Kiinnitikö joku huomiota siihen että finaalissa ei kerrottu montako ääntä kukakin oli saanut... taitaa olla jotain salattavaa siis...
Törkeä huijaus finaalissa.. Missä äänimäärät?
17
1070
Vastaukset
- alkomaholit
Katsoito lehdet. Siellä prosentit.
Prosentit ei kerro mitään, nyt kysytään äänimääriä, eli montako kukakin sai... Eihän vaaleissakaan kerrota prosentteja, vaan äänimäärät
- Saame Saga
Tuotanto pelasi känniääliön voittajaksi.
- Minä oon viisas
Saame Saga kirjoitti:
Tuotanto pelasi känniääliön voittajaksi.
Kyllä pitää olla jo täystollo, kun hokee joka palstalla tuota känniääliötä.
Siellä kaikille viinakset maistui. Kun katseli 24/7 huomasi, että etenkin talon naiset vetivät olutta, viiniä ja siideriä enemmän kuin miehet. Tunnettu tosiseikka kuitenkin on, että naisen elimistö polttaa/ sietää alkoholia huonommin kuin miesten.
Mielestäni känniääliö oli mies, joka makasi pitkin pituuttaan kylppärissä oksennussanko nokan alla ja pikku palveluskoira hoivasi häntä.
Yksi huutava metelipesä halasi hartaasti wc-pönttöä ja laatta lensi.
Isomelaiseksi kehuttu mies itkeä tursasi päissään mummun kainalossa.
Puoliverinen nainen ja paksuhuulinen rumilus myös kunnostautuivat juomisessa ja viettivät krapulapäiviä.
Kääpiöllekin maistui ja jonathanin pikku puudeli oli perso juomille ja ruualle.
Vedä siitä totuutta Saame saga.
- 100 000
Olen samaa mieltä, että kokonaisäänimäärä pitäisi ilmoittaa, pelkät pronsentit ei riitä . Kyllähän kaikki tietää, että Andte voitti ylivoimaisesti, mutta olisi kiva tietää tuliko ääniä 100 vai 300 000.
- minuakin kiinnostaa
Koetappas selvittää tuo asia, tule sitten kertomaan tälle palstalle kun ole saanut sen selville.
- Älkää naurattako
Olettepa hölmöjä, koskaan ei ole äänimääriä annettu. Tämähän on bisjuttu, ette tule kuitenkaan niitä koskaan saamaan.
Vaalit ovat ihan asia, ne eivät ole mitään bisnestä. - ei huijausta, vaan
EI niitä olla kertomatta siksi, että olisi huijattu. Jos kerrottaisiin äänimäärät, niin moni miettisi, ettei olisi niin hölmö, että laittaa BB tuollaiset määrät rahaa. Kade olisi kauhea, jos esim. 100.000 ääntä, niin sehän tekee turboäänilläkin jo 70.00euroa.
- liikesalaisuus
Pankkikortti kuules se on bisnes juttu ja liikesalaisuus.et sinäkään jos olisit suutari kertoi julkisuudessa monet korot laittaisit.Ei Pauligkaan kerro monta kahvipakettia päivässä.Tyhmä saa olla mutta ei kannattaisi noin tyhmä
Voihan sitä noinkin perustella kun ei kerrota tuloksia.
No totuus lienee kaikille selvää, eli jotain kohtaa on manipuloitu, koska finaalissa ne eivät kertoneet koko totuutta
- cococo100
Pääasia dettä Andte voitti. Itsekin äänestin turboten yli satasella. Paras Voitti.
- Voitto järjestetty
Tuotannon pitäisi perua Andten voitto. Luulen että oli järjestetty.
- jebou0
Voitto järjestetty kirjoitti:
Tuotannon pitäisi perua Andten voitto. Luulen että oli järjestetty.
Hellanduudelis sentään,,,mitä ajatuksia:)))))))))
- Perukaa voitto
jebou0 kirjoitti:
Hellanduudelis sentään,,,mitä ajatuksia:)))))))))
Selvästi voitto on järjestetty kun eivät uskalla äänimääriä ilmoittaa.
Perukaa voitto kirjoitti:
Selvästi voitto on järjestetty kun eivät uskalla äänimääriä ilmoittaa.
Tottakai se oli järkätty asia, miksi muuten salattaisi niin paljon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792