Ei ammatti.
Voi että me hävetään.
Kaupunkilainen, nainen
Niin, mutta sun pitää mennä siihen seksityöhön.
Lääketiedettä, ei voi katsoa, kohdallasi sellaiseksi.
Eikö tule mitenkään tähän työ?
Ei.
-Niin, mutta kylvämäsi uskonnollisen pakokauhun sijasta, seksityön pakeneminen, seksiväkivaltana, sun pitää mennä seksi-työhön.
' mm. ulkonäön koskettelemisen oikeuttamisen pyyntö, evätty
-Niin, mutta kun sulla ei ole oikeutta pyytää palvomisella yleiskunto-nostoa, hahmoperäinen.
Kaupunkilainen: Olin ajatellut, olla origoton, empatiattomuuden-ryhmä.
Emme saa toimia.
Suomen Pankki: Niin, miksipä miehesi ei voisi itse tehdä sitä työtä.
' mm. yksin asumiseen ja vanhempien seurailun oikeutukseen yllykkeen kokeminen
' mm. vanhempiin kohdistuva seurailun oikeutuksen pyyntö, heidän alistamiseen, sen hyväksikäyttäminen, lasten ja naisten kimppuun käyminen, sivilisaation tuhona
Milloin heidät tarjotaan Sinille ihmis-lihana, mikä tämä pelleily on sinulta, diakonissana?
' mm. nimeltä mainittu, aggressiivinen autismi, väestönsuojelu-ohjelma, alue tasa-arvoton
' mm. puusto-nimistön ylivaltainen käyttö, yleiskunto-nostoon itselleen, palvoen
Diakonissa. Tapetaan jos lisääntyy, aggressiivisen autismin alue.
' mm. piirteistö, erityinen seksityö-kielteisyys, myönteisyys
Kaupunki: Pelaatko pokeria. Me unohdettiin, ettei voi hoitaa.
- Niin, erityinen seksityö-kielteisyys, myönteisyys: ette saa tukea.
"Täältä menisi sähköt, lämmitykset ja kaikki...."
- Pelaatko pokeria, tässä on kysymyksessä, että kaupunki sulkee sen tilan kokonaan liian myöhään.
- Pelaatko pokeria, tässä on kysymyksessä, että meidän kuntamme ei harjoita mitään, terveydenhuoltoa, enään ikään. Mieshenkilö, entinen kuntalainen
Kun me innostumme siitä.....
Jatkatteko tätä lausetta:
' luonnon katastrofien aiheuttamisen osin
Meillä ei ole tarpeeksi asiallinen se terveydenhuolto-, tai terveydenhoito-tilana.
Muistatteko miten te haluatte nostaa näillä rahaa?
Veljeni verkoilla. Teillä on nyt ihan sairas, tämä väestönsuojelu terveydenhuolto-ohjelmatila.
Ulkopuolinen, mieshenkilö luku automaattinen: Osaan ulkoa, tämä ei olekaan uskonto.
- Heillä on kyllä tyttölapsia.
Jaa, sekö on taas siellä?
Diakonissa. Koska meillä onkin vain tälllainen ihan sairas, ohjelma uskonto, menossa päässä.
' mm. neurologia, sen täyttymyksen osin, muiden ihmisten kunnioittaminen, ulkoinen kauneus
' mm. neurogologian osin, tarpeeton, ei ammatti, täyttymys, empatiattomuus, seurailu
Alkuperäinen muoto
"Pelaatko pokeria, voitteko hakea apuanne jostakin muualta?"
Ulkopuolinen naishenkilö, kaupunkilainen
- Ei olla sosiopatian parantumisen osin.
' mm. jos järjestelmä valmis
' mm. jos järjestelmä, yhteisö, etukäteen valmis
Ei sieltä ei tulla osoittelemaan, mm. persoonallisuushäiriöisen hoitamisen osin, hoitamatta jättäminen.
'' mm. omatunnoton, hektinen, kylmäkiskoinen, kuten henkillösuoja-tietojen käyttämisen osin
- Voiko hänelle kuitenkin ohjata jonkun muun asian? Allekirjoittanut:....
Mutta itsehän sä olet tämän oikeuttanut, hänen allekirjoittaneen kehon koskemattomuutta, loukaten.
' mm. bioninen, terapia-malli mahdollinen, hetkellinen
Vapaa-ajattelijain liitto: Hammashuoltoja...
Että vankeutta:
2
141
Vastaukset
- Mitäminäjuuriluin?
Miltä teistä uskovaisista tuntuu, kun tälläiset hörhöt edustavat teitä?
- harhaton
Aloitus saatta hyvinkin havainnollistaa harhaisen eli psykoosissa olevan ihmisen ajatusmaailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760