Mikä täällä on muuten kirjoittamisen raja? Mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei? Kerroppas...mäkin haluaisin tietää...mutta kiva kun mun viestit saa jäädä! :-)
Man-Of-Mystery?
6
834
Vastaukset
noin vaikeita! Rajat ovat joskus kovin häilyvät, etten sanoisi huuhaamaisen häilyvät, tai jotain sinnepäin.....! Ihan tosi! t. MM.
- allu169
Sähän varsinainen pelle oot! Vai oli vielä vaikea kysymys ja vielä huuhaamaisen häilyvät, vittu kun alko pelottamaan. Ihan tosi hei MM.!
MÄ LADON SUA KOHTA TURPAAN SAATANAN APINA - liepu-petteli
allu169 kirjoitti:
Sähän varsinainen pelle oot! Vai oli vielä vaikea kysymys ja vielä huuhaamaisen häilyvät, vittu kun alko pelottamaan. Ihan tosi hei MM.!
MÄ LADON SUA KOHTA TURPAAN SAATANAN APINAEi kai menny hermot vai mikä nyt on?
Väärät pillerit tai jotain?
MM on pidetty ja erittäin hyvä sefu, mutta sinä et sovi huuhaalle vaan poistut hermoheikkona toisaalle. - allu169
liepu-petteli kirjoitti:
Ei kai menny hermot vai mikä nyt on?
Väärät pillerit tai jotain?
MM on pidetty ja erittäin hyvä sefu, mutta sinä et sovi huuhaalle vaan poistut hermoheikkona toisaalle.Mä rauhotun, meni vaan hermot. Kai MM. on ihan hyvä sefu!
- liepu-petteli
allu169 kirjoitti:
Mä rauhotun, meni vaan hermot. Kai MM. on ihan hyvä sefu!
MM on hyvä sefu ja sinä lauhoitut.
- mekki4
liepu-petteli kirjoitti:
MM on hyvä sefu ja sinä lauhoitut.
Mite päästä serihviksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663