Suomalaisten pelihulluus täysin omaa luokkaansa

kaupoista pois

6

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+18

      Ihmisten hyväksikäyttöä eikä mitään hyvän tekeväisyyttä. Rahapelien luonne on täällä päin vastoin käännös länsimaista tullutta ajattelua pelaaja tavoittelee pelailemalla isompia voittoja. Täällä pelaaja pelaa ilman voittoa toivossa et voittaa joskus sen jättipotin. Demo netissä on pelailua siinä kaikki.

      Ne maksurajat ovat ei poliittista pelisilmää omaavien hallituksien jäsenien hämäystä. Hämäyksen ajattelun pohjana me harjoitetaan hyväntekeväisyyttä.

      Jos pelaaja ei laita päivä kohtaiseksi asetukseksi 2 euroa päivä Rayn pelit vie vaikka tuhansia euroja kuukausesssa riippuen panoksista. Ja hämäys osa on kun pelit on suunniteltu siten että se ei maksimissaankaan anna pelaajille peleistä 93% prosenttia enenmpää voittoa. Jos se antaa jollekkin ison voiton se leikkaa sen pois toisilta. Jos et voita ensimmäisenä päivänä isoa voittoa lopeta kokonaan jos voitat lopeta kokonaan.

    • selvä juttu

      Pelikoneissa täytyy olla jokin tunnistusmekanismi koska jos voitat joskus jostain 20e ja siirrtyt kokeilemaan muita pelikoneita vaikka toiselle puolelle kaupunkia. Et saa enää yhdestäkään yhtään mitään. Tämä on useamman vuoden kokeiluun pohjautuvaa kokemuksen kautta saatua tietoa, ei luuloa.

      • kynintää kaikki

        Pelikoneiden kassoja pidetään myös vaillinaisina joten automatisoidut ja ohjelmoidut pelit eivät anna voittoja. Jos joku on saanut koneesta suuremman voiton, antaa kone jopa euron voiton 20c-kolikkoina. Ota heti jalat alle moiselta rakkineelta, siitä et tule saamaan mitään suurempaa voittoa.


      • Salatut kansiot!

        Toi on muuten jännä juttu.....yhtenä iltana pelasin eräällä huoltoasemalla jossa noita rahamyllyjä on 8kpl.....2:sta monipelistä sain automaattiseen voitonmaksuun asti voittoja ja jäin voitolle 200e.....viikon päästä menin samaan paikkaan ja kokeilin ainakin 5:ttä eri konetta ja sukkana hävisin 70e........joten väkisinkin tulee mieleen että ne koneet tiesi että mä olin voittanut viikko sitten sieltä......mutta eihän se niin voi olla?Tässä olis salattujen kansioiden mulderille ja scullylle töitä... onko salaperäisellä savukemiehellä osuus näihin juttuihin?Onko totuus jossain tuolla ulkona?Onko huoltoasemayrittäjä mukana tässä kaikessa ja raportoi Ray:lle voitoistasi=Ray tietää asettaa pelit huonompaan moodiin että sais voitot takaisin?


      • Antero.
        Salatut kansiot! kirjoitti:

        Toi on muuten jännä juttu.....yhtenä iltana pelasin eräällä huoltoasemalla jossa noita rahamyllyjä on 8kpl.....2:sta monipelistä sain automaattiseen voitonmaksuun asti voittoja ja jäin voitolle 200e.....viikon päästä menin samaan paikkaan ja kokeilin ainakin 5:ttä eri konetta ja sukkana hävisin 70e........joten väkisinkin tulee mieleen että ne koneet tiesi että mä olin voittanut viikko sitten sieltä......mutta eihän se niin voi olla?Tässä olis salattujen kansioiden mulderille ja scullylle töitä... onko salaperäisellä savukemiehellä osuus näihin juttuihin?Onko totuus jossain tuolla ulkona?Onko huoltoasemayrittäjä mukana tässä kaikessa ja raportoi Ray:lle voitoistasi=Ray tietää asettaa pelit huonompaan moodiin että sais voitot takaisin?

        Ei ne koneet tiedä kuka niitä pelaa, jos ei käytä pankkikorttia tai kantiskorttia. Sinä päivänä ne ei vain ole antanut juuri kenellekään voittoja. Palautusprosentti on säädettävissä ihan päiväkohtaisesti.


    • 11+7

      Ray ei ole ollut ihan sillä asialla et ajattelisi pelaajien parasta. Kun pelit suljetaan kuukausiksi tätä pelaamista rajoittavaa säätöä voi edelleen käyttää mikä mahdollistaa "rahapelinhimoislle" hyvät saumat valmistautua pelaamaan kaiken kun esto päättyy. Noloa kun ajattelee et Rayta mainostetaan hyvän tahdon peleinä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe