Minä olen vain pieni ihminen, mutta olen aina käsittänyt profetiat mediatapahtumiksi. Tyyliin tiedoksi annetaan kaikelle kansalle. Huutava ääni erämaassa on tosin ollut varsin heikko tapa viestiä.
Kautta historian sanomien vastaanottajat ovat olleet kovakorvaisia, mutta voiko heitä syyttää? Kenties profeetalla oli heikko ääni ja hän puhui epäselvästi?
Heikkoa viestintää?
Muistan lapsena lukeneeni erään huolestuttavan profetian joka ei vieläkään ole toteutunut, mutta sen toteutuminen voi oikesti olla mahdollista.
https://www.youtube.com/watch?v=sRQeoZu0uHU
Toivoisin teidän kaikkien katsovan linkittämäni videon ja pohtivan siinä esitettyjä asioita.
Kiitokset "Keskiyön huuto". Hans Zimmerin musiikki oli nyrkkisilmään valinta.
Hatusta vedetyt asteroidit ja hyökyaallot eivät ole profetoimista, joka on vähintäänkin omanlaisensa taiteenlaatu. Nautin yllä olevan linkin lainauksien kielellisestä asusta, uskottavuudesta ja auktoriteetista jota ne suorastaan tihkuvat.
Saatoin oikeasti kuvitella tapahtumat ja tuntea niiden aiheuttaman ahdistuksen. Olin liikutettu kyyneliin asti. Jos oikeasti halutaan vedota yleisöön, näin se tulee tehdä. Hans Zimmerin musiikki on siinä vain lisäelementtinä mutta johdattelevana kuitenkin.
Kielenkäyttö on puhtainta auktoriteettia.
Osaisinpa itse edes murto-osan tällaista.
Monenlaisia profetioita
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 32027946
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?542348- 2021691
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien441690Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561606- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.461114- 1221038
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99947Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942