Ari!!

*Mä*

Mun mielestä Ari on kyllä ehdottomasti paras!! Se on söpöki ja kaikkee!! Kyllä pojat sais voittaa vaikka tytöillä onki paremmat laulut..

10

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memm_

      Kerrankin joku puhuu täällä asiaa! Ari on todellakin paras, uskomattoman hyvä ääni! En ymmärrä miten on tullu hirvee haloo siitä että sillä hiki virtaa ja on huono yleiskunto... Entä sitten? Se poika ainakin yrittää kaikkensa asian eteen! Kiitos ja kumarrus!!=)

      • äffä

        tosiaan kuten jo edellisessä viestissäni mainitsin on ari mun hyvä ystäväni vuosien takaa ja edelleen ollaan hyviä kavereita :)

        mutta totisesti sillä äijällä kyllä ON huono kunto :D eipä se ennen muuta tehnyt kun sohvalla rötköttänyt.. mutta paljon se on kehittynyt skaban aikana - etenkin tanssista täytyy kyllä antaa propsit. ennen se ei valssiakaan osannut tanssia (ihan oikeasti :D) tömisteli jäykillä jaloilla kuin norsu ;DD


    • äffä

      ari on oikeasti mun toooosi hyvä ystävä :)
      ollaan tunnettu jo vuosia. mukava jäbä ja toivon kaikkea menestystä uralleen.

      • Epäilijä

        Olet siis kerran törmännyt Ariin lähikaupassa ja nyt olette tooosi hyviä ystäviä. Hehheh.


      • äffä
        Epäilijä kirjoitti:

        Olet siis kerran törmännyt Ariin lähikaupassa ja nyt olette tooosi hyviä ystäviä. Hehheh.

        Arvelinkin, että epäilyjä tulee :D
        Mä en jaksa edes alkaa väittelemään tästä asiasta, mutta tunsin Arin sen asuessa vielä Ähtärissä. Seurusteli tuolloin ystäväni Lindan kanssa ja sitä kautta tutustuttiin :) Äitini opetti tälle myös englantia yhdessä vaiheessa.

        Tiedän, että tämäkään ei saa epäilyjäsi pois, mutta itsepähän tiedän paremmin :) Ja epäilyt ovat ymmärrettäviä, sillä kuka tahansahan voisi väittää aivan samaa.


      • äffä
        äffä kirjoitti:

        Arvelinkin, että epäilyjä tulee :D
        Mä en jaksa edes alkaa väittelemään tästä asiasta, mutta tunsin Arin sen asuessa vielä Ähtärissä. Seurusteli tuolloin ystäväni Lindan kanssa ja sitä kautta tutustuttiin :) Äitini opetti tälle myös englantia yhdessä vaiheessa.

        Tiedän, että tämäkään ei saa epäilyjäsi pois, mutta itsepähän tiedän paremmin :) Ja epäilyt ovat ymmärrettäviä, sillä kuka tahansahan voisi väittää aivan samaa.

        ..jatkona vielä, että julkkiksetkin ovat ihmisiä ja niiden ystävä voi olla siinä missä jonkun Erkki Eerikäisen Lahdesta :D

        Että ei se ole omasta mielestäni mikään ihmeellinen juttu, ei julkisuus tule ystävyyttämme (ainakaan toivottavasti) paljoa muuttamaan - harvemmin toki nähdään ja näin.


      • tyttö vain
        äffä kirjoitti:

        ..jatkona vielä, että julkkiksetkin ovat ihmisiä ja niiden ystävä voi olla siinä missä jonkun Erkki Eerikäisen Lahdesta :D

        Että ei se ole omasta mielestäni mikään ihmeellinen juttu, ei julkisuus tule ystävyyttämme (ainakaan toivottavasti) paljoa muuttamaan - harvemmin toki nähdään ja näin.

        Uskon, että tunnet Arin, koska tiedän myös Arin, Lindan, ym.


      • äffä
        tyttö vain kirjoitti:

        Uskon, että tunnet Arin, koska tiedän myös Arin, Lindan, ym.

        oi, hieno homma :D

        mahtaneekohan muuten ari ja linda vielä seurustella? mä en ole ollut niihin johonkin aikaan yhteyksissä :


      • Linda
        äffä kirjoitti:

        oi, hieno homma :D

        mahtaneekohan muuten ari ja linda vielä seurustella? mä en ole ollut niihin johonkin aikaan yhteyksissä :

        heh heh kylläpäs teillä on hauskaa =)=) olis kiva tietää ketkä meistä puhuu... meil on arin kanssa ollut hauskaa ku ollaan seurattu näitä ;)
        Me ei seurustella enää =) mutta ollaan hyviä ystäviä. =) KIITTI ku muistatte meidät vielä...he heh...vaikkei tiedetä ketä ootte =)=)


      • mä+
        Linda kirjoitti:

        heh heh kylläpäs teillä on hauskaa =)=) olis kiva tietää ketkä meistä puhuu... meil on arin kanssa ollut hauskaa ku ollaan seurattu näitä ;)
        Me ei seurustella enää =) mutta ollaan hyviä ystäviä. =) KIITTI ku muistatte meidät vielä...he heh...vaikkei tiedetä ketä ootte =)=)

        ja kukahan oikeesti on ton kirjoittanu???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe