Missään muualla ei ole niin paljon oikeaoppisia änkyräadventisteja kuin Suomen Adventtikirkossa.
Änkyräadventistit
14
63
Vastaukset
- Ilo Herrassa
Taitaa vain olla niin, että änkyrävastustajat tuntevat änkyräadventistit. Minä en sellaisia tunne.
- tarkentaisitko
Oikeaoppista änkyräadventistia hengellisesti sokea ei voi tunnistaa.
Tarkoittanet vastustajilla antiadventisteja? - Änkyrässä löytyy...
tarkentaisitko kirjoitti:
Tarkoittanet vastustajilla antiadventisteja?"tarkentaisitko"- voisit mennä Lappeenrantaan (muttei vaan kissanpoikia pesemään), siellä on vallassa Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä. Toivottavasti selviät (järkytykseltäsi) hengissä!
- häh?!
Änkyrässä löytyy... kirjoitti:
"tarkentaisitko"- voisit mennä Lappeenrantaan (muttei vaan kissanpoikia pesemään), siellä on vallassa Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä. Toivottavasti selviät (järkytykseltäsi) hengissä!
Eipä tuolla Lappeenrannan adventtiseurakunnassa mitään änkyröitä ole, joten kenestäs oikein höpiset?
- Kaikkien tiedossa
häh?! kirjoitti:
Eipä tuolla Lappeenrannan adventtiseurakunnassa mitään änkyröitä ole, joten kenestäs oikein höpiset?
häh?! kysyy...
Vastaus kuuluu: T.F. - pyh!
tarkentaisitko kirjoitti:
Tarkoittanet vastustajilla antiadventisteja?Adventtitotuus ei pala tulessakaan.
- höpönlöpön
Kaikkien tiedossa kirjoitti:
häh?! kysyy...
Vastaus kuuluu: T.F.Höpönlöpön. T.F. ei ole mikään Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä.
- super hyper änkyrä
höpönlöpön kirjoitti:
Höpönlöpön. T.F. ei ole mikään Suomen hurjin yli-hyper-super-pää-änkyrä.
Ei niin.Niitä löytyy ennemmin Kuusamosta,Vihdistä,Lohjalta ja Porista.Taitaa olla Helsingissäkin pahempia.Kuusamossa yks H.Vihdissä yks K.K. ja K.V.Lohjalla niitä on vino pino:J.S.,K.S.,K.V.,P.V. onhan näitä.
- Ihme tapahtunut!
Ellen G. Whiten uudelleen inkarnaatio on tapahtunut Lappeenrannassa ihan munien kera.
Munasarjat on vaihtuneet vain muniin inkarnaation yhteydessä. - pyh!
Valehtelet sinä.
Eikö Ted Wilsonia tunne kukaan teistä?
Ei tosin asu Suomessa, valitettavasti!- No thanks, Ted!
No tottahan toki on tiedossa, mikä Ted Wilson on miehiään! Häntähän T.F. kovasti pitää esikuvanaan (ja josta Wilsonista K.A. on ilmoittanut:"Sanoipa Wilson sitten mitä tahansa...")
Miksi muuten, Tuomas-kuoma, sanot että "valitettavasti ei Suomessa"? Wilsonia se nyt vielä puuttuis!!!
Ted aiheuttaisi Suomessa asuessaan vahinkoa harvemmille ihmisille kuin nykyisessä virassaan USA:ssa.
Jos jonkin maan on uhrauduttava, niin miksi ei sitten Suomen?
Alamäkeähän täällä kirkko muutenkin laskettelee, eikö vaan?- Kiihdytin?
No joo. Tuolta kannalta, Tuomas-kuoma, olet oikeassa. Meinaatko, että Tedin ilmestyminen maisemiin, olisi A-kirkolle vapauttava "armonlaukaus"? Että kuolinkamppailu lyhenisi? Kun T.W. saisi viimeisenkin kavahtamaan puljua ja loppuromahdus tulisi nopeammin kuin ennättäisivät kantapäillään kääntyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070