JEE KUN RENE PÄÄS JATKOON,MUT KYL MUA HARMITTI KUN RONNIE JA RENE PISTETTIIN ÄÄNETYKSEEN,KOSKA MOLEMMAT OLI MUN SUOSIKKEJA JA NYT SIT RONNIE TIPPU,MUT RENE PÄÄS JATKOON JA SE ON HYVÄ....... KUMPI OLI TEIST PAREMPI RONNIE VAI RENE????? OTTAKAA KANTAA
JEE RENE PÄÄS JATKOON!!!!
9
1300
Vastaukset
- .,.,
no rene ehdottomasti. se oli hyvä että se notkuvan näköinen ronnie putosi.. kyllä reneä katsoo paljon mieluumin! uulalaa..
- girl
Rene oli musta parempi vaik en kyl ymmärrä koko ohjelmaa!!!!!!!!!!!!!
- reetu
kyl must syrjän martti oli parempi
- Riina
Rene on parempi... :) Onneks pääs jatkoon!! Sitäpaitsi se on niiiiiiin NAM!! :P Ja sillä on hyvä ääni... PARAS VOITTAKOOOOOOOOON!!!!!
- Nimetön
Mä oon ihan samaa mieltä...Rene on just kaikista paras ja se oh ihan sairaan CUTE......eix je...????...jeeeeee....RENE RULETTAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vilinä
Huonompi Rene oli laulamaan kuin Ronnie. Mutta sama kai se, kunhan teinitytöt tykkää...
- blue
paska mikä paska on rene kaikinpuolin. Ulkonäkönsä puolesta tuolla hilluu. Mutta tosiaan... ala-asteikäiset tytöthän niitä ääniä antaa, muut ei vaivaudu kun koko ohjelma on aikasta syvältä.
- Rene fani
blue kirjoitti:
paska mikä paska on rene kaikinpuolin. Ulkonäkönsä puolesta tuolla hilluu. Mutta tosiaan... ala-asteikäiset tytöthän niitä ääniä antaa, muut ei vaivaudu kun koko ohjelma on aikasta syvältä.
Mun mielestä oli oikein että Rene pääsi jatkoon!! Vaikka mä oon alaikänen mä tunnen monta sellasta kenenkä mielestä RENE ON PARAS vaikka onki jo 18-22 Ni et kyl Rene on muidenki mielestä paras ko meijän alaikästen mielestä!!
- blue
Rene fani kirjoitti:
Mun mielestä oli oikein että Rene pääsi jatkoon!! Vaikka mä oon alaikänen mä tunnen monta sellasta kenenkä mielestä RENE ON PARAS vaikka onki jo 18-22 Ni et kyl Rene on muidenki mielestä paras ko meijän alaikästen mielestä!!
ihme että sinä olet alaikäinen ja tunnet monta jotka kannattavat reneä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976