Ruskeasannan asema ja tuusulan päättäjät

Vihainen tuusulainen

Miksi ihmeessä Tuusula ei lähtenyt mukaan investoimaan kehärataan ja Ruskeasannan asemaan? Tuusulantie on todella ruuhkainen! Ruskeasannan asemalta olisi helppo vaihtaa auto junaan.

13

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daehe

      No ihan jo sen takia, että Tuusula ei missään nimessä halua parantaa joukkoliikenteen tasoa.

    • ttu mä oon hukassa

      missä tuusulan keskusta on?...........liiterin kulmilla tai riihikallionpuolella........... sellin -viinakaupan kulmilla?..........vanhassa hyrylän keskustassa vai ehkäpä linja"autoaseman nurkilla??????... vaiii tulossa joskus sinne rakennettavaan varuskunnan suunnille, rykmentinpuisto tai jtn.

    • siinähän se on

      Tuusulan keskus on justiinsa apteekin ovesta 4,7 metriä Päämajan suuntaan, hieman keskitielle päin, eli jalkakäytävän tienpuoleisessa reunassa.

    • kaduntuntija

      jopa tuusulan taksit osaavat ajaa keskustassa.

    • fght

      Et siis tajua että aika lähellä Tuusulantietä tulee olemaan pari asemaa...
      Onko Leinelä liian kaukana?
      Onko Aviapolis (tai mikä lie?)?

      • Tuusulan asukki

        Sinä et taida ymmärtää että niissä asemissa (Leinelä ja Aviapolis) on parkkipaikkoja liian vähän. Ruskeasannan aseman yhteyteen mahtuisi enemmän parkkipaikkoja. Ja kuka jaksaa koukata Tuusulantieltä autolla jonnekin Leinelään tai Aviapolikseen? Ennemmin ajaa sitten suoraan Helsinkiin. Ainakin itse teen niin.


      • fght
        Tuusulan asukki kirjoitti:

        Sinä et taida ymmärtää että niissä asemissa (Leinelä ja Aviapolis) on parkkipaikkoja liian vähän. Ruskeasannan aseman yhteyteen mahtuisi enemmän parkkipaikkoja. Ja kuka jaksaa koukata Tuusulantieltä autolla jonnekin Leinelään tai Aviapolikseen? Ennemmin ajaa sitten suoraan Helsinkiin. Ainakin itse teen niin.

        "Ja kuka jaksaa koukata..."

        Jos kerran olet noin veltto niin jatka vaan urputtamistasi!


      • tunnelista tullut
        Tuusulan asukki kirjoitti:

        Sinä et taida ymmärtää että niissä asemissa (Leinelä ja Aviapolis) on parkkipaikkoja liian vähän. Ruskeasannan aseman yhteyteen mahtuisi enemmän parkkipaikkoja. Ja kuka jaksaa koukata Tuusulantieltä autolla jonnekin Leinelään tai Aviapolikseen? Ennemmin ajaa sitten suoraan Helsinkiin. Ainakin itse teen niin.

        Tuo on totta ja Leinelän aseman parkkipaikat ovat ihan 28paikkaa eli näin toimiva P-alue siellä tulevalla rautatieasemalla.

        Aviopolikseen tuskin tulee senkään vertaa koska olisivat muuten lentomatkustajien ilmaispaikkoina.

        Tämän jälkeen kannattaa suositella sitä kaupunkiin menoa ilman koukkimisia suoraan , ikävää mutta tosi asia nykyisestä yhdysliikenteen suunnittelusta.


      • unta_vain
        Tuusulan asukki kirjoitti:

        Sinä et taida ymmärtää että niissä asemissa (Leinelä ja Aviapolis) on parkkipaikkoja liian vähän. Ruskeasannan aseman yhteyteen mahtuisi enemmän parkkipaikkoja. Ja kuka jaksaa koukata Tuusulantieltä autolla jonnekin Leinelään tai Aviapolikseen? Ennemmin ajaa sitten suoraan Helsinkiin. Ainakin itse teen niin.

        Eipä taida tulla Ruskeasantaakaan liityntäpysäköintiä kovin paljoa, koska maaperä soveltuu erinomaisesti rakentamiseen ts. parkkipaikat ovat liian kalliita ja hyödyttömiä maan omistajan eli Vantaan kaupungin kannalta. Eli autoparkkien sijaan sinnekin tulee lähinnä bussien taukopaikkoja ja liityntä hoituu busseilla, ei henkilöautoilla.


    • oliko vaikeeta?

      Naapurin tontille on niin pirun vaikea rakentaa ilman naapurin lupaa. Etenkään jos naapuri ei halua.

    • 13+11

      Ei ei ei. Ei kulkuyhteyksiä Tuusulaan. Muutenhan sinne haluaa muuttaa veronmaksajia.

    • Kööriläinen

      Miksi ihmeessä Ilola ei saanut omaa asemaa.Kuka jaksaa kilometrin kävellä Leinelään pelkästään junaa varten?

    • fakinfaarckiiii

      ettekö huomaa että näihin youtube ym. palveluihin ei pääse kommentoimaan, arvostelemaan , julkaisemaan mitkään aidot tekijät? tämä viestikin varmaan heti kohta deletoidaan ! katsokaa kuinka pitkään tämä näkyy!!!! - ja arvostelkaaa youtubea, katsokaa kauanko nää viestit näkyy...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe