Marraskuu on just niin harmaa kuin olla voi, mutta kun pitää silmänsä auki, iloisia asioita voi löytyä ympäriltä. Niin kuin esim. rivakkaa katujen kunnossapitoa. Katso oikeaa työnsankaria: http://www.youtube.com/watch?v=hPM5L2-zCMw&feature=youtube_gdata
Tällaisia miehiä Suomi tarvitsee, näin paikat tulevat kuntoon!
Iloista katujen paikkausta syksyn harmaudessa
Tienvarsikyttääjä
1
107
Vastaukset
- TVH takaisin
Veikkaanpa, että mies on pakkotyöllistetty jonkun pykälän mukaan. Varmaan manailee kukkahattutädeille, kun kyöräsivät sohvalta ylös.
Tollasia puuhia riittäisi kaikille joutilaille, samalla voisivat nostaa pystyyn kaadetut ojakepit, jos vaikka aura-autotkin joskus joutuvat baanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575