Aivan ihana myyjä, hänet kun saisi vierelle:) valloittava hymy ja upea vartalo kruunattuna kauniilla silmillä
Fresto, pattijoki
6
312
Vastaukset
- MC HD
Vaimoni, näpit irti.
- Herra yx
So what, jos olet MC HD?? Olen kiinnostunut samasta ihanasta naisesta!
- Herra-äx
No, jos se on jonkun vaimo, ei sormusta eikä muutakaan) eli tuskin on:) Pieni rintainen, tumma tukka hänelä:)
Asiaan vähempi liittymättä, se on sen vika joka pettää, ei koskaan kolmannen pyörän vika! Asiaan kuulumato mc hd:lle
Harmi ettei rohkeuteni vielä riittänyt kysymään tai antamaan lappusta ja numeroa jos kiinnostaa..- hoihhoi
Tuliko mieleen,että niillä työntekijöillä ei saa olla työvuorossa sormuksia?niinkuin ei missään ruoka-alalla....
- Työ
hoihhoi kirjoitti:
Tuliko mieleen,että niillä työntekijöillä ei saa olla työvuorossa sormuksia?niinkuin ei missään ruoka-alalla....
Niinpä, ressut miehet luulee aina naisen olevan sinkku kun sormusta ei ole. Sormuksia ei saa olla ruoanlaittoon/tarjoiluun liittyvällä alalla.
- Herra-äx
Nii'i, eikä kaupan myyjät saisi käyttää hajusteita mutta silti käyttävät vähän liikaakin. Harva työnantaja niitä sormuksia,hajusteita,koruja kyttää nykyään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959