Aivan ihana myyjä, hänet kun saisi vierelle:) valloittava hymy ja upea vartalo kruunattuna kauniilla silmillä
Fresto, pattijoki
6
391
Vastaukset
- MC HD
Vaimoni, näpit irti.
- Herra yx
So what, jos olet MC HD?? Olen kiinnostunut samasta ihanasta naisesta!
- Herra-äx
No, jos se on jonkun vaimo, ei sormusta eikä muutakaan) eli tuskin on:) Pieni rintainen, tumma tukka hänelä:)
Asiaan vähempi liittymättä, se on sen vika joka pettää, ei koskaan kolmannen pyörän vika! Asiaan kuulumato mc hd:lle
Harmi ettei rohkeuteni vielä riittänyt kysymään tai antamaan lappusta ja numeroa jos kiinnostaa..- hoihhoi
Tuliko mieleen,että niillä työntekijöillä ei saa olla työvuorossa sormuksia?niinkuin ei missään ruoka-alalla....
- Työ
hoihhoi kirjoitti:
Tuliko mieleen,että niillä työntekijöillä ei saa olla työvuorossa sormuksia?niinkuin ei missään ruoka-alalla....
Niinpä, ressut miehet luulee aina naisen olevan sinkku kun sormusta ei ole. Sormuksia ei saa olla ruoanlaittoon/tarjoiluun liittyvällä alalla.
- Herra-äx
Nii'i, eikä kaupan myyjät saisi käyttää hajusteita mutta silti käyttävät vähän liikaakin. Harva työnantaja niitä sormuksia,hajusteita,koruja kyttää nykyään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637