Hei

Hellu

Ettekö te hyvät ihmiset osaa muuta tehdä kuin arvostella muita??? Samanlailla teissä itsessänne on omat vikanne kuin popstarsseissa!!! Aivan älytöntä jauhaa täällä siitä miten joku hikoilee liika, joku on liian homomainen, joku taas näyttää itserakkaalta jne. Keskustelisitte mieluummin näiden ihmisten hyvistä puolista.. Todella ärsyttävää toisen ihmisen negatiivinen arvosteleminen varsinkin ulkonäön suhteen ym. Tottakai jokaisessa on omat vikansa myös teissä!
Tällainen toisten ihmisten haukkuminen ja arvosteleminen antaa teistä todella huonon kuvan.

Tätä keskustelupalstaa lukiessa mietin vain, että taitaa melko nuorta porukkaa täällä liikkua..

11

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Olet hyvin oikeassa!!!

      • Kyllästyttää

        Naurattaa kun lueskelee töissä ajan kuluksi näitä keskusteluja.. Eikö ihmisillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä kun mietii tollasia asioita. Mä luulen, että noi kirjottelijat on vaan kateellisia kun itsellä ei ulkonäkö tai lahjat riitä... Ja sama juttu muillakin palstoilla.


      • djekfjekfe
        Kyllästyttää kirjoitti:

        Naurattaa kun lueskelee töissä ajan kuluksi näitä keskusteluja.. Eikö ihmisillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä kun mietii tollasia asioita. Mä luulen, että noi kirjottelijat on vaan kateellisia kun itsellä ei ulkonäkö tai lahjat riitä... Ja sama juttu muillakin palstoilla.

        Ihmisii on kiva haukkuu!Teki ootte varmasti joskus haukkunu!Turha yrittää kieltää....


      • hellu
        djekfjekfe kirjoitti:

        Ihmisii on kiva haukkuu!Teki ootte varmasti joskus haukkunu!Turha yrittää kieltää....

        Kommenttisi "kiva haukkua" kertoo sinusta aika paljon. Toki olen sanonut pahasti ihmisistä, mutta aivan eri syystä kun te täällä. Tapanani ei ole puhua pahaa varsinkaan ihmisistä joita en tunne. Ei tulisi mieleenikään haukkua ihmisiä esim. ulkonäön, hikoilun ym. vuoksi.


      • ....
        hellu kirjoitti:

        Kommenttisi "kiva haukkua" kertoo sinusta aika paljon. Toki olen sanonut pahasti ihmisistä, mutta aivan eri syystä kun te täällä. Tapanani ei ole puhua pahaa varsinkaan ihmisistä joita en tunne. Ei tulisi mieleenikään haukkua ihmisiä esim. ulkonäön, hikoilun ym. vuoksi.

        Musta tuntuuu, että siellä haukkujien tietokoneiden takana istuu oikeesti tosi mitäänsanomattoman näkösiä ihmisiä jotka ei ole ikinä saanu mitään elämässään aikaan ja katkerana haukkuu muita/kehuu valheellisesti itseään jotta itsetunto kohoais. Niillä ei varmaan oo mitään elämää.


    • jabu

      Lisäksi suurimmalla osalla tänne kirjoittelijoista on jehovantodistajasyndrooma.

      • tsih

        ...se on?


      • jabu
        tsih kirjoitti:

        ...se on?

        Jehovantodistajasyndrooma = Perustellaan oma mielipide seuraavalla tavalla: "MINÄ olen oikeassa, koska MINÄ sanon niin."


    • jonezki

      ei täs ketään arvostella,mut se on vaan niin,et pojat ovat parempii tanssii,laulaa,kun tytöt.
      se on totuus!!!!!!!!!ei voi mitää....

    • Sabriina-teininoita

      Minusta asia on nyt tälläi!Mitä muuta täällä sitten oikeestaan puhuttais???Siis aiheethan tässä loppuis...Ja huomioi:Tällä on myös hyviä asioita näistä popstarssin henkilöistä!

      Mutta omani ovat mielipiteeni...Ja sinulla on omasi!:D

      • Hellu

        Siis, että elämässäsi ei ole muuta puhumisen aihetta kuin muiden ihmisten haukkuminen.. Kyllä on köyhä elämä.. Jokainen haukkuja antaa vain itsestänsä typerän kuvan. Lauluäänestä ym. voi kyllä keskustella negatiiviseen sävyynkin, mutta pitääkö niiden ihmisten ulkonäköä alkaa mollaamaan ja luonnetta kun teistä ei kovinkaan moni tunne kyseisiä ihmisiä.. Television välityksellä on paha mennä sanomaan millainen ihminen oikeasti on..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe