Siis Daniela röökaa vai???

voihan...

Miten sen laskettu aika voi olla helmikuussa kun se on sanonu olevansa viidennel kuulla???

Onko totta että se röökaa???

10

2874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revi siitä...

      Joo joo, kyllä se röökaa. Ja joo sen laskettu aika on helmikuussa!!!

      • et valehtele

        Jos tosiaan polttaa, pitäisi jonkun paparassun narauttaa se rööki huulessa. Jos taas ei polta, on aika edesvastuutonta mustata tytön mainetta täällä näin.


    • tuomas

      Mä vähän kyllä epäilen tätä väitettä. Kai siitä olisi lehdissä kerrottu jos se tosiaan polttaisi.

      • eissenfest

        Se ei oikeestikaan kuulu meille kelleen polttaako daniele vai ei?? Aikaste paljon sitä näkeepi odottavien äitien sitä tekevän , eikä tämä popstars pipari ole sen erikoisempi ihminen..
        Mitä taas tuohon odottamiseen tulee ni minusta hänen ois pitäny heivata tämä touhu ja jäädä nauttimaan odotuksen ihanasta ajasta...
        PAhempi tämä tuleva stressi ja show vauvalle on kuin tupakointi...


      • Omituisia ihmisiä
        eissenfest kirjoitti:

        Se ei oikeestikaan kuulu meille kelleen polttaako daniele vai ei?? Aikaste paljon sitä näkeepi odottavien äitien sitä tekevän , eikä tämä popstars pipari ole sen erikoisempi ihminen..
        Mitä taas tuohon odottamiseen tulee ni minusta hänen ois pitäny heivata tämä touhu ja jäädä nauttimaan odotuksen ihanasta ajasta...
        PAhempi tämä tuleva stressi ja show vauvalle on kuin tupakointi...

        Just. Ai että solumyrkky tupakka on parempi juttu kuin stressi. Hei haloo, mistä näitä apukoulusivistyksellä varustettuja löytyy. Tutkitusti jopa heroiini on parempaa vauvan kannalta kuin tupakka, sen verran pahasta aineesta on kyse. Ja kun kyseessä on pikkutyttöjen idoli on aika merkittävää, mitä käyttää raskaana ollessaan.


      • Tamburiini
        Omituisia ihmisiä kirjoitti:

        Just. Ai että solumyrkky tupakka on parempi juttu kuin stressi. Hei haloo, mistä näitä apukoulusivistyksellä varustettuja löytyy. Tutkitusti jopa heroiini on parempaa vauvan kannalta kuin tupakka, sen verran pahasta aineesta on kyse. Ja kun kyseessä on pikkutyttöjen idoli on aika merkittävää, mitä käyttää raskaana ollessaan.

        Danielasta: Mitä hittoo se meille kuuluu polttaako se vai ei?!
        Me ei voida tehdä asialle mitään joten annetaan olla.

        Jakcsonista: Luin tuolta jostain että se on kattonu liikaa Gangstaleffoi (tai jotain tällasta) Hei se on sen oma tyyli, voisinhan mäkin arvostella että Ari kulkee tyttöjen vermeis ku sil oli se vaalenpunanen paita, ja tissit isommat ku mulla!

        Arista: Mitä sille voi jos on huono kunto?

        Renestä: Ei se mua haittaa vaikka näyttäskuinka homolta, tai vaikka oiskin! Laulaa hyvin ja se on tärkeintä (sama ku Antti Tuiskussakin)


        Hei ei nää asiat oikeesti kuulu meille!


      • grnau
        Omituisia ihmisiä kirjoitti:

        Just. Ai että solumyrkky tupakka on parempi juttu kuin stressi. Hei haloo, mistä näitä apukoulusivistyksellä varustettuja löytyy. Tutkitusti jopa heroiini on parempaa vauvan kannalta kuin tupakka, sen verran pahasta aineesta on kyse. Ja kun kyseessä on pikkutyttöjen idoli on aika merkittävää, mitä käyttää raskaana ollessaan.

        ....voin sanoa ettei se tupakointi niin haitallista ole vauvalle...jos äiti polttaa kuin korsteeni ja lopettaa kuin seinään niin vauvallekkin tulee vieroitusoireita ja pahimmassa tapauksessa saattaa käynnistää synnytyksen. Kaikki tuttujeni lapset ovat terveitä vaikka äiti poltti raskausaikana. Eräälle savuttomalle ensisynnyttäjälle suositeltiin tupakointia koska tupakointi hidastaa sikiön kasvua muttei kehitystä...vauvasta tulee pieni ja näin ollen helpompi synnyttää. Että näin...

        Ja näinköhän Dani olis jo suursuosikki mega-idoli? Kummastahan pennut ottaa enemmän mallia; Briteystä vai Danista?
        Ja miten olis teesi ; Daniela on teini-äiti ja nykyään yritetään estää teiniraskauksia mutta otetaan julkiseen mediaan pyöritykseen yksi sellainen...


    • minna

      Onhan se aika loogista että sen laskettu aika on helmikuussa jos nyt on marraskuu ja se on viidennellä kuulla. Ota sormi käteen ja laske...

      • että se olis vasta viidenne...

        Se ei nimittäin ole viidennellä kuulla vaan seitsemännellä!!!!


      • minna
        että se olis vasta viidenne... kirjoitti:

        Se ei nimittäin ole viidennellä kuulla vaan seitsemännellä!!!!

        Tuo keskustelun aloittaja sanoi. En ole itse perehtynyt. Mitä väliä sillä onkaan? Kerroin vain laskutoimitusfaktoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe