Heippa ystäväni on täyttämässä pian 30 vuotta enkä
keksi mitään lahjaksi kun hänellä on jo ihan kaikkea
onko idoita kellään?? kiitos ideoista etukäteen
lahjaideoita 30 vuotiaalle
6
24063
Vastaukset
- 31v
sukat. oli ihan kiva lahja.
- Jaana
Riippuu rahatilanteesta, mutta tässäpä muutama ehdotus:
- Vie jonnekkin syömään tai kokkaa/leivo itse jotain (illallinen ravintolassa (jatkot?), herkullisia pikkuleipiä yms. kauniisti koristellussa paperi-/foliopussissa.)
- Vie leffaan/teatteriin/uimaan/risteilylle (no joo, tässä on laaja hintahaarukka)
- Jos ystäväsi on naispuolinen, anna hänelle lahjaksi lahjakortti esim. kosmetologille tai muuhun vastaavaan paikkaan (hierontaa, kasvohoitoa, jalkakylpyä yms. hemmottelua)
- Runokirja, johon sinä olet kirjoittanut ensimmäisen runon.
- Mietelausekirja (esim. Prismoissa myydään humoristisia mietelausekirjoja 30:sille) ja suklaalevy
Toivottavasti sait apua/ideoita:)! - Kaketus
Tilaa hänelle vaikka paita omalla tekstipainatuksella. Tulee edulliseksi ja varmasti tykkää :) www.paitashop.fi on yksi hyvä vaihtoehto :)
- kid
Anna pullonavaajasormus. Olemme ostaneet ystävillemme lahjoiksi ja he ovat tykänneet. Sormuksen voi ostaa osoitteesta www.baring.loitsu.com
- ViaValeria-74
Hei,
Listaan muiden mukana tähän niitä, mitä itse sain ystäviltäni. Sain 90 mnuutin kasvohoidon, jollaisessa en ollut koskaan aiemmin käynytkään sekä lahjakortin kylpylään, jossa oli mukana hieronta.
Pienen lapsen äitinä tuli 2 kärpästä yhdellä iskulla, jolloin sain omaa aikaa, ja siellä vielä hemmoteltiin minua. - Väinö
Hei
itse olen löytänyt lahjaidean netistä.
Eksyin tällaiselle sivuille, kun www.apuri.fi sieltä löysin lahjaidean kaverille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1527890Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1017327Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27296Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317212Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216968Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t806812Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126342Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236204Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488