nejlika II ja Mark six?

pieni.punainen.pelle

omistaako kukaan näiden hevosten varsoja tai tunteeko joku muuten vaan... olisi vaan kiva kuulla... kun itse omistan nejlikan II ja mark six:n "varsan" se on kyllä jo 16

5

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • devil

meidän tallista löytyy 12 vuotias musta katkopiirtopää tamma black nejlika joka on nejlika II varsa..

• pieni.punainen.pelle

toimiiko ratsuna vai ravurina?.. onko varsoja... olisi kiva tietää että minkä luonteinen se on ja silleensä

• devil
        pieni.punainen.pelle kirjoitti:

toimiiko ratsuna vai ravurina?.. onko varsoja... olisi kiva tietää että minkä luonteinen se on ja silleensä

"nelli" on jättänyt meille kolme varsaa kid boy 3v ja sofia nejlika 2v. tämän kesäinen varsa lopetettiin päivän vanhana :( elikkä kaksi jälkeläistä on hengissä ja molemmista leivotaan ravureita. nelli itsekkin juoksi kilpaa aikoinaan mutta jäi sitten mamma lomalle ja nyt eläkkeellä. se on luonteeltaan kaikkien tyttöjen unelma. ei tee pahaa kärpäselleekkään. aivan mahtava.. lähinnä nyt on eläke kotia sille etsitty kun varsoille pitäis saada tilaa. että semmoinen tuo nelli.. kysy ihmeessä lisää jos jäi jotain laittamatta.

• Tintti

Vuonna -90 syntyi tprn tamma Something Anytime eli Sanni. Sannin emä on Esther H, ravuri sekin. Hoidin aikoinaan Heinolassa Sannia, tosin en tiedä, onko se enää elävien kirjoissakaan. Sannista piti tulla ravuri ja minun hoidokkiaikana se meni koelähdön, muuta en sitten valitettavasti tiedäkään. Jos tunnet Sannin tai sen emän, kerrohan kuulumisia!

• milliQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40