Heippa ystäväni on täyttämässä pian 30 vuotta enkä
keksi mitään lahjaksi kun hänellä on jo ihan kaikkea
onko idoita kellään?? kiitos ideoista etukäteen
lahjaideoita 30 vuotiaalle
6
24042
Vastaukset
- 31v
sukat. oli ihan kiva lahja.
- Jaana
Riippuu rahatilanteesta, mutta tässäpä muutama ehdotus:
- Vie jonnekkin syömään tai kokkaa/leivo itse jotain (illallinen ravintolassa (jatkot?), herkullisia pikkuleipiä yms. kauniisti koristellussa paperi-/foliopussissa.)
- Vie leffaan/teatteriin/uimaan/risteilylle (no joo, tässä on laaja hintahaarukka)
- Jos ystäväsi on naispuolinen, anna hänelle lahjaksi lahjakortti esim. kosmetologille tai muuhun vastaavaan paikkaan (hierontaa, kasvohoitoa, jalkakylpyä yms. hemmottelua)
- Runokirja, johon sinä olet kirjoittanut ensimmäisen runon.
- Mietelausekirja (esim. Prismoissa myydään humoristisia mietelausekirjoja 30:sille) ja suklaalevy
Toivottavasti sait apua/ideoita:)! - Kaketus
Tilaa hänelle vaikka paita omalla tekstipainatuksella. Tulee edulliseksi ja varmasti tykkää :) www.paitashop.fi on yksi hyvä vaihtoehto :)
- kid
Anna pullonavaajasormus. Olemme ostaneet ystävillemme lahjoiksi ja he ovat tykänneet. Sormuksen voi ostaa osoitteesta www.baring.loitsu.com
- ViaValeria-74
Hei,
Listaan muiden mukana tähän niitä, mitä itse sain ystäviltäni. Sain 90 mnuutin kasvohoidon, jollaisessa en ollut koskaan aiemmin käynytkään sekä lahjakortin kylpylään, jossa oli mukana hieronta.
Pienen lapsen äitinä tuli 2 kärpästä yhdellä iskulla, jolloin sain omaa aikaa, ja siellä vielä hemmoteltiin minua. - Väinö
Hei
itse olen löytänyt lahjaidean netistä.
Eksyin tällaiselle sivuille, kun www.apuri.fi sieltä löysin lahjaidean kaverille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117