Arilla hiki virtaa

Popstarpa

Arilla on huono kunto.

Oletteko huomanneet miten hiki sille tulee kun se vähän tanssii ja laulaa?

10

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronniella

on aina kainalot märkänä - käyttääköhän dödöä ollenkaa??

• kyllä

ettei oo pahemmin tullu liikuttua. Kai sitä nyt hiki tulee, jos täysillä tanssii. Parempi vaan niin, aineenvaihdunta toimii. Ei siinä paljoo dödöt pidä jos kunnolla vetää.

• minäminäminä

Hikoileminen voi johtua ihan aineenvaihdunnallisista syistä, ei pelkästään huonosta kunnosta. Ja kuinka moni täällä voi muka myöntää, että omaa itse paremman kunnon kuin Ari?

• Mjk

..heikko kunto, mutta varmasti se on jo hiukan parantunut siitä mitä se oli. Ja voin 100% varmasti sanoa että minulla on Aria parempi kunto.

• äffä

..oikeasti tunnen arin (ollaan läheiset ystävät AIKUISTEN OIKEESTI ;p) ja sillä on huono kunto. ennen äijä vaan röhnötti sohvalla ja liikunnalle viittasi kintaalla.

skaban aikana (kuten jo yhdessä topikissa mainitsin) on herran kunto kohentunut rutkasti ja tanssitaidosta propseja edelleen.. jos olisitte nähneet vuoden parin takaiset valssi-yritykset, jossa ari tömisteli jäykin suorin jaloin epätoivoisesti valssiaskelia ;)

ja todellakin kyllä sanon (kaikella kunnioituksella ari-ystäväiseni :D) että mulla on parempi kunto kun sillä.

• ???
        äffä kirjoitti:

..oikeasti tunnen arin (ollaan läheiset ystävät AIKUISTEN OIKEESTI ;p) ja sillä on huono kunto. ennen äijä vaan röhnötti sohvalla ja liikunnalle viittasi kintaalla.

skaban aikana (kuten jo yhdessä topikissa mainitsin) on herran kunto kohentunut rutkasti ja tanssitaidosta propseja edelleen.. jos olisitte nähneet vuoden parin takaiset valssi-yritykset, jossa ari tömisteli jäykin suorin jaloin epätoivoisesti valssiaskelia ;)

ja todellakin kyllä sanon (kaikella kunnioituksella ari-ystäväiseni :D) että mulla on parempi kunto kun sillä.

ja milloin te ootte tanssinut????

• äffä
        ??? kirjoitti:

ja milloin te ootte tanssinut????

no en kai väittänyt jossain vaiheessa että MINÄ olen tanssinut Arin kanssa? ehei. hän vain näytteli eräässä musikaalissa, jonka harjoituksia seurasin. esitti pääroolia ja joutui sivussa tanssimaan erään toisen tytön kanssa :D

mutta vaikka kavereita arin kanssa ollaankin, ei olla valssattu ;)

• jojojo
        äffä kirjoitti:

no en kai väittänyt jossain vaiheessa että MINÄ olen tanssinut Arin kanssa? ehei. hän vain näytteli eräässä musikaalissa, jonka harjoituksia seurasin. esitti pääroolia ja joutui sivussa tanssimaan erään toisen tytön kanssa :D

mä tiedän mistä musikaalista puhut... mutta ei se siinä mitään valssia tanssinu vaan hitaita sen tyttöystävän kanssa...

• mä vaan
        äffä kirjoitti:

mäkin näin sen musikaalin ja ari ja linda näytteli siinä...

• Hikoileva

Itsekkin hikoilen aika lailla vaikka pelaan jääkiekkoa ja en ole mikään läski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3874
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      90
      1914
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      90
      1319
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1281
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1139
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      55
      1042
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      190
      1018
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      896
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      849
    Aihe