Idolsissa semifinaileihin asti päässyt Jussi Saxlin on aivan loistava! Ja se oli viime lauantain BumtsiBumiski niin söpö ja laulu oli tajuttoman hyvää ja puhdasta. Saispa se jonku levytys-sopimuksen, et voisin ostaa sen levyn ja kuunnella sirä. Tiettekö onks Jussille ilmestyny jo jotai levyy..? josta en oo kuulu..?
Jussi Saxlin!
14
7443
Vastaukset
- NANNA-ALINA
NIIN MUSTAKI SI ON SAIRAAN HYVÄ ÄÄNI JA MMUTENKI SOPII.SE ON KAI SAAMASTAI ON SAANU SOPIMUKSEN MÄ LUIN LEHDEST
- JOrma Saxlin
...ainakin jollain keikoilla ollut Irinan basistina. AInakin Radio Cityn bileissä On the Rocksissa joskus kuukausi takaperin.
- *<3*
JOrma Saxlin kirjoitti:
...ainakin jollain keikoilla ollut Irinan basistina. AInakin Radio Cityn bileissä On the Rocksissa joskus kuukausi takaperin.
se on kyl tosi ihana.. en mie ees muistan et se on ollu missää idolsissa.. mut kattelin bumtsi bumia ja näin sen siin.. toivon mukaa se sais joskus sen levytyssopimuksen ku mie ainaki ostaisin sen levyn...
*<3* kirjoitti:
se on kyl tosi ihana.. en mie ees muistan et se on ollu missää idolsissa.. mut kattelin bumtsi bumia ja näin sen siin.. toivon mukaa se sais joskus sen levytyssopimuksen ku mie ainaki ostaisin sen levyn...
... 2002 euroviisujen alkukarsinnoissa.. mutta ei saanu ilmeisesti kovin paljon ääniä..
Jussi oli munkin henkilökohtainen suosikki idolsissa.. lopetin kattomasta ku se ei päässy finaaliin..- Röyhkä
Protulainen-f kirjoitti:
... 2002 euroviisujen alkukarsinnoissa.. mutta ei saanu ilmeisesti kovin paljon ääniä..
Jussi oli munkin henkilökohtainen suosikki idolsissa.. lopetin kattomasta ku se ei päässy finaaliin..Jussi lauloi lukioaikoina Unless-nimisessä bändissä.
- X-lukiolainen
Röyhkä kirjoitti:
Jussi lauloi lukioaikoina Unless-nimisessä bändissä.
Oli jo silloin teinityttöjen suosikki... Jussin ohjelmisto on vain aina ollut teinitytöille suunnattua. Se on aika pieni kohderyhmä ja Suomessa sillä on vaikea lyödä itseään läpi.
X-lukiolainen kirjoitti:
Oli jo silloin teinityttöjen suosikki... Jussin ohjelmisto on vain aina ollut teinitytöille suunnattua. Se on aika pieni kohderyhmä ja Suomessa sillä on vaikea lyödä itseään läpi.
sitä unicef juttua? eikös se soittanu siinä laura pausinin bändissä?
- minni90
Protulainen-f kirjoitti:
sitä unicef juttua? eikös se soittanu siinä laura pausinin bändissä?
Nii soittiki. Mä huomasin sen siin. Ai että ku se oli hyvänäköne.
minni90 kirjoitti:
Nii soittiki. Mä huomasin sen siin. Ai että ku se oli hyvänäköne.
se on irinan bändissä.. luin iltasanomista..
- Urpo sentään...
Se mitään vitun levytyssopimusta oo saanu!!
Näkee et oot tommonen trolli...Mäki oisin lukenu sen aikoja sitte lehdestä jos se lehdessä ois ollu...Vittu sentään nää on raivostuttavia..
So sorry nyt vaan..
- salla
Jos et ole tiennyt, niin jussi soittaa paitsi irinan taustabändissä, niin myös redux-nimisessä showbändissä, jossa laulaa ja soittaa bassoa. Keikkoja hesassa on tulossa 22.1. sir einossa, 4.2. bottalla ja 12.2. simonessa. kannattaa tulla katsomaan!!!
- Mr.Dean
Saxlinin Jussin laulua voi kuulla netistä osoitteessa www.deanband.net. Dean-yhtye oli vielä Space Bar silloin kun Jussi siinä lauloi.Jussihan lauloi bändissä vuoden ajan (2001), kunnes euroviisut hänet vei mukanaan. Deanin sivuilta löytyy kymmenen biisiä jotka Jussin kanssa ehdittiin demottamaan, hienoja biisejä muuten, suurin osa vieläkin mukana Deanin ohjelmistossa.
- Bassisti
Oisittepa ollu erään pienen peräkylän bändileirin loppukonsertissa, arvatkaapa vaan kuka oli yks opettajista, ja arvatkaapa kuka oli sen bändin basisti, jota Saxlin (Sexlin)
On muute mahtava jätkä
Irinan bändissä muuten on basistina ja taustalaulajana - lololo
Bassisti kirjoitti:
Oisittepa ollu erään pienen peräkylän bändileirin loppukonsertissa, arvatkaapa vaan kuka oli yks opettajista, ja arvatkaapa kuka oli sen bändin basisti, jota Saxlin (Sexlin)
On muute mahtava jätkä
Irinan bändissä muuten on basistina ja taustalaulajanaIha oikee teille toi Jussi o meiä bändi ope pohjoishelsingin bändikoulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213