Niin kertokaas te jotka ootte peleissä ollut että miten Nylanderin tulo on vaikuttanut joukkueeseen. ei taida ihan iskussa olla mikke? Erottuuko se kentällä?
Miten on Nylander pelannut?
5
885
Vastaukset
- KärpäFani
... minusta se ei ihmeemmin oo vaikuttanu, mut luulen et me ei olla ees nähty vielä sitä "parasta" mickeä..
Micke on ollut hyvä, aina yksi kentän parhaita pelaajia ja jäällä ollessaan peliä dominoiva. Ymmärrettävästi liike ja pelituntuma eivät ole olleet parhaalla mahdollisella tasolla, mutta siltä osin jatkuvaa parantumista on tapahtunut. Micke myös kärsii sellaisen ehjän viisikkopelaamisen puuttumisesta. Kärpät ei ole löytänyt optimaalisia laitureita hänelle ja sekin on ehkä osaltaan vähentänyt tehoja. Ylivoimassa hän on ollut vähintäänkin mies paikallaan.
Jos ajattelee tehopisteitä, niin Mickellä voisi olla muutama tehopiste enemmän, mikäli laiturit olisivat olleet hereillä. Useita avoimia maalipaikkoja Nylander on luonut, jotka tuntuu yllättäneen ketjukaveritkin. Micke on pelaajana selvästi liigan eliittiä, vaikka odotettavissa on parempaakin hänen sopeutuessaan yhä paremmin joukkueeseen.- #17 ex-#62
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
- #17 ex-#62
#17 ex-#62 kirjoitti:
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
Sekoitin viestejä, koska nin moneen olin vastaatanassa! perkeskele.. Minä odotan sitä kunnon Mickeä vielä, koska kyllä mies parempaakin pysytyy, toivottavasti
- heny#5
kaikki nylanderit on ihan parhaita tietenkin kun ite oon nylander!jotenka mikke on iskussa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599