Änkyräadventistit

opetuksen satoa

Missään muualla ei ole niin paljon oikeaoppisia änkyräadventisteja kuin Suomen Adventtikirkossa.

14

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilo Herrassa

      Taitaa vain olla niin, että änkyrävastustajat tuntevat änkyräadventistit. Minä en sellaisia tunne.

      • tarkentaisitko

        Oikeaoppista änkyräadventistia hengellisesti sokea ei voi tunnistaa.
        Tarkoittanet vastustajilla antiadventisteja?


      • Änkyrässä löytyy...
        tarkentaisitko kirjoitti:

        Oikeaoppista änkyräadventistia hengellisesti sokea ei voi tunnistaa.
        Tarkoittanet vastustajilla antiadventisteja?

        "tarkentaisitko"- voisit mennä Lappeenrantaan (muttei vaan kissanpoikia pesemään), siellä on vallassa Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä. Toivottavasti selviät (järkytykseltäsi) hengissä!


      • häh?!
        Änkyrässä löytyy... kirjoitti:

        "tarkentaisitko"- voisit mennä Lappeenrantaan (muttei vaan kissanpoikia pesemään), siellä on vallassa Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä. Toivottavasti selviät (järkytykseltäsi) hengissä!

        Eipä tuolla Lappeenrannan adventtiseurakunnassa mitään änkyröitä ole, joten kenestäs oikein höpiset?


      • Kaikkien tiedossa
        häh?! kirjoitti:

        Eipä tuolla Lappeenrannan adventtiseurakunnassa mitään änkyröitä ole, joten kenestäs oikein höpiset?

        häh?! kysyy...
        Vastaus kuuluu: T.F.


      • pyh!
        tarkentaisitko kirjoitti:

        Oikeaoppista änkyräadventistia hengellisesti sokea ei voi tunnistaa.
        Tarkoittanet vastustajilla antiadventisteja?

        Adventtitotuus ei pala tulessakaan.


      • höpönlöpön
        Kaikkien tiedossa kirjoitti:

        häh?! kysyy...
        Vastaus kuuluu: T.F.

        Höpönlöpön. T.F. ei ole mikään Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä.


      • super hyper änkyrä
        höpönlöpön kirjoitti:

        Höpönlöpön. T.F. ei ole mikään Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä.

        Ei niin.Niitä löytyy ennemmin Kuusamosta,Vihdistä,Lohjalta ja Porista.Taitaa olla Helsingissäkin pahempia.Kuusamossa yks H.Vihdissä yks K.K. ja K.V.Lohjalla niitä on vino pino:J.S.,K.S.,K.V.,P.V. onhan näitä.


    • Ihme tapahtunut!

      Ellen G. Whiten uudelleen inkarnaatio on tapahtunut Lappeenrannassa ihan munien kera.
      Munasarjat on vaihtuneet vain muniin inkarnaation yhteydessä.

    • pyh!

      Valehtelet sinä.

    • Eikö Ted Wilsonia tunne kukaan teistä?

      Ei tosin asu Suomessa, valitettavasti!

      • No thanks, Ted!

        No tottahan toki on tiedossa, mikä Ted Wilson on miehiään! Häntähän T.F. kovasti pitää esikuvanaan (ja josta Wilsonista K.A. on ilmoittanut:"Sanoipa Wilson sitten mitä tahansa...")

        Miksi muuten, Tuomas-kuoma, sanot että "valitettavasti ei Suomessa"? Wilsonia se nyt vielä puuttuis!!!


    • Ted aiheuttaisi Suomessa asuessaan vahinkoa harvemmille ihmisille kuin nykyisessä virassaan USA:ssa.

      Jos jonkin maan on uhrauduttava, niin miksi ei sitten Suomen?

      Alamäkeähän täällä kirkko muutenkin laskettelee, eikö vaan?

      • Kiihdytin?

        No joo. Tuolta kannalta, Tuomas-kuoma, olet oikeassa. Meinaatko, että Tedin ilmestyminen maisemiin, olisi A-kirkolle vapauttava "armonlaukaus"? Että kuolinkamppailu lyhenisi? Kun T.W. saisi viimeisenkin kavahtamaan puljua ja loppuromahdus tulisi nopeammin kuin ennättäisivät kantapäillään kääntyä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe