kauhu leffa ohjaajat

kauhu frankki

elikkäs laitetaan siihen alle parhaita ohjaajia ja miksi
ittellä löytyy david groneberg koska hänen elokuviinsa pohjautuu aina joku viesti tai sanoma joten viisas ohjaaja ja vielä hiton hyviä leffoja


ja kyr 12 painu helvettiin kiitos

6

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HORROR 24

      Peter Jackson-braindead
      Tobe Hooper-Texas chainsaw massacre
      George Romero-Dawn of the dead

    • Samuliii

      Erittäin hyviä valintoja kaikki horror 24:llä! Itse heittäisin vielä vaikkapa Sam Raimin, joka on ohjannut mm. legendaarisen Evil Dead trilogian. Myös muuan John Carpenterinkin voisi mainita... Halloween, The Thing... anyone :D

    • kauhu frankki

      kyllä kyllä hyviä ohjaajia molemmilla voisin tästä laittaa vielä lucio fulcin ja hänen yli hyvät zombie mätöt, tottakai james whale joka ohjasi muun muassa alkuperaisen frankenstein leffan ja invisible manin,
      dario argento joka tekee elokuvistaan samalla pelottavia myös hiton hyviä,
      ridley scotin alien teki kovan vaikutuksen
      sitten steve miner joka ohjasi perjantai 13 päivät 2-3.
      siinä ensi makua kohta tulee lisää

    • Samuliii

      Juujuu Fulci, Argento ja Ridely Scott ovat kans ehdottoman kovia!

    • ewrer3453tre

      Muutaman elokuvan ohjaajat:

      Stuart Gordon ohjasi -80-luvulla yhden klassikon, Re-Animatorin ja yhden siedettävän King of the ants 2000-luvulla. Tähän kastiin lukeutuu myös Sam Raimi joka on onnistunut ohjaamaan yhden hyvän elokuvan ja klassikon Evil Dead. Jatko-osat ovat sitten aivan turhaa roskaa. Carpenterin elokuvista voidaan mainita muutama klassikko, Halloween, The Thing ja In the mouth of madness. Loput tuotannosta on tasapaksua hölmöilyä. Sama pätee Fulcin elokuvista joista näkyy lävitse ohjaajan näköalattomuus ja ammattitaidottomuus: jos on nähnyt yhden Fulcin elokuvista, on nähnyt ne kaikki, eli Fulcilla ei ole ohjausmeriiteissään yhtäkään ainoaa hyvää elokuvaa. Sama Romero, Argento. Peter Jacksonia en edes pitäisi elokuvaohjaajana, on sen elokuvat niin hirveää epätaiteellista roskaa.

      • rotan kaulin

        en suna menis haukkumaan vitun mulkku suksi mummos pilluun perseenreikä t: kaikki mannet jotka raiskas sut ps: sulla on varmaan kurapaska velliä aivojen tilalla runkku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe