HS uutisoi, että Suomessa pitkään asunut somalialainen tuomittiin kuolemaan.
Suomen viranomaiset pyrkivät muuttamaan tuomiota. Miksei näin tehdä Islamilaisessa Valtiossa tai USA:ssa tapahtuville kuolemanrangaistuksille?
Eikö Suomen viranomaiset voisi pyytää anteeksi, että mies on mennyt Suomessa asuessa pilalle ja maksaa vähän vahingonkorvauksia? Mieluiten viranomaisten omasta pussista, maahanmuuttoviranomaiset mukaan lukien.
Somaliassa kuolemanrangaistus
5
94
Vastaukset
- Tosimies.
Nut sinne pitää lähetää sata virkamiestä neuvottelemaan kultamuna
takaisin Suomeen , miljoona ei ole mitään ihmishengen pelastamisesta Mitä "pitkään Suomessa asunut somalialainen" teki Somaliassa? Millä syyllä hän oli tullut Suomeen ja millä statuksella saanut olla täällä? Mitä se suomalaisille kuuluu, jos Somalian kansalainen tekee Somaliassa rikoksen ja tuomitaan maansa lakien mukaan?
- Hyvä uutinen
Päiväni on pelastettu, olen iloinen:)
- on uskomatonta
Tämän somalin tuonti Suomeen on virkakoneiston ykkösasia, Suomen prioriteetti nro 1. Tähän on helposti irrottaa 10 miljoonaa. Jos ei riitä, nostetaan veroja.
- oleskeluvaltio
Valtuuskunta hakemaan murhaaja maahan jossa on oleskellut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419