2017 viimeistään huijaukset paljastuvat:
Automaatio ja sekoilevat tietokonejärjestelmät hävittäneet keskivertoihmisten työpaikat. Massatyöttömyys ja valvontayhteiskunta.
Ilmastonmuutos räjähtämässä käsiin.
Ydinaseet levinneet ympäri maailmaa.
Ihmismäärä alkaa lähestyä kahdeksaa miljardia.
Maailma asfaltoitunut, betonisoitunut, eroosioitunut ja aavikoitunut. Metsät on hakattu. Ympäristö täynnä ympäristömyrkkyjä ja radioaktiivista saastetta. Eliölajeja kuollut sukupuuttoon ennätysmäärä.
hiukkaskiihdyttimet, fuusioreaktorit, geenimuuntelu ja kantasolut vievät vaarallisia tieteitä yhä eteenpäin ellei maailma todellakin räjähdä jonkun LHC:n tai Higgsin bosonin vuoksi
----------------------------------------
Syväekologi todistaa älynsä:
M-teoria/säieteoriat, alkuräjähdys, pimeä massa, E=mc^2, fotoni, gravitoni, fuusio, fissio, protoni, positroni, radiohiili, jääkaudet, kaltevuuskulma, vuorovedet, mag-navat, Neptunus/Pluto-risteämä ja asteroidi-uhka minimaalinen
g-säteily, ma-säteily, entropia/reunattomuusehto, kiihtyvä laajeneminen, xyz-ulottuudet, kosmisia jänteitä taikka madonreikiä ei ole todennettu, ajansuojauotaksuma vahvalla pohjalla
alkusynty/evoluutio, mendelöinti, SP-määräytyminen, veriryhmät/Rh-tekijä, DNA-rakenne
rokotteet, RTG/ultraääni/magneettikuvaus, lääkkeet, elinsiirrot/hylkimisreaktiolääkkeet, kirurgia, sädehoito
-----------------------------------------
Automaatio hävittää työpaikat lopullisesti: postinlajittelijat/jakajat, pakettivirkailijat, verokäsittelijät, passintarkastajat, TV-maksutarkastajat, pankkivirkailijat, kassaneidit, lipunmyyjät, mittarinlukijat, DVD-vuokraamot, kirjastovirkailijat, käteisen rahan käsittelijät, metronkuljettajat
2020-luvulla tapahtuu kamalia: massatyöttömyys/valvontayhteiskunta, ydinase-leviäminen, ilmastonmuutos, väestöpommi, kiihdytinkokeet...
Täystuho
5
384
Vastaukset
- waiting for end
Vaan mitäpä voit tehdä?? Enemmistö on sokeita ja liian ahneita.
- ei ebolaakaan
Mitä diagnooseja aloittajalla on?
- Anonyymi
Liikaa lukenut ja kilahtanut. On paljon ihmisiä, jotka on lukeneet itsensä korkeisiin
oppiarvoihin, mutta sitten eivät kykene mihinkään käytännön töihin kun ahdistaa.
- Anonyymi
Mielenterveyden hoitoon pitäisi satsata runsaasti rahaa.
Pitää torjua se, että nuoria ihmisiä kirjoitetaan valtavasti eläkkeelle. - Anonyymi
Aloittajalla oli harvinaiset nappiin osuneet ennustukset tähän vuoteen 2024. Todellakin tekoäly on jo vienyt ja tulee viemään suurimman osan työpaikoista. Työttömyys tulee lisääntymään rajusti lähivuosikymmeninä. Väestöä on maapallolla jo nyt 8 miljardia niin kuin aloittaja arvioi. Luontokato on kiihtynyt ja lajeja kuolee sukupuuttoon paljon joka vuosi. Jne, jne, aloittaja on osannut ajatella asioita aivan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765