Venla Salo

Osaatko siirtää???

Muistaakos joku tätä hahmoa Salkkareista? hän koki lähes samanlaisen kohtalon kuin Laura Kiviranta eli katosi mystisesti.

Viimeisin havainto hänestä oli kun lähti ulkomaille odottamaan äitiään Liisaa.

Tuo voisi todellakin tehdä paluun, parhaan näkönen tyttö koko sarjassa, ja mukava hahmo. Mut sääli et hänet unohdettiin täysin. Pääsiköhän näyttelijä parempiin töihin tai mitä

20

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggjsffjgsfkt

      Mitä [tuhannen tulimmaista] tuo viesti tekee tällä palstalla? Virkaintoinen EDFARMER tee jotain järkevää vaihteeksi.

    • Odotellaan..

      Muistetaan toki, kivan näkönen "poju" sais tehdä paluun. Joskaan ei ole oikein paikkaa hänelle nykyjuonessa, ellei sitten hänen isä olisi vaikkapa Ismo tms.

      • qqeewweq

        Paikka olis, sillä AaroEerohan on Venlan isä.


    • Astor

      Muistan, että laitettiin aika pian tuotannosta pois, koska ei osannut näytellä. Aika epäuskottava oli se poistuminenkin.

    • rgregr

      söpöliini

    • kjkkhkh

      Sarjassa paskimmat näyttelijät Salkkareissa kautta aikojen.

      • Huoh__

        Kristiina ei osaa näytellä yhtään. Aina kun huutaakin, niin kayheaa näyttelemistä -.-


      • Huoh__

        *Kauheaa siis


    • Muistan

      http://www.google.fi/search?q=mtv3 salatut elämät venla salo&biw=360&bih=462&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=v4kvVcDlEOrmywP5rYDAAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=2#imgrc=ZV9uT-vbGjn78M:;wAWc066YU3igNM;http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/05/930256.jpg;http://keskustelu.suomi24.fi/t/11289238;555;325

      Niin tämä henkilö.

      • Muistan

        Muutti Toscanaan (Wikipedian mukaan)


    • abc__

      Jasmine Nysten oli hahmon esittäjä.

    • 45465456
      • Häh___

        Mitäh tuohan on Marianna???


      • 12plus6

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Salkkareiden unohdetuin hahmo. Oli lähinnä Jirin perään ja tarjoili kahvia DamDamissa. Eipä oikein kiinnostavaa tarinaa hahmolle luotu .

      • Anonyymi

        Joo ihan turha hahmo. Päästikö se edes yhtään kunnon pieruakaan?


    • Anonyymi

      Eikös se ollut sellainen tähdenlento? Nopeasti tuli Salkkareihin ja nopeasti lähtikin Salkkareista. Hahmosta ei mitään saanut irti eikä hänen ympärille luotu edes kiinnostavaa juonikuviota, vaikka näyttelijä oli mitä oli. Ronin ympärille oli kyllä rakennettu jokseenkin mielenkiintoinen juonikuvio piileskellessään Helsingissä, vaikka oikeasti hänen piti olla lontoolaisessa sisäoppilaitoksessa perinnön takia, mutta näyttelijää ei oikein valittu eikä juonikuviota sen syvemmin toteutettu vaan oli enemmänkin hengailijan roolissa Talen, Iidan, Jannen ja muiden nuorten kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyi vittu näen vieläkin painajaisia sen Ronin paskasesta rasvaletistä. Onko hiustenpesu tosiaan joillekin liian vaativa tehtävä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe