Olemme siis kaverin kanssa tekemässä joululahjoja ystäville mutta emme tietä mistä saisi ostettua kannellisia pahvilaatikoita. Ei mitään isoja eikä iha pikkuruisiakaan mutta hinta saisi olla mahdollisimman alhainen koska meillä ei ole kauheasti rahaa. Mutta siis pahvilaatikko jossa olisi irrotettava/avattava kansi.
Vastaukset 3
- 17+12
Näin muutama viikko sitten Tigerissa (Helsingin keskusta) noin kenkälaatikon kokoisia ja myös pienempiä pahvilaatikoita. (Näytti ihan laadukkailta eikä liian heppoisilta.) Hintaa en muista, mutta taisi olla parin euron luokkaa.
Muistakin askartelutarvike-/pikkurojuliikkeistä varmaan löytyy.- Joululahjatmielessä
Kiitos:)
- Nätti paketti
Halpahallistahan niitä löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37558
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta156552