Elikkäs tää testi mittaa sun persoonallisuutesi neljällä tavalla ja laittaa ne tulokset sitten neljäksi kirjaimeksi. Yhteensä eri tyyppejä on 16.
Ois kiinnostavaa nähdä, mitkä tyypit ovat täällä yleisimpiä.
Tosi monella täältä on varmaan ekat kirjaimet I ja N, ite olen INFJ.
Ja oman tyypin googlettamalla saa paljon lisää tietoa siitä.
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
Myers-Briggsin tyyppi-indikaattori
20
166
Vastaukset
INTJ
Kannattaa varoa, fiktiivisiä INTJ-persoonan omaavia tyyppejä:
Gandalf Harmaa
Hannibal Lecter
Professor Moriarty
Ja todellisista ihmisistä mainittakoon:
Julius Caesar
Hannibal
Arnold Schwarzenegger
Olen selvästi hyvää ja turvallista seuraa. En pure. Tai ehkä purenkin, ei sitä koskaan tiedä.
Olen jostain toisesta vastaavanlaisesta testistä saanut tulokseksi ISTJ, mutta ei mennä siihen nyt.- NiFeTiSe
Fiktiivisiä itellä oli:
-Loki
-Jokeri
-Darth Vader
-Martha Jones
-Lisa Simpson
-John Watson
Ja todellisia:
-Mahatma Gandhi
-Adolf Hitler
-Jeesus Nasaretilainen (?)
-Leon Trotsky
Joo, seems about right.
Bongasin muuten tämmöisen: http://knowmore.washingtonpost.com/2013/11/10/this-is-how-much-money-people-with-your-personality-make/
Onnea niille, joille napsahtaa INFP, turha haaveilla rikkauksista.INTJ
(Introvert(56%) iNtuitive(38%) Thinking(38%) Judging(11%))INTJ minullakin.
"Introvert(78%) iNtuitive(25%) Thinking(62%) Judging(67%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (78%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (25%)
You have distinct preference of Thinking over Feeling (62%)
You have distinct preference of Judging over Perceiving (67%)"
Kuuluisia INTJ-henkilöitä:
-Stephen Hawking
-Martin Luther
-Anders Breivik
-Nikola Tesla
-Karl Marx
-Vladimir Lenin
Että sellaisia mukavia persoonia. Kaksi viimeistä ovat suosikkejani. XD
http://www.celebritytypes.com/intj.php
Tämän mukaan ITNJ on yksi korkean älykkyysosamäärän lupaavista tyypeistä, se liitetään narsistiseen persoonallisuushäiriöön ja skitsotyyppiseen persoonallisuushäiriöön ja se on tyypillisempää miehillä kuin naisilla. Minulla on selvästi edessäni valoisa tulevaisuus.Näköjään tähän porukkaan kuuluu myös Breivik. Että me ollaan joko hulluja, neroja, tai molempia.
Jep, nostan vain näitä mukavia tuttavuuksia esiin.- NiFeTiSe
Mä näen, että mun hypoteesi piti paikkansa. I ja N löytyy suurimmalta osalta.
Kuuluisia sun tyyppiisi kuuluvia ihmisiä löydät täältä: www.celebritytypes.com ISTJ
Introvert(67%) Sensing(1%) Thinking(25%) Judging(44%)
Tuo oli ainakin minulla. XDDDD... Aivan kuin minulle valehdeltaisiin.. ;D (englannin kielen taitoni...)- HeKeKee'd
Siinä oli tosi paljon sellaisia hienoja sanoja joista ei saanu selvää... tein päivällä ja olin joku EJSP tai jotain (ainoa extrovertti täällä??? xD)
- NiFeTiSe
HeKeKee'd kirjoitti:
Siinä oli tosi paljon sellaisia hienoja sanoja joista ei saanu selvää... tein päivällä ja olin joku EJSP tai jotain (ainoa extrovertti täällä??? xD)
Siis selitettynä:
Peruspersoonallisuus: E=ekstrovertti I=Introvertti
Ajattelutapa: S=Aistiva N=Intuitiivinen
Päätöksentekotapa: T=Ajatteleva F=Tunteva
Elämäntyyli: J=Järjestelmällinen P=Säätäjä(?)
Ja suurin osa täällä on introvertteja, se on melko selvää.
infp
- motari
Jep. Narsistei ja persushäiriöisii ootte kyl. Pistätte tuonki vaa koska: "oijoi tein netissä persoonallisuustestin! En oikeasti kirjoita sinne mitä olen vaan puhun pasgaa ja ilmotan tuloksetkaikelle kansalle!" Just hemmetin narsistiset itsekeskeset...
- NiFeTiSe
Tai, TAI, koska mä haluan todistaa itelleni mulla jo melko kauan olleen ajatuksen siitä että Suomi24:n käyttäjistä suurin osa on joko INTJ tai INFP. Ja totta se näyttää olleen.
INTJ
Introvert 78% iNtuitive 25% Thinking 12% Judging 44%
Ainoa, joka alkoi mietityttää oli, että enkö minä muka ole ajatteleva?!?
Kaksi ekaa prosenttimäärää muuten samat, kuin trotskilaisella.- HeKeKee'd
Pfft. Autistit.
HeKeKee'd kirjoitti:
Pfft. Autistit.
Lenininkin epäillään olleen autistinen, mikä sinänsä selittäisi sen, että hän näki kuolemantilastot vain lukuina.
- NiFeTiSe
icepicked kirjoitti:
Lenininkin epäillään olleen autistinen, mikä sinänsä selittäisi sen, että hän näki kuolemantilastot vain lukuina.
INTJ:t/INFJ:t ei ole autistisia, se vaan on niin että niillä on ferrariaivot ja pappatunturisuu joten ne ei vaan ehdi sanoa sitä kaikkea mitä needen päässä liikkuu.
NiFeTiSe kirjoitti:
INTJ:t/INFJ:t ei ole autistisia, se vaan on niin että niillä on ferrariaivot ja pappatunturisuu joten ne ei vaan ehdi sanoa sitä kaikkea mitä needen päässä liikkuu.
En mie varsinaisesti sitä tarkoittanut, vaan että INTJ:ys näyttää olevan yleistä autisteilla. Autisti ja introvertti eivät myöskään ole täysin sama asia, eivätkä autisti ja ujo, vaikka monet niin luulevat.
- Thlr
INTJ. Sata prosenttia introvertti, 62 prosenttia intuitiivinen, 62 prosenttia ajatteleva ja 56 prosenttia harkitseva.
- fnfnfn
Introvert 44 %, Sensing 1%, Feeling 25 %, Perceiving 33 % = ISFP
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (44%)
You have marginal or no preference of Sensing over Intuition (1%) (:D)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (25%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (33%)
http://www.humanmetrics.com/personality/isfp
Kuulen ensimmäisenä erillaisen soinnun!
Olen innoissani muodista ja joskus jopa luon sitä itse!
ISFP elää tässä ja nyt!
Olen kilpailunhenkinen!
Muita ISFP:itä:
Marie Antoinette
Marilyn Monroe
Liberace
Elizabeth Taylor
Paul McCartney
Michael Jackson
Britney Spears
John Travolta
- fnfn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821645- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779