Sallikaa lasten... Terveysuudistusta.

Alustavien tutkimusten mukaan oman rään syönti vahvistaa immuunijärjestelmää ja ehkäisee mm. tehokkaasti allergioiden syntyä. Nenän kaivaminen ja "klimpin" suuhun laittaminen onkin terveydeksi kaikin puolin? Räkä on elimistömme omaa lääkeainetta.
Älkää siis estelkö lastanne kaivamasta nenää ja laittamasta "löydöksiään" suuhunsa.

http://www.todayifoundout.com/index.php/2014/03/eating-boogers-healthy/

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nenänkaivelulla on myös haitallisia vaikutuksia, mutta ne johtuvat siitä, että sormenpäässä oleva mikrobi joutuu nenän limakalvolle.

Olisi syytä aina pestä kädet ennen kuin siivoaa sieraimiaan.

Sen jälkeenkin on tietysti hyvä pestä, mutta silloin peruste on esteettinen eikä terveydellinen.

• Mielenkiintoista

En ole huomannut mitään haittavaikutuksia, vaikka olenkin lapsuudessani kaivanut likaisella sormella ja kaivaessa kynsien allakin on ollut jos jotakin.
        Itse asiassa se kaikki vain ilmeisimmin on vahvistanut vastustuskykyä, kunhan ei ole raapinut kynnellä sieraimiaan rikki niin, että veri olisi roiskunut ja taisipa se välillä verikin purskahtaa?

Olen syönyt pienenä ja vielä kouluikäisenäkin alasteella omaa räkääni ja siksi kait olenkin nyt aikuisena ollut hyvin terveenä. Vastustuskyky on siis kerätty jo lapsuudessa.
        Muistan kuinka välillä hiekkakin rahisi hampaissa kun oli ilmeisesti leikitty päivä hiekkalaatikolla.

• Tee näin:

Nenää kannattaa kaivaa ja säilöä kuivat ja syömättömät räkälimpit purkkiin.
      Siitä voi sitten askarrella vaikka taidetta:

http://boogerball.com/

• Hirveää löyhkää!

Adventistipastorit tulkitsevat ilmeisesti tämänkin niin, että on parempi kaivaa vain persreikää ja pistää suuhunsa kaikki mitä sieltä sormenpäähän jää?
      Sellaista löyhkää kun eräänkin pastorin suusta tuli kun hänen kanssaan keskustelin.
      Mainasi oksennus tulla kun henki haisi ihan sille itselleen. Vai oliko syy kenties siinä, että perjantai-iltaisen sänkykaverin mul..n pää oli sontainen?

• siellä on ja pysyy

Miten adventistipastori saa paskanmaun pois suustaan?
      Ei ainakaan puhumalla.

• mitä se touhuilee?

No nyt minä ymmärrän sen miksi adventistipastori sanoi näin:
      "Siitä kaikesta jäi minulle paskanmaku suuhun."

Eikös se palstan nimimerkki "pyh!" kirjoittele kanssa paskasta alinomaa?
      Taitaa hänelläkin olla paskanmakuinen suu. Mitähän se pyh! oikein touhuaa?

• hän on

Pyh! on vannoutunut miesten mies. Pastoreidensa talutusnuorassa.

• pyh!

Minua ei valheesi hetkauta.

• pyh!

Mnua ei valheesi hetkauta.

• kyllä hetkauttaa

Minua kyllä hetkauttaa pyh!:n valheet, vaikka pyh!:iä ei hetkauttaisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe