Myers-Briggsin tyyppi-indikaattori

kanasikasiko

17

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On täällä ainakin kerran tehty itse olin tuolloin INTJ.

• Aiemmin tyyppini on ollut INTJ, mutta tämä testi väittää sen olevan ISTJ.

• HeKeKee'd

Itse olen INFP, sillä poikkeuksella etten pode syyllisyyttä siitä että olisin itsekäs.

• Olen tehnyt tuon ennenkin ja ISFP olen, eli siis taiteilija/auttaja. ISFP on ulospäinsuuntautunein introverttityypeistä!

http://www.16personalities.com/isfp-personality
      http://www.feelback.com/tuote-esitteet/ISFP_auttaja.pdf
      http://suomi-mbti.blogspot.fi/2014/06/isfp-taiteilija.html

- "ISFP-tyylin edustajilla on selkeä sisäinen arvomaailma, joka on introvertin taipumuksen johdosta yleensä muilta piilossa. ISFP elää omia arvojaan, ei julista niitä muille."
      - "ISFP:n vahvin funktio arvottaminen (F), joka on luonteeltaan introvertti, luo
      harmonisen sisäisen maailman. Ulospäin se heijastuu myötätuntoisuutena ja positiivisena asenteena muita ihmisiä kohtaan."
      - "ISFP:llä heikoin funktio on logiikka, joka on luonteeltaan ekstrovertti. Tämä tarkoittaa käytännössä puutteellista taitoa organisoida ja johtaa ulkoista ympäristöä."
      - "Vaikeimpia yhteistyökumppaneita ISFP:lle ovat voimakastahtoiset, karkeat tai itsekkäät ihmiset. Voimakastahtoiset sen takia, että he synnyttävät helposti konflikteja ympäristönsä kanssa. -- Kolmas ISFP:n vieroksuma ihmisryhmä ovat omia tarpeitaan tai erinomaisuuttaan esille tuovat ihmiset."
      - "ISFP on luonteeltaan joustava eli osaa sopeutua hyvin erilaisiin tilanteisiin."
      "Stressitilanteissa käynnistyvä logiikka (T) ilmenee kriittisyytenä ja riidanhaluna. Joustavuus häviää, ja ISFP saattaa jopa alkaa kontrolloida ja määräillä muita ihmisiä."
      - "ISFP saattaa myös stressaantua helposti. Tämä johtuu siitä, että rationaalisen ajattelun sijaan ISFP käsittelee yleensä kaiken tunnetasolla, joka saattaa lopulta ylikuormittaa hänet. "
      - "ISFP:n yksi luontainen kehityshaaste on puolensa pitäminen, terve itsekkyys."
      - "Toinen ISFP:lle tyypillinen kehityshaaste liittyy P-taipumukseen, taipumukseen jättää asioita kesken eli päättämättä."
      - "ISFP-taipumusyhdistelmä on noin 9 %:lla USA:n väestöstä."
      - "Yhteiskunta haluaa sovittaa heitä muottiin, johon he eivät sovi ja ISFP tuntee olonsa tällöin riittämättömäksi."

---------------------------------------

"I change during the course of a day. I wake and I’m one person, and when I go to sleep I know for certain I’m somebody else."
      - Bob Dylan

• http://keskustelu.suomi24.fi/node/12259118

"INTJ
      (Introvert(56%) iNtuitive(38%) Thinking(38%) Judging(11%))"

En jaksa tehdä toista kertaa, sekä tulokset luultavasti riippuvat mielentilasta ja vaihtelevat päivästä toiseen...

• Mikä viittaa testin toimimattomuuteen...

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Mikä viittaa testin toimimattomuuteen...

Osa kysymysten vastauksista on mielestäni liian sidottuja hetkellisiin tunteisiin ja vaihtelee tilanteiden mukaan, (nyt on kiire joten en ehdi vastata paremmin, ehkä huomenna);

"You find it easy to introduce yourself to other people."

"It does not take you much time to start getting involved in social activities at your new workplace."

Sekä tuossa näyttäisi olevan eri kysymykset kuin linkissäni, josta löydät aloitusviestistä linkin sivulle Humanmetrics, jossa vastataan "kyllä tai ei" sen sijaan tässä aloitusviestissä vedetään mielipite minkä tahansa rajoille.

Vilkaisen huomenna aloittajan linkkiä ja teen testin uudestaan.

• En halua tehdä kumpaakaan enää kertaakaan. Olen huono testeissä, sillä osaan arvioida vastausten perusteella tulokset enkä yksinkertaisesti pysty vastaamaan kaikkeen rehellisesti.

• HeKeKee'd

Lähimmäksi tulivat keskusta, persut ja... kokoomus? Hyi, viekää ne pois!

• HeKeKee'd kirjoitti:

Maahanmuuttajataustaiselle kaverilleni tulivat myös persut. XD

• HeKeKee'd kirjoitti:

Mulle tuli persut, krsitillisdemokraatit ja keskusta. Oksettaa. Ehkä olin vaan niin lähellä koordinaatiston keskustaa, että miellyttävämmät puolueet ovat radikaaliutensa takia näennäisesti kaukana, mutta sittenkin mukavammassa suunnassa. Voi vitsit, olen aina luullut olevani liian liberaali, mutta ilmeisesti ongelma onkin se, etten ole tarpeeksi radikaali.

• Tästä tuli näemmä ISTP. En pitänyt tästä testistä juurikaan. Minulle kysymykset olivat vaikeita arvioida ja huomasin monesti valitsevani sen perusteella, millainen haluaisin olla, en sen, millainen olen. ISTP onkin jotain ihan uutta. Ei välttämättä paha asia, en ole varma, haluanko kuulua samaan ryhmään professori Moriartyn ja Breivikin kanssa (INTJ:tä molemmat). Tämä testi niputtaisi minut Putinin porukkaan :D

• Nuo testit eivät todellakaan kerro tarkasti mitään, ainakaan minun kohdallani. Ennen se oli ISTJ. Myöhemmin samasta testistä tuli ISFJ. Sitten tuosta testistä INFJ. ಠ_ಠ Mielentilasta saattaa siis johtua, kuten IT jo sanoikin.

• [Eikös Putin ole INTJ? http://www.16personalities.com/intj-personality lopussa olevassa listassa mainitaan Putin]

Santinyn kommenttiin viitaten lisään siihen tilanne sidonnaisuuteen, ideaaliminän (toiveidensa) korostaminen ("ajatteletko tunteilla vai järjellä?" Jokainen vastaa järjellä, yllätys? Ei!), ja tuosta Myers-Briggsin tyyppi-indikaattorista on useita versioita, jotka eivät ole mielestäni keskenään vertailtavia esim. tässä aloittajan linkittämässä on enemmän valinnan varaa kuin ennen suorittamassamme "kyllä vai ei" -testissä...

Nyt asiaan, tein testin äsken;

INTJ
      Introverted 12%
      Intuitive 49%
      Thinking 33%
      Judging 20%
      Assertive 25%

Eli jos vertaan tuloksia toisen testin tuloksiin, jotka linkitin ylös olen muuttunut paljon sosiaalisemmaksi, sekä menettänyt aivotoiminnastani 5% ja muuttunut paljon tuomitsevammaksi...

• No noi julkkislistat vaihtelee. Erään testin mukaan Putin olisi ISTP. Mutta kun tulokset vaihtelee meilläkin näin paljon (tosin se I on ja pysyy :D) niin miten ihmeessä jonkin julkkiksen profiili pystyttäisiin oikeasti määrittämään tekemättä heille viittätoista erilaista testiä?

• Okei, sain tästä testistä INFP. Muistaakseni siinä toisessa testissä, minkä silloin tein, mainittiin, että tämä muisutti minua myös hyvin paljon. Muistaakseni tämä muistuttaa hyvin paljon ISFP:tä (harmonia, leikkisyys, ei kiinnosta johtajuus, joustavuus - INFP:t eivät kuitenkaan taida olla yhtä päättämättömiä kuin ISFP:t) ja löysinkin tästä paljon tunnistettavia piirteitä, mutta taisin kokea ISFP:n omakseni. Mutta eihän nämä mitään faktoja ole: piirteitä voi olla toisista persoonallisuustyypeistä ja siinä "omassa persoonassa" voi olla kohtia, jotka eivät vastaa sinua.

Introverted: 17%
      Intuitive: 17 %
      Feeling: 33 %
      Prospecting: 51 %
      Turbulent: 23 %

ANTEEKSI KUN TYKKÄÄN LAINATA HIRVEITÄ TEKSTIMÄÄRIÄ:

"You are one of the Diplomats - an empathic and idealistic individual who enjoys exploring interesting ideas and prizes morality. You are known for your poetic nature, intuitive skills and pure, childlike enthusiasm."

"Comprising just 4% of the population, the risk of feeling misunderstood is unfortunately high for the INFP personality type - but when they find like-minded people to spend their time with, the harmony they feel will be a fountain of joy and inspiration."

"When deciding how to move forward, they will look to honor, beauty, morality and virtue - INFPs are led by the purity of their intent, not rewards and punishments." ---> can lead to isolation.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      6338
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      377
      1936
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1664
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1639
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      284
      1343
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      65
      1069
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1043
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      789
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      776
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      739
    Aihe