Rakas päiväkirja. Juuri nyt minua ärsyttää ihan kaikki. Ensinnäkin olen huolesta ihan sykkyrällä. Mistä saan rahat 20 000 euron lisäveroihin. Joo tiedän oma ja mieheni moka juu ja tietty kirjanpitäjä, siis minä tein virheen. Mutta silti ärsyttää. toiseksi ärsyttää että lastani kiusataan koulussa. NOO se on taas toinen juttu. ei mitään vakvaa mutta kun mulle kiusaamisessa on nollatoleranssi. Piste. Oikeudentuntoni ei salli pienintäkään vääryyttä. Siis ärsyttää. Kolmanneksi ärsyttää, etten saa ajatuksia pysymään aisoissa, vaan märehdin kaikkea. Enkä tiedä miten saan kaikki palikat oikeille paikoille. Nuorempana pakoilin vastuuta tehokkaasti ja onnistuinkin vältäämään vastoinkäymisiä tosi pitkään. Nykyään kaikki kaatuu niskaan, enkä osaa enää juosta karkuun vaan jään tuleen makaamaan. En jaksa tarttua töihin, en jaksa lähteä mihinkään. Tässä vaan oon ja "muka" teen töitä, todellisuudessa vaan lusmuan, ruokatunti meni jo ja kohtahan onkin kahvitauko... voi saamari.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429