uskotteko että cole kuoli?

sarmed

tämän päivän jaksossa cole saatiin kai sitten karkoitettua... uskotteko että cole ei enää palaa sarjaan???

22

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hassu

      Ei kai se kerkee enää Phoebea kiusaamaan, kun pitää leikellä ihmisiä Nip/Tuck sarjassa!

      Harmi kyllä. Cole on huippu. Olin nauraa itseni hengiltä siinä jaksossa jossa joku ilkimys muumioi noitia ja oli ottanut Phoeben muumioitavaksi johonkin pyramidiin. Cole paukahti seinän läpi paikalle ja kun pahis kysyi että kukas se sinä olet niin vastaus oli: Cole Turner, former source of all evil, kohteliaasti kätellen kysyjää.

    • Prue^^

      Moi!niin Cole ei enää palaa
      koska juonipaljastuksissa luki niin...
      nyt hänet on lopullisesti karkoitettu!:(

      • Hyvä jos lähti

        Mua ainakin alkoi kyllästyttämään tuo Cole. Ennen sarjassa oli aina eri pahiksia, nykyään on jauhettu yhtä ja samaa. Aina vain Cole ja sen yritykset saada Phoebe itselleen. Sarja on muutenkin huonontunut nykyään, vaikka pidänkin Paigesta enemmän kuin pidin Pruesta.


      • phoebe
        Hyvä jos lähti kirjoitti:

        Mua ainakin alkoi kyllästyttämään tuo Cole. Ennen sarjassa oli aina eri pahiksia, nykyään on jauhettu yhtä ja samaa. Aina vain Cole ja sen yritykset saada Phoebe itselleen. Sarja on muutenkin huonontunut nykyään, vaikka pidänkin Paigesta enemmän kuin pidin Pruesta.

        on tosi kivaa että cole on kuollut.. mä hyppäsin melkein katolle silloin :D kosk cole on niin ärsyttävä.. >:(


    • nata95

      Moi! Tiedän sen että Cole ei enää palaa sarjaan.. :( Se oli hyvä näyttelemään pahista.. Juonipaljastuksissa kato luki... Toivottavasti ei enää palaakkaan.. Se oli kyllä loistava näyttelijä, ja on vieläkin, mut se vaan sekotti Phoeben pään.

      • totista totta joo

        Niin eli sä ajattelet asiaa ihan Phoeben kannalta :D niin totista totta kun toi sarja on!

        Hyvä kun näyttelijä Julian McMahon on nyt hieman aikuisemmassa sarjassa jossa melkeen joka jaksossa saa nauttia sen kiinteästä alastomasta vartalosta ;)


      • Rose

        Julian McMahon ei enään palaa sarjaan. Kauan
        sarjassa näytellyt Cole Tuner (Demoni hahmo
        Beltazor) karkoitettiin jaksossa Sadas jakso jo,
        Cole karkoitettiin lopullisesti. Cole ei siis
        enään palaa sarjaan. Joten se oli sen lorun
        loppu. :(


    • valontuoja

      ois hyvä jos cole palais1! se oli tosi hyvä!
      mut kuka on uus lähde vai eiks alamailmalla oo enää? mikä on ollu teijän mielestä paras jakso 5 viikkoo sitte eli 5 sajasta paras???
      hyvää jatkoo siskoni on noita parissa!!!!

      • kukkanen

        ei kai se oikesti lähtenyt?! aina ne on sitä koittanu karkottaa, mut ei oo onnistunu.. harmi sit...:(


    • mie vaan

      siis mitä? ei kai se ihq cole vaan oikeesti, siis ihq oikeesti, karkotettu...? voi ei... mitä mä nyt teen.. siis mä en tiätsä oikeesti niinku keksi... vois vaikka vetää narun kaulaan ja hypätä sillalta alas! Samaa suosittelen teille muille avuttomille idiooteille. TAI hankkikaa elämä! Aivan sama, idiootteja ootte kuitenkin...

      • kukkanen

        mie vaalle...

        HANKI ITE ELÄMÄ! SE ON HYVÄ SARJA!!!!!
        ITTELLÄS EI OO ELÄMÄÄ JOS KÄYT SELLASTEN SARJOJEN PALSTOILLA VAAN HAUKKUU HYVII OHJELMII!!!!!


    • Brass

      Cole siirtyi paremman rahan perään Muodon vuoksi sarjaan. Ei jaksannut näytellä B-luokan teinisarjoissa

      • mÄ VAAN

        Ei Cole poistunu sarjasta vapaaehtoisesti, vaan se sai potkut


      • fiksujakypsä
        mÄ VAAN kirjoitti:

        Ei Cole poistunu sarjasta vapaaehtoisesti, vaan se sai potkut

        Cole eli Julian McMahon ei saanut potkuja. Sarjan käsikirjoittajat eivät voineet jatkaa Phoeben ja Colen tarinaa ikuisuuksia.
        Ja Julian alkoi tekemään uutta sarjaa jossa on itse pääosassa, että todella surkea vaihto herralle :D
        Nip/Tuck MTV3 tiistaisin klo21!


      • mä vaan
        fiksujakypsä kirjoitti:

        Cole eli Julian McMahon ei saanut potkuja. Sarjan käsikirjoittajat eivät voineet jatkaa Phoeben ja Colen tarinaa ikuisuuksia.
        Ja Julian alkoi tekemään uutta sarjaa jossa on itse pääosassa, että todella surkea vaihto herralle :D
        Nip/Tuck MTV3 tiistaisin klo21!

        Kyllä Cole sai potkut, sillä se flirttaili melkein kaikkien naisten kanssa.


      • xxx
        mÄ VAAN kirjoitti:

        Ei Cole poistunu sarjasta vapaaehtoisesti, vaan se sai potkut

        miks Cole sai potkut??


      • xxx
        mÄ VAAN kirjoitti:

        Ei Cole poistunu sarjasta vapaaehtoisesti, vaan se sai potkut

        Ei se voinu saada potkuja!! Cole oli paras Piperin lisäks!!!


    • Ehkä,tai ehkä?

      Emmä tiiä ehkä se sit kyllästy olee sarjassa,tai sillei,oli han sitäki jauhettu siel tarpeeks pitkään,toivottavasti se nyt päätti kuolla!

    • Jimi

      Eipä tarvi enää katsoa kyseistä sarjaa kun Cole karkotettiin... ja niin typerästi vielä mukamas kun mimmin peräs juoksi. Ja sehän olis voinu avatarena voinu hoitaa sen homman toisinki. Olipa typerä loppu Colelle....

    • jef

      tietysti Cole kuoli siitä on jo pari jaksoa ja cole ei ole enään alkuesittelyssä jossa hän on yleensä

      • shut up bitch!

        Ihanaa kun kaikki bimboteinikanat onnistuu pilaamaan kaikki keskustelut...
        Asioille on olemassa TODELLISET syyt eikä ne miksikään muutu siitä että uikutetaan ja vääntelehditän, "joo, cole sai potkut kun se oli niin ilkee fiibille ja vokotteli muita naisia"
        "ihan surkee loppu, kyllä mä olisin keksiny paaljon paremman , ja se oon niin IHG!"
        argh!
        Julian Mc Mahon kirjoitettiin ulos sarjasta siitä yksinkeratisesta syystä että käsikirjoittajilta loppuivat ideat eikä Colen ja Phoeben suhdetta voiti vatvoa loputtomiin.
        Cole tulee guest starina vierailemaan yhdessä jaksossa muistaakseni 6 tai 7 tuotantokaudella.


    • Shetti

      Ei ku sille varmaa annettiin potkut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe