Niin kertokaas te jotka ootte peleissä ollut että miten Nylanderin tulo on vaikuttanut joukkueeseen. ei taida ihan iskussa olla mikke? Erottuuko se kentällä?
Miten on Nylander pelannut?
5
861
Vastaukset
- KärpäFani
... minusta se ei ihmeemmin oo vaikuttanu, mut luulen et me ei olla ees nähty vielä sitä "parasta" mickeä..
Micke on ollut hyvä, aina yksi kentän parhaita pelaajia ja jäällä ollessaan peliä dominoiva. Ymmärrettävästi liike ja pelituntuma eivät ole olleet parhaalla mahdollisella tasolla, mutta siltä osin jatkuvaa parantumista on tapahtunut. Micke myös kärsii sellaisen ehjän viisikkopelaamisen puuttumisesta. Kärpät ei ole löytänyt optimaalisia laitureita hänelle ja sekin on ehkä osaltaan vähentänyt tehoja. Ylivoimassa hän on ollut vähintäänkin mies paikallaan.
Jos ajattelee tehopisteitä, niin Mickellä voisi olla muutama tehopiste enemmän, mikäli laiturit olisivat olleet hereillä. Useita avoimia maalipaikkoja Nylander on luonut, jotka tuntuu yllättäneen ketjukaveritkin. Micke on pelaajana selvästi liigan eliittiä, vaikka odotettavissa on parempaakin hänen sopeutuessaan yhä paremmin joukkueeseen.- #17 ex-#62
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
- #17 ex-#62
#17 ex-#62 kirjoitti:
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
Sekoitin viestejä, koska nin moneen olin vastaatanassa! perkeskele.. Minä odotan sitä kunnon Mickeä vielä, koska kyllä mies parempaakin pysytyy, toivottavasti
- heny#5
kaikki nylanderit on ihan parhaita tietenkin kun ite oon nylander!jotenka mikke on iskussa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857