Ola viettää tulevana keskiviikkona 26. marraskuuta 64-vuotis synttäreitään.
Olisiko onnittelujen lisäksi palstalaisten kesken syytä järjestää keräys vanhukselle?
Ehdotan onnittelujen lisäksi kiikkustuolin hankkimista, jossa on sitten mukava keinutella villasukat jalassa ja höpistä joutavia viikatemiestä vartoillessa.
ONNITTELE OLAVIA!
5
137
Vastaukset
- Manger Mika
Jotenkin pitäisi muistaa.
Olav on luopumassa politiikasta pettyneenä miehenä, näin hän elokuun alussa ilmoitti seurakuntansa sivuilla.
Tuli vaikutelma, että hän rupeaisi toimimaan seurakunnassa.
Jumalan seurakunnan omatekoinen pappi Lindruusi on kuuro ja Olaviakin vanhempi.- Portsan Niilo
Hyvin sopii jos omatekoinen yksityisetsivä siirtyy omatekoiseksi papiksi. Se kävisi Ollin tapaiselta luikurilta sujuvasti.
- jouhiturpa
Vasta 64! Minä kun habituksen perusteella luulin että se täyttäisi 75, no joskushan sitä meikäläinenkin erehtyy.
- Lindruus
Menestystä Olalle uudessa papin toimessa.
Ollilla on ollut aina hengellistä kaipuuta, olihan hän ehdokkaana 12 vuotta sitten Mikaelin seurakunnassa kirkollisvaaleissa, kannatus oli heikonpuoleista, ääniä vain kuusi.
Syy heikkoon äänimäärään oli luultavasti, että mustalaiset toimivat enimmäkseen helluntaiseurakunnassa. - goldenshower
Oliko hyvät pirskeet, kukaan päässyt mukaan juhliin? Jatkot yhä meneillään jossain päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115187Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251646