Volvo aloittaa uuden mainoskampanjan, joka hyödyntää Google Cardboardia
Volvosta tuli tällä viikolla ensimmäinen yritys, joka on käyttänyt Google Cardboardia mainoskampanjaan. Google Cardboard on Googlen pahvista, kahdesta linssistä ja magneetista koostuva paketti, jolla älypuhelimesta voidaan tehdä virtuaalitodellisuuslasit.
Volvo Reality on tulosta Volvon yhteistöstä R/GA:n ja Framestoren kanssa, ja se on keskeisessä osassa kampanjaa uudelle citymaasturille, XC90:lle. Kampanjaan kuuluu yhdistelmä fotorealistista tietokoneella tehtyä kuvaa, sekä 360-asteen virtuaalitodellisuuskameralla kuvattua videota.
http://virtuaalitodellisuus.com/volvo-kayttaa-virtuaalitodellisuutta-mainoskampanjassaan/
Volvo käyttää virtuaalitodellisuutta mainoskampanjassaan
virtuaalitodellisuus
1
<50
Vastaukset
- http://www.listamedi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692227
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012053- 781658
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en411490- 781476
- 101377
- 311344
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?521248Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.621190Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?281179