Parjaajat pelkää...

Sinkku

...SINKKU NAISIA!! SIKS KUN ME VOIDAAN TEHDÄ IHAN MITÄ HALUTAAN, EIKÄ OLLA VELVOLLISIA SELVITTELEEN ASIOITA MUILLE KUIN ITSELLEMME. OI TÄTÄ IHANAA VAPAUTTA!! =)

37

1786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **

      Tämä perustuu ikivanhalle periaatteelle, että naisen on vaarallista antaa päättää omista asioistaan, ennen kaikkea seksuaalisuuteen ja lisääntymiseen liittyvistä asioistaan. Naisen on oltava miehelle kuuliainen ja hänen tehtävänsä on synnytttää miehelle jälkeläisiä.

      Nykyisin onneksi me naiset selviämme näillä nettiherjoilla ja muutamilla asiattomilla möläytyksillä henkisesti alle keskitasoisten miesten taholta.

      Aiemmin oli tilanne toinen, noitaroviot sauhusivat läpi Euroopan ja Amerikan, ja noitavainojen jälkeenkin oli lukuisia tapoja pitää naiset "ruodussa". Julkinen häpeä, ruoskinnat, yhteiskunnan syrjintä, kehruuhuoneet, siirtolaislait.....

      Nyt mies ei voi hallita naista sulkemalla häntä kuritushuoneeseen tai julkisesti syljettäväksi kirkonporstuaan. Nainen juo, polttaa ja nai, mikäli häntä huvittaa... Ja se pelottaa ja raivostuttaa miestä pahuksenmoisesti!

      Hip hip hurraa, malja sille, mistähän muuten voisi hankkia sellaisen keinun.....

      • Keinumorsian

        Annoit hyvän historiallisen perspektiivin naisen yhteiskunnalliseen asemaan. Olen sinkku - ja ylpeä siitä, mutta tavoittelen dialogia miehen ja naisen välille, sillä se johtaa johonkin, eikö vain? Mistähän tosiaan niitä seksikeinuja saisi ostaa. Vai pitäisikö pyytää tuttu puuseppä nikkariksi?


      • **

        sai minut kirjoittamaan "siirtolaislait". Tietysti tarkoitin irtolaislakia, en ymmärrä missä pääni oikein oli....


      • ''
        Keinumorsian kirjoitti:

        Annoit hyvän historiallisen perspektiivin naisen yhteiskunnalliseen asemaan. Olen sinkku - ja ylpeä siitä, mutta tavoittelen dialogia miehen ja naisen välille, sillä se johtaa johonkin, eikö vain? Mistähän tosiaan niitä seksikeinuja saisi ostaa. Vai pitäisikö pyytää tuttu puuseppä nikkariksi?

        Dialogia sen keinun kanssa, ajatusmaailma on luutavasti samaa tasoa kummallakin;)


    • ''

      On luultavasti siinä, että "me parjaajat" pelkäämme sitä, että nämä idi.., korjaan, ei kiinnostavat sarjat täyttävät koko telkun. Kolmoskanavallehan näin on jo käynyt. Se taas, että naiset haluavat harrastaa sitä, mistä he ovat miehiä satoja vuosia haukkuneet, on sinänsä merkityksetöntä;)

      • Sinkku

        Vai on Sinkkuelämää idioottimainen sarja...hmm mielestäni kolmosella tulee paljon typerämpiäkin sarjoja kuin Sinkkuelämä. Sehän on hauska eikä niin tosissaan otettava. Paitsi jos ei pidä lainkaan maikkarista niin...voi voi. ;)


      • ''
        Sinkku kirjoitti:

        Vai on Sinkkuelämää idioottimainen sarja...hmm mielestäni kolmosella tulee paljon typerämpiäkin sarjoja kuin Sinkkuelämä. Sehän on hauska eikä niin tosissaan otettava. Paitsi jos ei pidä lainkaan maikkarista niin...voi voi. ;)

        Sanotaan se nyt yk-sin-ker-tai-ses-ti;) Jos jossain tapaa naisen, joka selittää, että maikkarilta tulee hyviä ohjelmia, niin eiköhän se keskustelu tyrehdy siihen;) Risu inepto res ineptor nulla est;(


      • Naikkonen
        '' kirjoitti:

        Sanotaan se nyt yk-sin-ker-tai-ses-ti;) Jos jossain tapaa naisen, joka selittää, että maikkarilta tulee hyviä ohjelmia, niin eiköhän se keskustelu tyrehdy siihen;) Risu inepto res ineptor nulla est;(

        Hmm.. yleensä kyllä miehet kavahtavat minua enemmän, jos sanon kulkevani metsässä ja pärjääväni yksinkin tulilla yön tai pari.

        Niin että kun pitäytyy maikkarin ohjelmissa, niin juttuseuraltakaan ei hyppää pala kurkkuun. :D


      • ''
        Naikkonen kirjoitti:

        Hmm.. yleensä kyllä miehet kavahtavat minua enemmän, jos sanon kulkevani metsässä ja pärjääväni yksinkin tulilla yön tai pari.

        Niin että kun pitäytyy maikkarin ohjelmissa, niin juttuseuraltakaan ei hyppää pala kurkkuun. :D

        Miehiä tunnet;) Kaikkihan laavuissa ovat yöpyneet? Ainakin tutut, naiset myös. Vai onko muunlaisiakin, en "tunne" sellaisia, mistä lie johtunee;)


      • Naikkonen
        '' kirjoitti:

        Miehiä tunnet;) Kaikkihan laavuissa ovat yöpyneet? Ainakin tutut, naiset myös. Vai onko muunlaisiakin, en "tunne" sellaisia, mistä lie johtunee;)

        No moni miäs on laavuissa yöpyneet mutta eri asia ovakko viihtyneet.. eivät vissiin, kun ajstuskin karmaisee.. :D

        Ja osa miunkin tyttökavereista, kyllä selviää metässä ilman holhousta.. hih =)


    • Vapaa

      Voitte tehdä mitä haluatte, sanot. Tarkoitat, että voitte naida kenen kanssa huvittaa. Ole rehellinen!
      Ette ota lainkaan vastuuta teoistanne (naimisistanne). Ette välitä toisesta osapuolesta. Ette välitä tuon elämäntapanne seurauksista, avioeroista, yksinäisistä lapsista jne. Pidätte moraalia vanhanaikaisena.
      Ajattelette vain itseänne.
      Vapauteen kuuluu myös vastuu, mutta sellaisen asian ajatteleminen on liian vaativaa Sinkkuelämän katsojalle.

      • Tv-Lucifer

        Niin on...jos tulkitsee komediaa kuin
        piru Raamattua.


      • ???

        avioerot ja yksinäiset lapset liittyvät minun naimisiini??? En ole naimisissa, eikä ole lapsia, eikä tuu..... Muut hoitakoon omat liittonsa ja penskansa (ja naimisensa) miten parhaaksi katsovat.

        Tietysti ajattelen itseäni, ketä sitten? Ja kuka ajattelee minua, ellen tee sitä itse? Omituisia näkökantoja, mutta hienoa toki lukea niitäkin, maailmankuva avartuu. Ehkä minäkin ajattelin rippileirillä samoin.

        Pikku vinkki; naisten on tosiaan syytä pitää kiirettä ehtiäkseen kiksauttaa mahdollisimman montaa, sillä maailma on julma, harva saa enää myöhemmin - ellei ole huomattavan varakas.


      • Mies
        ??? kirjoitti:

        avioerot ja yksinäiset lapset liittyvät minun naimisiini??? En ole naimisissa, eikä ole lapsia, eikä tuu..... Muut hoitakoon omat liittonsa ja penskansa (ja naimisensa) miten parhaaksi katsovat.

        Tietysti ajattelen itseäni, ketä sitten? Ja kuka ajattelee minua, ellen tee sitä itse? Omituisia näkökantoja, mutta hienoa toki lukea niitäkin, maailmankuva avartuu. Ehkä minäkin ajattelin rippileirillä samoin.

        Pikku vinkki; naisten on tosiaan syytä pitää kiirettä ehtiäkseen kiksauttaa mahdollisimman montaa, sillä maailma on julma, harva saa enää myöhemmin - ellei ole huomattavan varakas.

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jokainen pienikin tekosi on esimerkki muille. Ostako luomutuotteita -sillä on merkitystä. Et voi irtisanoutua maailmasta. Tottakai jokainen ajattelee itseään, mutta fiksut ottavat myös toiset huomioon.

        Irtosuhteet eivät lisää rakkautta ja välittämistä. Ne eivät edistä hyviä ihmissuhteita, perheiden koossa pysymistä ja lasten hyvinvointia. Sinkkuelämät ja sinä hyväksytte tuon elämäntavan. Teillä on siitä vastuu omalta osaltanne.

        Sinulle tuntuu olevan naiminen tärkeämpää kuin rakkaus ja ihmissuhteet. Juuri sinä olet ilmeisesti tuon oman elämäntapasi uhri. Olet jäänyt vaille rakkautta. Muuten sinua ei voi ymmärtää.

        (En ole uskovainen)


      • ''
        Mies kirjoitti:

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jokainen pienikin tekosi on esimerkki muille. Ostako luomutuotteita -sillä on merkitystä. Et voi irtisanoutua maailmasta. Tottakai jokainen ajattelee itseään, mutta fiksut ottavat myös toiset huomioon.

        Irtosuhteet eivät lisää rakkautta ja välittämistä. Ne eivät edistä hyviä ihmissuhteita, perheiden koossa pysymistä ja lasten hyvinvointia. Sinkkuelämät ja sinä hyväksytte tuon elämäntavan. Teillä on siitä vastuu omalta osaltanne.

        Sinulle tuntuu olevan naiminen tärkeämpää kuin rakkaus ja ihmissuhteet. Juuri sinä olet ilmeisesti tuon oman elämäntapasi uhri. Olet jäänyt vaille rakkautta. Muuten sinua ei voi ymmärtää.

        (En ole uskovainen)

        Huvittavinta on kun nämä "aikuistuneet" (ehtoopuolen romut) sinkut vonkaavat elämänkumppania kaiken maailman chateissa, hoksattuaan oudon itsekkyytensä ;)


      • Akateeminen
        '' kirjoitti:

        Huvittavinta on kun nämä "aikuistuneet" (ehtoopuolen romut) sinkut vonkaavat elämänkumppania kaiken maailman chateissa, hoksattuaan oudon itsekkyytensä ;)

        Kerro mielummin mitä ajattelet. Älä kikkaile sanoilla.


      • Lyyra
        Akateeminen kirjoitti:

        Kerro mielummin mitä ajattelet. Älä kikkaile sanoilla.

        Hyvin kysytty! Niin tosiaan, Mies, tunnut olevan aikamoinen
        sana-akrobaatti, ja sehän on hieno juttu, mutta eikö tässä ole
        tarkoitus kommunkoida? Selvennä siis ajatuksiasi esimerkiksi
        "oudon itsekkyyden" osalta. Mitä on "outo itsekkyys"?


      • ''
        Lyyra kirjoitti:

        Hyvin kysytty! Niin tosiaan, Mies, tunnut olevan aikamoinen
        sana-akrobaatti, ja sehän on hieno juttu, mutta eikö tässä ole
        tarkoitus kommunkoida? Selvennä siis ajatuksiasi esimerkiksi
        "oudon itsekkyyden" osalta. Mitä on "outo itsekkyys"?

        On yritetty kommentoida/Kommunikoida. Assosiaatio edelliseen kirjoitukseen oli seurausta Nimim. Mies, jutun lukemisesta, muutamasta kuulemastani tarinasta ja luulisin, kotikasvatuksesta. Näistä varmaan muodostuu tuo "outo itsekkyys".


      • Lyyra
        '' kirjoitti:

        On yritetty kommentoida/Kommunikoida. Assosiaatio edelliseen kirjoitukseen oli seurausta Nimim. Mies, jutun lukemisesta, muutamasta kuulemastani tarinasta ja luulisin, kotikasvatuksesta. Näistä varmaan muodostuu tuo "outo itsekkyys".

        Tekninen huomautus: Lainausmerkit/Sitaatit " , vaikka yksikössäkin,
        ovat erittäin hämäävä nimimerkki. Miksi sitä pitää käyttää
        viestintää epäselventämässä?


    • Mr. Standardi

      Mukavaa kun naiset ryyppäävät ja leikkivät jakorasiaa julkisesti. Näin pystyy paljon paremmin valitsemaan ne tytöt jota panna, ja ne tytöt jotka naida..jatkakaa toki, elämä tulee niin paljon helpommaksi kun tietää heti, ketkä ovat tavoittelemisen arvoisia..:)

      • Sanelma

        suorittavasi valinnan....??


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        suorittavasi valinnan....??

        Voi pieni, se olen juuri minä joka valitsee..:) Ja jakorasiat ja muut vähemmän haluttavat naiset jäävät armottomasti toiseksi, kun aletaan valitsemaan. Onhan se kiva aina tietää, että on aina jotain jota panna, mutta kyllä ne ovat aivan eri naisia, jotka naidaan.


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Voi pieni, se olen juuri minä joka valitsee..:) Ja jakorasiat ja muut vähemmän haluttavat naiset jäävät armottomasti toiseksi, kun aletaan valitsemaan. Onhan se kiva aina tietää, että on aina jotain jota panna, mutta kyllä ne ovat aivan eri naisia, jotka naidaan.

        elämme vuotta 2002..... Vai oletko kenties Pohjanmaalta?


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        elämme vuotta 2002..... Vai oletko kenties Pohjanmaalta?

        Elämme vuotta 2002 ja jo senkin takia pitäisi käyttää parempia argumentteja kuin "elämme vuotta 2002". Jos ei parempaan kykene, niin on syytä jättää kirjoittamatta..:)

        Ja kyllä, valinnan teen edelleen minä. Ilmeisesti pelottaa, ja varmasti ihan syystä.. Jatka vain samaan malliin, on sitten helppo erottaa kauempaakin.


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Elämme vuotta 2002 ja jo senkin takia pitäisi käyttää parempia argumentteja kuin "elämme vuotta 2002". Jos ei parempaan kykene, niin on syytä jättää kirjoittamatta..:)

        Ja kyllä, valinnan teen edelleen minä. Ilmeisesti pelottaa, ja varmasti ihan syystä.. Jatka vain samaan malliin, on sitten helppo erottaa kauempaakin.

        kuulumme eri sukupolviin, etkä mallistani tiedä mitään. Enkä erityisemmin välitä standardikamasta, valitsen uniikkeja.

        Voithan aina valita, löytyy nuoria ja tynnörissä kasvaneita, ulkomailtakin tuodaan nykyisin... Mutta nuorenkin silmät avautuvat jossain vaiheessa, silloin standardituotteet lakaistaan pihalle.

        Otsikoinnistasi - oletettavasti voisin ikäni puolesta olla äitisi.....


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        kuulumme eri sukupolviin, etkä mallistani tiedä mitään. Enkä erityisemmin välitä standardikamasta, valitsen uniikkeja.

        Voithan aina valita, löytyy nuoria ja tynnörissä kasvaneita, ulkomailtakin tuodaan nykyisin... Mutta nuorenkin silmät avautuvat jossain vaiheessa, silloin standardituotteet lakaistaan pihalle.

        Otsikoinnistasi - oletettavasti voisin ikäni puolesta olla äitisi.....

        Voi, minä tulen elämään sen kiihkeän & fiksun naisen kanssa, jota pystyn kunnioittamaan ja johon pystyn luottamaan. On niin typerää jälleen kerran nähdä jonkun onnettomia pyristelyjä, aivan kuin maailmassa olisi vain neitsyitä ja huoria..voi, sehän sinua varmasti miellyttäisikin? Se on jo nähty ja koettu, millaisia naisia kannattaa metsästää, millaisia välttää..:)

        Mitä tulee otsikkoon, se kuvaa parhaiten henkistä ikääsi.


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Voi, minä tulen elämään sen kiihkeän & fiksun naisen kanssa, jota pystyn kunnioittamaan ja johon pystyn luottamaan. On niin typerää jälleen kerran nähdä jonkun onnettomia pyristelyjä, aivan kuin maailmassa olisi vain neitsyitä ja huoria..voi, sehän sinua varmasti miellyttäisikin? Se on jo nähty ja koettu, millaisia naisia kannattaa metsästää, millaisia välttää..:)

        Mitä tulee otsikkoon, se kuvaa parhaiten henkistä ikääsi.

        eivät elä standardien kanssa, heillä on varaa valita.

        Täsmentäistkö; miksi minua miellyttäisi mikäli maailmassa olisi vain neitsyitä ja huoria? Taisin missata jotain....

        Vai on koettu, millaisia naisia välttää - no, se on hyvä, vaikka nykypäivänähän tippurikin hoituu niin helposti.

        Ei minulla kiehu, minulla on suoraan sanoen oikeastaan hyvin hauskaa.... *letittää*


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        eivät elä standardien kanssa, heillä on varaa valita.

        Täsmentäistkö; miksi minua miellyttäisi mikäli maailmassa olisi vain neitsyitä ja huoria? Taisin missata jotain....

        Vai on koettu, millaisia naisia välttää - no, se on hyvä, vaikka nykypäivänähän tippurikin hoituu niin helposti.

        Ei minulla kiehu, minulla on suoraan sanoen oikeastaan hyvin hauskaa.... *letittää*

        Vihjeeksi: jos nimimerkkiin pitää tarttua, ei enää heikommalla pohjalla voida ollakaan..:)

        Varmasti helpottaisi ajatella, jos maailmassa ei olisi kuin kahdenlaisia ihmisiä, voi elätellä itsestään harhakuvitelmia helpommin. Onneksi ei tarvitse tyytyä kumpaankaan, vaan saa parempaa. Ja sehän varmasti kaltaistasi (?) naista pelottaakin, kun sinut voi aivan rauhassa sivuuttaa..paitsi jos nyt haluaa käydä tyhjennyksellä.

        Voi voi, vihjaile vain aivan rauhassa..:)

        P.S. Jotain parempaa seuraavaksi kerraksi, jooko?


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Vihjeeksi: jos nimimerkkiin pitää tarttua, ei enää heikommalla pohjalla voida ollakaan..:)

        Varmasti helpottaisi ajatella, jos maailmassa ei olisi kuin kahdenlaisia ihmisiä, voi elätellä itsestään harhakuvitelmia helpommin. Onneksi ei tarvitse tyytyä kumpaankaan, vaan saa parempaa. Ja sehän varmasti kaltaistasi (?) naista pelottaakin, kun sinut voi aivan rauhassa sivuuttaa..paitsi jos nyt haluaa käydä tyhjennyksellä.

        Voi voi, vihjaile vain aivan rauhassa..:)

        P.S. Jotain parempaa seuraavaksi kerraksi, jooko?

        nimimerkki valitaan itse, toisin kuin kasteessa saatu nimi joka on vain kestettävä. Nikin valitsijan tulisi miettiä kahdesti mitä haluaa maailmalle nikillään viestiä.

        Minut on helppo sivuuttaa, kapeallakin jalkakäytävällä, olen normaalipainoinen. Tyhjennystä varten suosittelen toilettia, niitä olen nähnyt ainakin suuremmissa Suomen kaupungeissa.

        Mitä parempaa, tee aloitus, urhea älykäs mies...


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        nimimerkki valitaan itse, toisin kuin kasteessa saatu nimi joka on vain kestettävä. Nikin valitsijan tulisi miettiä kahdesti mitä haluaa maailmalle nikillään viestiä.

        Minut on helppo sivuuttaa, kapeallakin jalkakäytävällä, olen normaalipainoinen. Tyhjennystä varten suosittelen toilettia, niitä olen nähnyt ainakin suuremmissa Suomen kaupungeissa.

        Mitä parempaa, tee aloitus, urhea älykäs mies...

        Ja tässä on sitten sitä "parempaa"?? Heh, tyhjästä tynnyristä se kovin ääni tulee, ja näemmä täyttä totta..:) Ja kyllä, sinuun verrattuna olen ilmeisesti paljon älykkäämpi ja urheampi. Mutta senhän sinä tiedätkin, vai mitä?

        P.S. Koita nyt edes yrittää..tuo yritelmäsi on lähinnä ala-arvoinen.


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Ja tässä on sitten sitä "parempaa"?? Heh, tyhjästä tynnyristä se kovin ääni tulee, ja näemmä täyttä totta..:) Ja kyllä, sinuun verrattuna olen ilmeisesti paljon älykkäämpi ja urheampi. Mutta senhän sinä tiedätkin, vai mitä?

        P.S. Koita nyt edes yrittää..tuo yritelmäsi on lähinnä ala-arvoinen.

        jotain hauskaa huomiseksi, katsotaan sitten. Olethan muuten täyttänyt 16?


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        jotain hauskaa huomiseksi, katsotaan sitten. Olethan muuten täyttänyt 16?

        Et sitten pystynyt?

        Ehkä sinun kannattaisi vastaisuudessa harkita, onko sinulla mitään sanottavaa, yleensä yhtikäs mitään annettavaa missään muodossa? Kun tuo kirjallinen ulosanti on lähinnä säälittävää, varsinkin sisällön köyhyyden vuoksi.. No, tulipahan taas todistettua jälleen kerran, mihin kaltaisestasi naisesta on - lähinnä jakamiseen.

        HEH HEH..:)


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Et sitten pystynyt?

        Ehkä sinun kannattaisi vastaisuudessa harkita, onko sinulla mitään sanottavaa, yleensä yhtikäs mitään annettavaa missään muodossa? Kun tuo kirjallinen ulosanti on lähinnä säälittävää, varsinkin sisällön köyhyyden vuoksi.. No, tulipahan taas todistettua jälleen kerran, mihin kaltaisestasi naisesta on - lähinnä jakamiseen.

        HEH HEH..:)

        Tarkoitan, et ole täyttänyt kuuttatoista. Olinkin aistivinani jotain sen suuntaista. Tapaisestasi mölyapinasta voi toisinaan olla hetken huvi, hupaisaa tutustua alkuperäisväestöön, mutta alaikäisistä joutuu ennemmin tai myöhemmin vaikeuksiin.

        25-vuotiaat ovat viriilejä ja motivoituneita eivätkä kuitenkaan tarvitse vieroitusta, palaa asiaan kymmenen vuoden kuluttua.


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        Tarkoitan, et ole täyttänyt kuuttatoista. Olinkin aistivinani jotain sen suuntaista. Tapaisestasi mölyapinasta voi toisinaan olla hetken huvi, hupaisaa tutustua alkuperäisväestöön, mutta alaikäisistä joutuu ennemmin tai myöhemmin vaikeuksiin.

        25-vuotiaat ovat viriilejä ja motivoituneita eivätkä kuitenkaan tarvitse vieroitusta, palaa asiaan kymmenen vuoden kuluttua.

        Katsos, hävisit jo. Olet kyllä turha..:)

        Kyllä sitä kovasti yritetään vaikka millä, nimimerkillä, iällä (vikaan meni sekin) - mutta mitään asiallista ei ole enää tullut. Turha, totta tosiaan..aivan kuin halpa jakorasia yrittäisi todistella taas kerran jotain:)

        P.S. Ilmeisesti et nytkään sitten malta olla palaamatta, vaikka niin uhositkin..hih.


      • Sanelma
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Katsos, hävisit jo. Olet kyllä turha..:)

        Kyllä sitä kovasti yritetään vaikka millä, nimimerkillä, iällä (vikaan meni sekin) - mutta mitään asiallista ei ole enää tullut. Turha, totta tosiaan..aivan kuin halpa jakorasia yrittäisi todistella taas kerran jotain:)

        P.S. Ilmeisesti et nytkään sitten malta olla palaamatta, vaikka niin uhositkin..hih.

        mikäli todellakaan et ole teini-ikäinen ( tai ryhmä niitä, pikemmin), olisi parempi olla siitä pitämättä ääntä. Nimittäin, poikasena olet vain röyhkeä suurisuu, aika parantanee asian. Jos taas olet aikuinen, olet mitä suurimmalla todennäköisyydellä vakavasti mielisairas.

        Tai sitten vain ulos lempattu luuseri, joka laastaroi sieluaan täällä, sallittua toki. No, laita tulemaan standardin alittavia tekeleitäsi, tosin ainakaan näin aamutuimaan en usko olevani provovastaustuulella.


      • Mr. Standardi
        Sanelma kirjoitti:

        mikäli todellakaan et ole teini-ikäinen ( tai ryhmä niitä, pikemmin), olisi parempi olla siitä pitämättä ääntä. Nimittäin, poikasena olet vain röyhkeä suurisuu, aika parantanee asian. Jos taas olet aikuinen, olet mitä suurimmalla todennäköisyydellä vakavasti mielisairas.

        Tai sitten vain ulos lempattu luuseri, joka laastaroi sieluaan täällä, sallittua toki. No, laita tulemaan standardin alittavia tekeleitäsi, tosin ainakaan näin aamutuimaan en usko olevani provovastaustuulella.

        Sanelma-pieni, etkö sinä pysty parempaan..hih. Saa nähdä kuinka monta kertaa vielä jaksat kiukutella, kyllähän tämä viihdyttävää on..:) Taitaa kiukuttaa oikein kunnolla?

        Hyvä.


      • Mr. Outsider
        Mr. Standardi kirjoitti:

        Sanelma-pieni, etkö sinä pysty parempaan..hih. Saa nähdä kuinka monta kertaa vielä jaksat kiukutella, kyllähän tämä viihdyttävää on..:) Taitaa kiukuttaa oikein kunnolla?

        Hyvä.

        Sanelma kiltti, lopeta! Näytä naisena että olet fiksumpi, sillä jos
        teit vastustajastasi oikean diagnoosin, hän jatkaa loputtomiin
        eikä keskustelu johda muuhun kuin molemminpuolisiin turhautumiin.
        Loppuvihje: mieti vastustajasi nimimerkkiä, joka on englannin ja suomen
        cocktail. Teksteissä on uhoa, mutta nimimerkki paljastaa, että sen käyttäjä
        pitää itseään alitajuisesti vain standardina.
        Hyvää kevättä, teille molemmille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe