onko kenelläkään muulla jacksonin puh numeroa kun mulla?
numero?
10
887
Vastaukset
- pässi
Voi helv.. ja kohta varmaan sanot et soittelet sille numerottomasta ja suljet heti ku se vastaa. Toi on NIIN lapsellista!!!! Tee kaikille palvelus ja jätä se rauhaan. Säälittävää.
- maijaleena
enhän soita... koska tiedän että se on ärsyttävää jos kokoajan soittaa =)
- Nimimerkki
Ei ole Jacksonin puhelinnumeroa. Mitä minä sillä tekisin? Ei minulla ole hänelle mitään asiaa. Mitä itse teet sillä, jollet satu olemaan Jacksonin kaveri?
- minä
tunnen sen sillee kaverin kautta et sen takia on..
- Bad girl
Siis herran jumala mitä teini meininkii!!!Samanlaisii ihmisii ne on ku myö muutkin!!!Hei arvaa mitä???Miul on Himin Villen numero!!!AAAAARRRGGGGHHH!!!!KASVA AIKUISEX!!!!
- Mortimer
että kasva aikuiseX????
taidat ite olla oikee teinix..???
Ei mulla ainekaan oo sit numeroo
- sutku.
mutta mitä vittua mä sillä tekisinkään? :D
- kdfkkf
ei oo jacksonin numeroa, mutta renen on. että revi siitä sitte.
- kiia1992
no on ootko tyhmä tietenkin on........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542428
- 622322
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151810- 621622
- 521582
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713