Toinen tunnettu kepulainen takinkääntäjä oli ex-sisäministeri Sulo Suorttanen.
Ensin kepuli Sulo Suorttanen oli SS-mies.
Sittemmin sisäministerinä Sulo Suorttanen (KEPU) oli Stasi-mies. Suorttanen jopa lomaili koko perheensä kanssa Stasin laskuun DDR:ssä. Kepuleilla oli kieli syvällä derkkujen persiissä.
Sulo Suorttanen (KEPU) oli STASI-mies
15
134
Vastaukset 15
- Huh huh!
Tässä tämän kätyrin kuva:
http://hs13.snstatic.fi/webkuva/taysi/250/1364386679644?ts=342 - Parvo Entti
Tuon rosvon tekosista suomalaiset kärsivät nytkin.
- BeeGees
Suorttanen ja Pentti. Pettureita molemmat.
- Usko_Toivonen
Kaikki kepulaiset ovat rosvoja. Kepulainen imee valheen ja petoksen jo äidinmaidossa.
- Faktaapukkaa
Halonen ja Lipponen ovat edelleenkin Stasin miehiä, paista Halonen on lesbo.
- MistäNäitäOikeinTulee
Vittu sä olet säälittävä idiootti !!
- einouusitalo
Paavo Väyrynen palveli sekä stasia että kgb:tä.
Matti Vanhanen piti DDR:ää ihannevaltiona. Vanhanen myös arvosteli ankarasti mm. Viron itsenäistymispyrkimyksiä Neuvostoliitosta.
- Oikaisu
Sotket nyt Vanhasen Mauno Koivistoon.
- Totuudentuoja
Kepussa ihailtiin DDR:ää ja Stasia. Matti Vanhanen mm. oli innokas DDR-ihailija.
- Kepunihannevaltiot
Päälahoministerinä ollessaa Matti Lahnanen-Vanhanen vieraili myös Pohjois-koreassa.Pohjois-korealaiset ovat tällä viikolla pohjanmaalla tustustumassa perunanviljelyyn ja ihailemassa kepulaisia tukituulimyllyjä.
- Faktaapukkaa_
Myös Matti Vanhanen toimi DDR:n hyväksi.
Matti Vanhanen DDR:ssä vuonna 1988 (Vanhanen kolmas oikealta):
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7d/Bundesarchiv_Bild_183-1988-0806-010,_LPG_Gierstädt,_Besuch_einer_finnischen_Jugenddelegation.jpg - Känni-Sipilä
Kepulaiset ovat tunnettuja ryssän perseiden nuolijoita.
- Vanha.tapa
Halonen antaa vieläkin persettään Itäblogille.
- Känni-Sipilä
Sipilä taas kilvoittelee Väyrysen kanssa siitä kumpi työntää kielensä syvemmälle Putinin perseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560