HS uutisoi, että Suomessa pitkään asunut somalialainen tuomittiin kuolemaan.
Suomen viranomaiset pyrkivät muuttamaan tuomiota. Miksei näin tehdä Islamilaisessa Valtiossa tai USA:ssa tapahtuville kuolemanrangaistuksille?
Eikö Suomen viranomaiset voisi pyytää anteeksi, että mies on mennyt Suomessa asuessa pilalle ja maksaa vähän vahingonkorvauksia? Mieluiten viranomaisten omasta pussista, maahanmuuttoviranomaiset mukaan lukien.
Somaliassa kuolemanrangaistus
5
78
Vastaukset
- Tosimies.
Nut sinne pitää lähetää sata virkamiestä neuvottelemaan kultamuna
takaisin Suomeen , miljoona ei ole mitään ihmishengen pelastamisesta Mitä "pitkään Suomessa asunut somalialainen" teki Somaliassa? Millä syyllä hän oli tullut Suomeen ja millä statuksella saanut olla täällä? Mitä se suomalaisille kuuluu, jos Somalian kansalainen tekee Somaliassa rikoksen ja tuomitaan maansa lakien mukaan?
- Hyvä uutinen
Päiväni on pelastettu, olen iloinen:)
- on uskomatonta
Tämän somalin tuonti Suomeen on virkakoneiston ykkösasia, Suomen prioriteetti nro 1. Tähän on helposti irrottaa 10 miljoonaa. Jos ei riitä, nostetaan veroja.
- oleskeluvaltio
Valtuuskunta hakemaan murhaaja maahan jossa on oleskellut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090