Kuinka moni palstalaisista (oli sitten mormoni tai ei) on nähnyt runsaat kymmnen vuotta sitten tehdyn elokuvan Latter Days? Se kertoo mormonipojasta, joka on homo ja lähtee opiskelemaan.
Minulle hellari- ja puolisolleni lestadiolaistaustaisena elokuva oli hyvin mielenkiintoinen koska siinä peilattiin hyvin yhteisön käsityksiä homoseksuaalisuudesta.
Latter days
4
214
Vastaukset
- Utelias.
En osaa vastata kysymykseesi, koska minulla ei ole hallussani palstan kirjoittajien katselutilastoja, mutta kysyn sinulta, että onko vaimosi edelleen lestadiolainen?
Vaimoni? Olen mies ja rek. parisuhteessa. Puolisoni ei pitkään aikaan ole käynyt lestadiolaisten tilaisuuksissa ja luokitteelee itsensä lestadiolaistaustaiseksi, ei lestadiolaiseksi.
- Utelias.
exhellari86 kirjoitti:
Vaimoni? Olen mies ja rek. parisuhteessa. Puolisoni ei pitkään aikaan ole käynyt lestadiolaisten tilaisuuksissa ja luokitteelee itsensä lestadiolaistaustaiseksi, ei lestadiolaiseksi.
Sorry, unohdin tuon seikan, vaikka olit kertonut. Eivätpä taida sen paremmin hellarit kuin lestatkaan hyväksyä suhdettanne.
Utelias. kirjoitti:
Sorry, unohdin tuon seikan, vaikka olit kertonut. Eivätpä taida sen paremmin hellarit kuin lestatkaan hyväksyä suhdettanne.
Eipä ole kummastakaan suunnnasta juuri kuulunut suosionosoituksia tai siunauksen toivotuksia. Emmekä ole niiden tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482
