Noniin, elikkäs tänäänhän se olisi tuon kyseisen elokuvan ensi-ilta (ainakin tässä kaupungissa)
Itse meinasin kaverin kanssa huomenna tsekata pätkän, mutta jos joku on sitä ennen kerennyt käymään, olisi kiva kuulla vähän mielipiteitä. Onko mistään kotoisin jne..
Mitä nyt olen vähän lueskellut, niin hyviä arvosteluja ihan saanut ihmisiltä (huom. ei kriitikoilta :P)
IMDb:ssäkin peräti 8.0 arvosana tällä hetkellä. Tokihan se laskee, mutta suurin osa, vähän yli 60% peräti on antanut kympin.
Itse pidin ainakin ykkösosasta paljon, siksi onkin vähän odotukset suht korkealla. Ykkönen kun oli muutenkin vähän road movie, niin siitä vielä plussaa :)
Dumb & Dumber To - Nuija ja Tosinuija Kaks
Lloyd Dunno
1
163
Vastaukset 1
- reipasta meininkiä
Hauska pätkä, ainakin minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392441
- 52906
- 60835
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää226699Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t49661T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin9600Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81597- 47577
- 65573
- 47568