Windows 10 Technical Preview Build 9879 Enterprise ISO

Riäkkylän kunti

Latasin ja asensin uusimman 10:n. Levytilaa on nyt käytössä vain. 6,5G josta swap-tiedoston osuus on n. 1,5G. Hibernate eikä system protection eivät ole käytössä. Esim. seiskaan verrattuna levytilan käyttö on nyt vähintäänkin kohtuullista. Tietysti tilankäyttö lisääntyy ajan myötä mutta onhan sitä. Toimii kiitettävästi.

Miinuksena mainitsisin OneDriven MUI appsin poisjättäminen, haluaisin sen takaisin, olen jättänyt siitä toiveen Windows Feedbackiin.

Ladattavissa tuolta:
http://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-windows-technical-preview-for-enterprise?i=1

7

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windowsonhuono

      Vieläkö vakoilee oletuksena kaikki käyttäjän tiedot?

      • just jooo,,

        Totta kai vakoilee! on sitten keventynyt koska eka kymppi vei kovalevytilaa 12 gigaa..
        Tosin nyt vaatii jytymmän koneen! silti ihan kasi!


    • ....................

      Onpa windows ollut melkoista koodisotkua, jos nyt mahtuu kolmannekseen siitä tilasta, mitä ennen meni.

      • 90mb riittäisi

        Windows NT Workstation vie vain 90MB, ja siinä on jo kaikki hyödylliset ominaisuudet, servicet, control panelit, administrative toolsit, device managerit, regeditit yms. jotka kympissäkin edelleenkin ovat, eivätkä ole muuttuneet ollenkaan.
        Kymppi vain vie 70 kertaa enemmän levytilaa, ja on edelleenkin varaa karsia pois uudempia ominaisuuksia joita ei ikinä tarvita mihinkään.


    • Riäkkylän kunti
      • TurhaDrive

        OneDriven 7 gigaa on liian vähän, että sitä voisi käyttää. Hädin tuskin tiedostot mahtuvat 4 TERAtavun levyillekään. Myös luku/kirjoitusnopeus onedrivessä on liian hidas että se olisi käyttökelpoinen, kun gigabitin lanin nopeuskaan ei meinaa mihinkään riittää.


      • Riäkkylän kunti
        TurhaDrive kirjoitti:

        OneDriven 7 gigaa on liian vähän, että sitä voisi käyttää. Hädin tuskin tiedostot mahtuvat 4 TERAtavun levyillekään. Myös luku/kirjoitusnopeus onedrivessä on liian hidas että se olisi käyttökelpoinen, kun gigabitin lanin nopeuskaan ei meinaa mihinkään riittää.

        OneDriven perustallennustila on 15 gigaa. Minulla on lisäksi pari bonusta, toinen 10 g ja toinen 15 eli yhteensä 40 gigaa tilaa. En ole tallentamassa Suomen elokuva-arkistoa pilveen joten tuo riittää. Ja voihan tarvittaessa hankkia lisätilaa. Mitä muuten tuo 7 gigaa tarkoittaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe