Latter days

Kuinka moni palstalaisista (oli sitten mormoni tai ei) on nähnyt runsaat kymmnen vuotta sitten tehdyn elokuvan Latter Days? Se kertoo mormonipojasta, joka on homo ja lähtee opiskelemaan.

Minulle hellari- ja puolisolleni lestadiolaistaustaisena elokuva oli hyvin mielenkiintoinen koska siinä peilattiin hyvin yhteisön käsityksiä homoseksuaalisuudesta.

4

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias.

En osaa vastata kysymykseesi, koska minulla ei ole hallussani palstan kirjoittajien katselutilastoja, mutta kysyn sinulta, että onko vaimosi edelleen lestadiolainen?

• Vaimoni? Olen mies ja rek. parisuhteessa. Puolisoni ei pitkään aikaan ole käynyt lestadiolaisten tilaisuuksissa ja luokitteelee itsensä lestadiolaistaustaiseksi, ei lestadiolaiseksi.

• Utelias.
        exhellari86 kirjoitti:

Vaimoni? Olen mies ja rek. parisuhteessa. Puolisoni ei pitkään aikaan ole käynyt lestadiolaisten tilaisuuksissa ja luokitteelee itsensä lestadiolaistaustaiseksi, ei lestadiolaiseksi.

Sorry, unohdin tuon seikan, vaikka olit kertonut. Eivätpä taida sen paremmin hellarit kuin lestatkaan hyväksyä suhdettanne.

• Utelias. kirjoitti:

Sorry, unohdin tuon seikan, vaikka olit kertonut. Eivätpä taida sen paremmin hellarit kuin lestatkaan hyväksyä suhdettanne.

Eipä ole kummastakaan suunnnasta juuri kuulunut suosionosoituksia tai siunauksen toivotuksia. Emmekä ole niiden tarpeessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      200
      7756
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      112
      3017
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      79
      2851
    4. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      1
      2729
    5. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      112
      2353
    6. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2162
    7. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      18
      2019
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      34
      1546
    9. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      20
      1529
    10. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      20