Tean esiintyminen naurettavaa!

Kata

Kyllä sain makeat naurut eilen katsoessani Popstarsia. Tean esiintyminen oli todella koomisen näköistä. Hänen ilmeensä ja liikkeensä menivät ylinäyttelyn puolelle. Hän näytti niin onnettomalta muiden esiintymiskykyisten tyttöjen keskellä... En väitä itse osaavani paremmin, mutta sen takia en olekaan kilpailussa mukana, heh!

18

2557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melina87

      Niin just! Tea on laulutaidoton yliesittäjä ja sen olis pitänyt tippua jo ajat sitten! argh.

    • naurahdus

      Mä meinasin tippua sohvalta, kun se muikisteli suutaan ja irvisteli muka seksikkäästi pitkin lavaa.

      Kaunis ja hyvä tuo0 tytsy olisi ilman turhaa naaman vääntöä.

      • ....

        Niimpä..... Aivan naurettavaa ku vertas esim. Danielan suoritukseen.


    • Emily

      Olen ihan samaa mieltä. Mutta kai ne sen otti siihen bändiin ku jos niil ois ollu kaks ihmistä putoamis vaarassa ni sitte tea ois saattanu päästä viel jatkoo ni eihän ne voi ottaa sitä riskiä.

    • ---

      jooj huomasin ihan saman.. ei helkkari että teki pahaa oikein katsoa tean vääntelyä.. rauhottus vähä eikä yrittäs niin paljon. ja toinen oli ronnie,jotenkin näytti joltain oljenkorrelta notkumassa siinä lavalla.. onneksi putosi,ei tekisi mieli katsoa sellaista esiintyjää!

    • Miki

      Tean ääni on todella hyvä, sanoisinpa että ryhmän toiseksi paras heti Danielan jälkeen. Sen sijaan esiintyminen oli melkoista yliyrittämistä ja vääntelehtimistä. Samaa voidaan kyllä sanoa Eeva-Leenasta, jonka luonnollinen esiintyminen on pikku hiljaa vaihtunut aikamoiseksi yliesittämiseksi ja naamanvääntelyksi.

      • jeeps

        Samaa mieltä paitsi että Tean ääni o koko konkkaronkan huonoin ja sopimaton muiden ryhmän jäsenten äänien kanssa. Ja se esitys oli kyllä naurettava. x) Tuomarit tosin teki ainoan mahdollisen teon tossa, koska duolla olis ollu jo liian paha vetää mitään keikkoja pikkutytöille.


    • jane doe

      Olin aiempien esitysten perusteella samaa mieltä mutta oikean yleisön edessä Tean tyyli todella toimii. Hän piristää rohkealla ja iloisella tyylillään, on mukava katsoa kun on joku on oikeasti mukana ja nauttii täysin sydämin.

    • Mie

      Ni! Se yrittää ihan liikaa, ja se oikeesti olis voinu pudota.. Se on NIIN kamala kun se yliesittää... sen rinnalla muut näyttää aika törpöiltä ku ne tekee ne liikkeet oikeen eikä lesota..

      • MJK

        Tea teki liikkeet nimenomaan oikein. se oli nimettäin hänen tekemänsä koreografia. Ja pointti on siinä että muut tytöt säästeli liikaa itseään ja Tea taas antoi palaa kunnolla, joka on minun mielestäni nimenomaa oikea ratkaisu.


      • mir
        MJK kirjoitti:

        Tea teki liikkeet nimenomaan oikein. se oli nimettäin hänen tekemänsä koreografia. Ja pointti on siinä että muut tytöt säästeli liikaa itseään ja Tea taas antoi palaa kunnolla, joka on minun mielestäni nimenomaa oikea ratkaisu.

        mä olen kanssa sitä mieltä että tean ei olisi pitänyt päästä siihen joukkoon. esiintyminen oli tosi naurettavaa...se ei osannut olla jotenkin luonnollinen...pisti ihan vihaks katoo sitä keimistelyä!


      • MJK
        mir kirjoitti:

        mä olen kanssa sitä mieltä että tean ei olisi pitänyt päästä siihen joukkoon. esiintyminen oli tosi naurettavaa...se ei osannut olla jotenkin luonnollinen...pisti ihan vihaks katoo sitä keimistelyä!

        ...kaa. Tea oli tytöistä kaikista luonnollisin. Ja kannattaisi hankita jonkun ammattiauttajan puheille menenistä, jos televisiossa tapahtuvan yhdenhenkilön esiintymisuoritus pistää Vihaksi. Hanki elämä ja yritä olla onnellinen toisten menestyksen puolesta. Voi Vittu tätä suomalaista kateutta...


      • maan poika
        MJK kirjoitti:

        ...kaa. Tea oli tytöistä kaikista luonnollisin. Ja kannattaisi hankita jonkun ammattiauttajan puheille menenistä, jos televisiossa tapahtuvan yhdenhenkilön esiintymisuoritus pistää Vihaksi. Hanki elämä ja yritä olla onnellinen toisten menestyksen puolesta. Voi Vittu tätä suomalaista kateutta...

        kyl se on huono ehkä laulaa ja esiintyy mut on sil kyl aika hyvä persus..voisin vaik panna sit!!


    • Mie vaan

      Niinpä!!!!!se hymyili koko ajan niiiiin ällöttävästi,ja teki 5 kertaa enemmän liikkeitä ku ne muut tytöt.Järkyttävää yliesittämistä.Tea ois voinut tippua.

      • Katih

        Mitä tällainen mollaaminen teitä hyödyttää?
        Tea on paikkansa varmistanut jo bändissä joten turha siitä on täällä purnata. Ja totta on sekin että lavalle kaivataan energiaa ja uskallusta, ei sinne kaivata ketään seinän viereen seisomaan!
        Ja muistaa kannattaa sekin että Tea on ollut useimmin pudotusuhan alla ja aina vaan noussut sieltä uuteen päivään. Ja katsojathan häntä ovat jatkoon äänestäneet joten ei hän niin kamalan huono voi olla.
        Joka tapauksessa jokainen taplaa tyylillään ja tällainen keskustelupalstalla toisten haukkuminen ei kyllä hyödytä ketään,ellei sitten saa näitä haukkujia tuntemaan itseään jotenkin paremmiksi ihmisiksi...


    • Viisas 1

      mene ite tekemään paremmin jos väität etä se on huonoo. TEA tekee sen niin että sillä ois hauskaa eikä varmaan oo helppoo kun on yleisö edessä. mieti vähän

      • Janskaaaaa

        oot aivan oikeessa. täällä porukka luulee aina olevansa hirveitä ammattilaisia ja sanoo kuka on oikeesti huono jan kuka ihan zuper-hyvä. Olisivat ilosia toisten puolesta. Ja Tea on nimenomaa bändin piristyssuihku, hyvä sellainen ja kaikista kaunein.


      • Hansu
        Janskaaaaa kirjoitti:

        oot aivan oikeessa. täällä porukka luulee aina olevansa hirveitä ammattilaisia ja sanoo kuka on oikeesti huono jan kuka ihan zuper-hyvä. Olisivat ilosia toisten puolesta. Ja Tea on nimenomaa bändin piristyssuihku, hyvä sellainen ja kaikista kaunein.

        Joo, sai ainakin hyvät naurut television ääressä sunnuntaina kun katteli Tean "showta" :D
        Muijaa varmaan hieman nolottaa kun katselee myöhemmin esiintymistään nauhalta...hehhheh..=)

        Muutenkin Tea on hieman ylimielisen oloinen, joka valokuvassa kamala virne päällä yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe