Syyttäjä vaatii Helsingin käräjäoikeudessa rangaistusta murhasta 39-vuotiaalle miehelle, joka surmasi 24-vuotiaan vaimonsa Itäkeskuksessa elokuussa.
Mies myöntää teon, mutta vain tappona. Surma tapahtui pariskunnan kotona keittiöveitsellä, jonka mies teon jälkeen hävitti.
Mies on syntyjään Senegalista, uhri Suomesta. Mies uskoi oleskelulupansa olevan ainakin jossain määrin riippuvainen vaimosta.
Syytetyn miehen ystävä kertoi poliisille, että mies oli puhunut naisen tappamisen olevan normaalia hänen kulttuurissaan.
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288775479837.html?pos=most-popular
Normaalia negekulttuuria. Suvaitsemista kehiin nyt.
Se-NEG-alilaismies murhasi suomalaisnaisen
7
66
Vastaukset
Yksittäistapaus. Kulttuuria. Mielentilatutkimus. Psyykkistä tukea.
- kotoutusta
Asiantuntijat Eva Biaudet ja Astrid Thors voisivat nyt lausua mielipiteensä kulttuurimme monipuolistumisesta. ja sen hyväksymisen tärkeydestä.
- Ainakin...
kotoutusta kirjoitti:
Asiantuntijat Eva Biaudet ja Astrid Thors voisivat nyt lausua mielipiteensä kulttuurimme monipuolistumisesta. ja sen hyväksymisen tärkeydestä.
Päivi Lipponen on takuulla valmis marssimaan sen puolesta, että senegalilaismies saa toteuttaa omaa kulttuuriaan Suomessa, koska Suomi kuuluu kaikille ja koska erilaisuus on rikkautta ja koska kaikki me olemme erilaisia mutta kaikki samanarvoisia ja koska kulttuurien kirjo on voimavara ja koska suvaitsevaisuus on voimaannuttavaa ja...
- nyt se
Kulttuuri rikastuu.
- biz as jewsual
White genocide taustalla suvakkien hulluudelle.
- lisää kulttuuria
Siinähän se suomalainen kulttuuri laajenee. Äänestusaika on vasta keväällä!
- Kalerwo
lisää kulttuuria kirjoitti:
Siinähän se suomalainen kulttuuri laajenee. Äänestusaika on vasta keväällä!
Mutta ymmärtääkö äänestäjä, että suomenruotsalaisiksi tekeytyneitä juutalaisia ei saisi äänestää? Ja äänestäminen on muutenkin aika heikko tapa vaikuttaa. Pitäisi saada juutalaisviisaita ehdolle ja läpi, jos vaalit edes ovat rehelliset. Jokaisen joka tietää asiasta pitäisi alkaa herättelemään muita ympäriltään.
Tämä asia ei nimittäin korjaannu itsestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964