Facebookin kaveripyynnöt

heksari

Miksi kaikkia henkilöitä ei pysty pyytämään kaveriksi Facebookissa? Entä jos sinut löytää joku henkilö, joka tuntee sinut ja haluaisi sinut kaverikseen Facebookissa, mutta ei sitten pysty pyytämään sinua?

3

4062

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • think11

asetuksissa on että kaikki tai kaverien kaverit voi lähettää pyynnön. oisko että jos joku ei halua että kuka tahansa voi pyytää mutta esim viestillä voi ilmotella (jos se on asetuksissa laitettu maholliseksi...)
      itekki oon miettiny ku monella tutulla tai tuntemattomalla ei oo joko viesti, tökkäys- toiminto tai kaveripyyntö- toimintoa siinä valintapalkissa ..
      en tiiä miten on että jos asetuksissa on laittanu että kaikki ni voiko silti olla että ei voi laittaa pyyntöä ..

• heksari

Entäpä sitten jos laittaa viestiä henkilölle, joka ei ole kavereissasi, ja tulee ilmoitus, että viesti menee käyttäjän se ja se Muut-kansioon, koska sinulla ei ole yhteyttä häneen Facebookissa? Joskus olen näin tehnyt. Onko hän kuitenkin saanut viestini? Tässä tapauksessa ei tule ilmoitusta siitä, milloin viesti on nähty. Ja mitä tuo siis tarkoittaa, että ei ole yhteyttä? Ei varmastikaan estoa, koska jos joku estää sinut, et voi löytää enää hänen profiiliaankaan.

• think11

en tiiä tuota, ei oo tullu itellä vastaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe