Epäreiluako?!

Pohdiskelija

Mietin eilen illalla, että miks kaikki tytöistä pääsi bändiin, mutta pojista pudotetaan yksi..?! Mielestäni nuo neljä poikaa kuuluvat bändiin myös ja minusta tuo päätös oli epäreilu!
Mun mielestä pitäis Suomeenkin saada välillä poikabändi.. ei sillä etteikö suomessa olisi, vaan että xl5 jälkeen ei ole oikein poppipoikabändiä ollut.. vai onko?! Gimmel, tiktak, PMMP sun muut tyttöbändit on hyviä ja varmasti jos tytöt voittaa tämän kisan on hyvä bändi, mutta mun mielestä nyt ois välillä poikienkin vuoro!!! :)

7

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna

      Mää mietin itse asiassa täsmälleen samaa.. Mutta onhan se jo aiemmin todettu, että Asikaisella on yksin valta näitä bändejä kootessa..

      • yks vaa

        miks ei vois kummatki saada levytys sopimuksen??!


      • minni90
        yks vaa kirjoitti:

        miks ei vois kummatki saada levytys sopimuksen??!

        ois paljo yksinkertasempaa jos molemmat sais!!


    • Miettijä

      Eiköhän Suomessa ole jo ihan tarpeeksi noita "Antti Tuiskuja". Tällä kertaa on tyttöjen vuoro.

      • sontaa

        No ketäs muita "Antti Tuiskuja" täällä Suomessa on kuin kyseinen herra itse? Ja varsinkin montako nuorta poikabändiä?? Jos vuoroista puhutaan niin silloin ei todellakaan ole tyttöjen vuoro näiden kaikkien "gimmelien, Hanna Pakaristen, PMMP:n, Tiktakin jne." jälkeen. Että semmosta!


    • leppis

      asikainenhan just viime jaksossa sano syyn!
      en muista ihan tarkkaan, millä sanoilla se sen sano, mutta tytöistä ei tarttenu tiputtaa enää ketään pois kun niillä sujuu nelisteen se homma niin hyvin. kuulemma yleensä jos on 4, niin kaikki ei toimi. ja varmaan osasyynä on danielan raskaus. täällä on monta kertaa kirjotettu, että vaikka daniela on bändissä, niin se ei ehkä pysty aina repee kaikille keikoille vauvan takia. eli niitä on aina 3 vähintään.

      pojista tiputettiin yks pois, koska niillä se homma ei ilmeisesti nelisteen toiminu. ehkä se meistä katsojista toimi, mut eiköhän asikainen tiedä kuitenki paremmin kun on niitä vähän enemmän seurannu. kai ne rene ja ronnie oli liian samanlaisia, et ei ollu järkee pitää kumpaaki bändissä?

      • Pohdiskelija

        Aivan joo, mutta must pojat ois ollu nelistee ihan loistavia! Mut ehkä aattelen näin kun suomessa ei mun mielestä ole kunnon poikabändii paitsi him sun muut, mut mä ehkä kaipaan popahtavaakin ja vähä trendikkäämpää kun joku bändi jos on kajaalit silmis, tukka sekasi, vaatteet väriltään mustaa.. A) mut se onki vaan mun mielipide ja B) makuasioista ei voi kiistellä, koska jokainen pitää mistä pitää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe