Daniela seitsemännellä kuulla

varma tieto

Danielan laskettu aika on todella jo helmikuussa, uskokaan nyt jo. Eli seitsemäs kuukausi on menossa!!!
Kyllä se kusetti aika hienosti itselleen ton finaalipaikan. Siis oli sillä jo tiedossa leirillä, että on raskaana. Jos olisi fiksusti silloin toiminu ja sanonu tuomaristolle asiasta, niin ei ne olis Danielaa finaaliin valinnu edes!

Samapa tuo, mutta kusetuksen makua on ilmassa!

Ja kyllä se röökaa, ei kovin useesti, mutta röökaa kuitenkin.

Ja oma mielipiteeni Danielan laulutaidosta on seuraavanlainen:
Sooloilu olis sen vahvalle äänelle parempi kun tollanen kuorolaulu.

9

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      Itse mietin, että jos tuomaristo ois aiemmin tiennyt raskaudesta olisiko Daniela siitä huolimatta päässyt jatkoon. Tuollaisten ohjelmien elinehto on että se saa julkisuutta ja sitähän se saa kun tyttöbändissä on mukana raskaana oleva nainen...
      Mitä mieltä te muut olette tästä asiasta?

      • kikakaka

        Juupa juu, että raskaana ollessa pitää palloilla jossain keikoilla, entä, ku lapsi syntyy. Mun mielestä toi oli törkeetä jo muiden tyttöjenkin takia, kun joutuvat tanssimaan toisen raskauden/lapsen pillin mukaan. Daniela ois voinu jättäytyy kisasta pois, nauttii täysil raskaudesta, eikä stressata itteää jollai kisalla. Sais kuitenkii levytyssopimuksen, ku nii hyvä ääni. Kyl on ollu tosi pelleilyy koko popstar. Sen siitä tietty saa, ku jotain teinibändejä ruvetaan järkkäilee. Lapsellisia ihmisiä kaikki, sanoo ikävuodet mitä tahansa. Ja se Asikainenkii on vaa joku lapsista päiväunia näkevä ällö pervo!


    • neuvolatäti

      tottakai se tiesi, aloittihan hän jo neuvolassa käynnit paljon ennen leiriä

    • minä

      ootteko ajatellu minkälainen haloo siitä ois tullu jos danielaa ei ois otettu mukaan bändiin raskauden takia.
      ois puhuttu syrjimisestä jne...
      miettikääpäs vähän! tuomareilla oli pakkotilanne.

      • Enkeli

        Mua ihmetyttää tosiaan miksi nostaa Danielasta kauhea haloo..Hän on hyvä ääninen ja tulee varmasti pärjäämään laulu taipaleella.Vaikka on raskaana ja millä kuulla hyvänsä saa tehdä omalla elämällänsä mitä haluaa.Tietysti tulevan lapsen ehdoilla.Lapsi ei ole mikään este saavutuksilleen ehkä se hieman hidastaa mutta kaikkea voi saavuttaa lapsenkin kanssa.Ja uskon myös että Daniela on fiksu tuleva äiti ja osaa käyttää maalaisjärkeä.ONNEA elämääsi Daniela!!


      • vit*u
        Enkeli kirjoitti:

        Mua ihmetyttää tosiaan miksi nostaa Danielasta kauhea haloo..Hän on hyvä ääninen ja tulee varmasti pärjäämään laulu taipaleella.Vaikka on raskaana ja millä kuulla hyvänsä saa tehdä omalla elämällänsä mitä haluaa.Tietysti tulevan lapsen ehdoilla.Lapsi ei ole mikään este saavutuksilleen ehkä se hieman hidastaa mutta kaikkea voi saavuttaa lapsenkin kanssa.Ja uskon myös että Daniela on fiksu tuleva äiti ja osaa käyttää maalaisjärkeä.ONNEA elämääsi Daniela!!

        Jumat kun sitä ollaan tyhmiä.
        Tässä on kysymys bändistä eikä yhdestä laulajasta.
        Minkä helvetin takia muiden on pompittava yhden ihmisen kiireiden mukaan. On täysin älytöntä, jos Danielan muksu sanelee keikka aikataulut soittajille roudareille ja muille esiintyjille, joilla on leipä kiinni hommassa.
        Daniela teki typerästi kun se salas oman etunsa nimessä koko raskauden ja ajatteli VAIN itseään.

        Raskaus ei ole sairaus, mutta Danielan elämän tähän asti suurin asia.

        Koska hän on itsekin vielä täysin kokematon lapsi (ainakin äitiyden suhteen), niin älkää yrittäkö selittää hänelle, että kyllä sä jaksat.
        Takaan, että ei jaksa. Kahden viikon päästä lapsen syntymästä perheessä jo taistellaan parin kesken kuinka monta minuuttia kumpikin on jo pitänyt lasta ja sitä tuupitaan sekunttikellolla toiselle.

        Pidin hänestä aikaisemmin, mutta huomattuani hänen itsekkyytensä, niin maku meni kunnolla.

        Tämä on sama homma kun ensin hommataan kunnallinen virka ja sitten heti paksuksi.
        KAIKKI EDUT MULLE JA HETI periaate


      • **xxx**

        Että jos tuomaristo olis tienny Danielan raskaudesta ennen finalistien valintaa, ni ei ne olis sitä valinnu siihen porukkaan. Kukaan ei kyseenalaistanut siinä vaiheessa tippuneita.


      • ....
        **xxx** kirjoitti:

        Että jos tuomaristo olis tienny Danielan raskaudesta ennen finalistien valintaa, ni ei ne olis sitä valinnu siihen porukkaan. Kukaan ei kyseenalaistanut siinä vaiheessa tippuneita.

        No nehän jätti tyttöbändiin kaikki neljä...miksiköhän??? Jotta Daniel voi tehdä "Jonnat"!!! Daniel saa varmasti jaksossa soolouran jos vaan haluaa.


    • mimits

      Onko laskutaidossasi vikaa? Mikäli laskettu aika on helmikuussa, ei tyttö voi olla seitsemännellä kuulla. Emme elä vielä joulukuuta, pönttö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe