Tytöt vai Pojat?

Sabriina-teininoita

Siis kumman haluatte voittavan koko skaban?
Minä en tosiaankaan tiedä...Kummissakin on huonoja ja hyviä puolia...Mutta mitäs mieltä TE olette?:D Odotan PALJON vastauksia!:)

17

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dibbaduu

Poikien täytyy ehdottomasti voittaa, koska niille ois tilaa Suomen poppitaivaalla.. Ja oishan se reiluakin sen jälkeen, kun kaikki 4 tyttöö nostettiin finaaliin. Epäilen, että yksi syy tähän oli ettei Risto ja kumppanit halunnu toista Gimmelii ja toivoo nyt, että neljä tyttöä voittaa pojat. Toivon ettei niin käy, sillä poikien esitykset liikkuu ihan eri sfääreissä kuin tyttöjen. Tai siis onhan tytöillä ihan kivat ne lauluihin tehdyt koreografiat ;D

• minni90

Ne on jotenki parempii ku tytöt.

• minä

TYTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

• Kölli

Tyttöjen laulu kuulostaa paljon paremmalta kuin pojilla.

Kuvitelkaapa nyt, miltä kuulostaa kun jokatapauksessa voittajien tulevissa biiseissä lauletaan korkealta ''EEEeeEehh, jo0o minä rakastan sinuaaa!'' Kyllä se paremmalta kuulosta tytöillä kuin pojilla. Tästä meillä on hyvä esimerkki entinen XL5. Hirveetä paskaa.

Kyllä ne tytöt voittaa.

• pojat voittoon ja tytöt häviöön :D

• minni90

miten ni häviöön? on se nyt jo aika iso voitto ku on päässy jo noinki pitkälle.

• *somebody*

ensin kannustin poikia, mutta sitten roni tippu.. nyt pojilla ei ole enää mitään virkaa :p
      tytöt jatkoon! Eeva-Leena on paras!

• miee

NO POJAT TIETTY.

• kiia1992

EHDOTTOMASTI POJAT!!!

• Nimetön

pojilla on paremmat äänet,mutta tytöillä paremmat kappaleet..paitsi daniela on aika ylivoimaisen hyvä. mut pojat on muute parempia.poikien kappaleiden sanoissa ei oikeen oo järkee;jee jee jee..

• ViviaN

Moi! Mun mielestä tytöt on parempii ku pojat!!! ;)
      Onhan pojatki todella siistei mut nyt voitti tytöt!!!!!!!!!!!!

• Nimetön

Pojilla on alusta asti ollu tyttöjä parempi meininki, ett mä weikkaan, että pojat voittaa;) Pojilla näyttää yhteistyö pelaavan (laumaeläimiä kun ovat, heh). Tytöillä on ollut NIIN surkeita koreografioita, ja karismaata pitäs olla paljon enemmän. Sitäpaitsi tytöillä on ollut koko ohjelman ajan kauheita takkuja, tyttöjen energia on menny vaan pillittämiseen. Pojat ovat tosissaan mukana, mikä ei jää huomaamatta! Eiks se ois reiluu, ett pojat voittas...onhan tuomaristokin ollut kauan jo sitä mieltä, että pojilla menee tyttöjä kowemmin. =) *tää on vaan mun mielipide*

• eeva--leena

tytöt on parhait ... pojat jää penkin alle plää xD

• pojat

pojat!

• kolli

Pojat voittaa.Perustelen näin;ohjelmaa seuraa pääasiassa nuoret tytöt ja He äänestävät tottakai poikia.Ei sen puoleen,kumpikin porukka levyttää,voittaja vain aiemmin ja keikkakalenteri on myyty molemmilta kevääseen asti täyteen.Itse toivon tyttöjen voittavan,en pety jos pojat voittaa,ihan hyviä nekin.

• ida

ari puro rulaa

• girl

tytöt voittaa:)
        Mia ist the best!!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe