), mutta joskus saattaa tulla eteen se päivä, että tuleekin. Mutta me kannetaan oma vastuumme, eihän tuo mikään vaarallinen tauti ole. Pitää vain olla varma omasta päätöksestään, ettei sitten ala marisemaan, kun tauti tarttuu.

        Kondylooma on pikku juttu herpekseen verrattuna... Ainakin mulla!


    • epicurist

      Jos suhde on pysyvä, voi kumppani harkita, kannattaako käyttää kondomia hamaan tulevaisuuteen asti, vai altistua tahallaan virukselle.
      Joka viides suomalaisista aikuisista kantaa herpes-virusta. Puhjetesaan se on taatusti inhottava tauti, mutta ei siitä toisaalta koko aikaa kärsi. Säkällä voi säästyä oireilta kokonaan.

    • jappe

      sain itsekkin herpeksen eräältä yhden illan jutulta tuli päissään mentyä tökkäämään väärään reikään..ja se perkeleen muija ei voinu sanoa et sillä oli se saatanan tauti..oisin jättänyt väliin tai ainakin laittanut kumin päällä... elämä kyllä jatkuu mutta se ei tunnu enää niin täyteläiseltä kuin silloin...ja aina saa varoa ettei tartuta sitä

      • moona

        jos et ole varma että tiesikö kyseinen muija herpeksestään, älä myöskään syytä häntä ilman varmaa tietoa! Itse tartutin toisen, mutta en todellakaan tiennyt että minulla oli se... Se kun ei vaivannut missään vaiheessa mitenkään...


      • jappe
        moona kirjoitti:

        jos et ole varma että tiesikö kyseinen muija herpeksestään, älä myöskään syytä häntä ilman varmaa tietoa! Itse tartutin toisen, mutta en todellakaan tiennyt että minulla oli se... Se kun ei vaivannut missään vaiheessa mitenkään...

        sehän siinä onkin kun se ties että sillä oli se


    • Elämä jatkuu

      Herpes ei varmasti pilaa koko elämää! Herpes virus ei ole harvinainen. Minullakin on herpes, mutta en anna sen häiritä liikaa. Yritän tehdä parhaani oireiden pois pitämiseksi ja se riittää. Aviomieheni on hyväksynyt sen emmekä käytä ehkäisyä. Hänellä ei ole tullut mitään oireita. Samoin edelliselle miehellenikään ei tullut mitään oireita, vaikka hänkin tiesi herpeksestä ja halusi siitä huolimatta harrastaa seksiä ilman kondomia. Vaikka herpes tarttuisikin, voi sen kanssa elää. Paljon pahempiakin sairauksia on olemassa. Älä anna taudin hallita elämääsi, äläkä päästä sen vuoksi ihanaa naista karkuun. Ennemmin tai myöhemmin hän hyväksyy sen ja mahdollisen tartunnan. Muista, että herpes on hyvin yleinen sukupuolitauti.

    • sinna

      Sain herpeksen 4 vuotta sitten ja se on uusiutunut kerran per vuosi.. Johtuen esim stressistä. Kun herpes puhkeaa, emme harrasta seksiä nykyisen poikaystäväni kanssa ollenkaan. Eihän kondomin käyttö kokonaan edes suojaa herpekseltä, jos herpesrakkulat on esim. häpyhuulissa. Eikä herpes voi tarttua kuin silloin kun se on rakkulavaiheessa.omassa elämässä herpes ei vaikuta kyllä mitenkään. Olemme seurustelleet kaksi vuotta, eikä poikaystäväni ole saanut herpestä. Keskustelette varmaankin herpeksestä, joka on ikäänkuin sisäinen herpes.. minulla aina herpes tulee ulkoisesti, joten tiedän milloin olla harrastamatta seksiä.

      • n33

        Kyllä se herpes tarttuu ihan ilman näppylöitäkin! Sen verran sinunkin pitäisi tietää. Herpes tarttuu ihan milloin vaan.


      • Anonyymi
        n33 kirjoitti:

        Kyllä se herpes tarttuu ihan ilman näppylöitäkin! Sen verran sinunkin pitäisi tietää. Herpes tarttuu ihan milloin vaan.

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis turha itkeä kun on jo paskat housuissa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä lisää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe