lahjaideoita 30 vuotiaalle

Janita

Heippa ystäväni on täyttämässä pian 30 vuotta enkä
keksi mitään lahjaksi kun hänellä on jo ihan kaikkea
onko idoita kellään?? kiitos ideoista etukäteen

6

24042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31v

sukat. oli ihan kiva lahja.

• Jaana

Riippuu rahatilanteesta, mutta tässäpä muutama ehdotus:
      - Vie jonnekkin syömään tai kokkaa/leivo itse jotain (illallinen ravintolassa (jatkot?), herkullisia pikkuleipiä yms. kauniisti koristellussa paperi-/foliopussissa.)
      - Vie leffaan/teatteriin/uimaan/risteilylle (no joo, tässä on laaja hintahaarukka)
      - Jos ystäväsi on naispuolinen, anna hänelle lahjaksi lahjakortti esim. kosmetologille tai muuhun vastaavaan paikkaan (hierontaa, kasvohoitoa, jalkakylpyä yms. hemmottelua)
      - Runokirja, johon sinä olet kirjoittanut ensimmäisen runon.
      - Mietelausekirja (esim. Prismoissa myydään humoristisia mietelausekirjoja 30:sille) ja suklaalevy

Toivottavasti sait apua/ideoita:)!

• Kaketus

Tilaa hänelle vaikka paita omalla tekstipainatuksella. Tulee edulliseksi ja varmasti tykkää :) www.paitashop.fi on yksi hyvä vaihtoehto :)

• kid

Anna pullonavaajasormus. Olemme ostaneet ystävillemme lahjoiksi ja he ovat tykänneet. Sormuksen voi ostaa osoitteesta www.baring.loitsu.com

• ViaValeria-74

Hei,
      Listaan muiden mukana tähän niitä, mitä itse sain ystäviltäni. Sain 90 mnuutin kasvohoidon, jollaisessa en ollut koskaan aiemmin käynytkään sekä lahjakortin kylpylään, jossa oli mukana hieronta.

Pienen lapsen äitinä tuli 2 kärpästä yhdellä iskulla, jolloin sain omaa aikaa, ja siellä vielä hemmoteltiin minua.

• Väinö

Hei
      itse olen löytänyt lahjaidean netistä.
      Eksyin tällaiselle sivuille, kun www.apuri.fi sieltä löysin lahjaidean kaverille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8573
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4698
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4208
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3752
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2117
    Aihe